Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד, אבל תמיד שטפתי רכבים לבד,אין כמו לרדת לפרטים לנקות כמו שצריך.

אבל פעם אחת רציתי שמישהו אחר ינקה בשבילי אחרי האובך שהיה.

התקשרתי לדייטלינג גרופ בכרמיאל,על שטיפת VIP באורך שעתיים רצו 200 שקל,אמרתי לעצמי זה יקר מידי ונלך לשטיפה במעלות,50 שקל חיצוני+פנימי,איך יצא? תיראו?

 

358ulhc.jpg30syjvq.jpg13ztis3.jpg24q2sy9.jpg5yafdh.jpg

 

 

אז כמו שניתן לראות על הדלת הקדמית ואחורית יש סימני מים שלא נוקו,באזור מספר רישוי גם כאלו בקושי נגעו.

שאלתי במפורש אם מנקים את המגנזים,אמרו בטחחח,אז מאחור ניקו בסדר כי יש תופים,אבל מקדימה יש רפידות ופיח אז כניראה שזה חפיף כזה.

והבעיה שחששתי ממנה זה סווירלים מהמברשת,אבל לא ברמה כזאת!

 

קיצר,רציתי לשלם בזול עכשיו צריך לעשות פוליש,קיבלתי הצעת מחיר בין 800-1000 שקל מדייטליג גרום בכרמיאל לדייטלינג,או שחשבתי לקנות ספוג מיוחד ופוליש ולנסות לבד.

פה אני צריך את העזרה שלכם,הבנתי שכדי לקנות את הספוג הכתום ופוליש וזהו?

כי יש קומפאונד זה אגרסבי,ופוליש זה יותר עדין,למגווריס יש גם ULTRA FINISH,ULTRA CUT,מה כול זה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני שטפתי את שלי במכונה פעמיים, מעט אחרי שקניתי. זה רק נראה נקי. כשמסתכלים טוב זה ממש לא.

למדתי שאף אחד לא ינקה בשבילי כמו שאני לעצמי.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

זה נכון,זאת הייתה הפעם האחרונה שלי,או שאני מנקה בעצמי או בסדנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האמת שאני גם חזרתי משטיפה והתלהבתי וראיתי עוד שריטות חדשות.

 

תשמע, בסופו של דבר הם משתמשים בפרימיטיביות, החל ממטאטא ועד כח מופרז.

 

אמנם תמיד אני נהנה לראות את הרכב נקי ומבריק מאוד אחרי שטיפה כזאת אבל אין ספק שהיא לא בריאה לרכב...לצערי הרכב שלי גם ככה עם צבע לא להיט אז הכאב עוד קצת פחות, אבל עדיין, עדיף ללכת לשטיפות ששטופות כמו שצריך ו"לפי הספר". (כן,מאמין שהמחיר יהיה מפחיד).

פורסם

נראה לי הגזמת עם הרצון לפוליש, לא?

מהתמונות זה לא נראה ככה.. מה גם ששטיפה אחת מאעפנה גוררת פוליש(?) נשמע מוזר.

 

להבא אם אתה רוצה לשטוף אבל אין לך מקום מתאים (אם אין לך גינה וצינור) אתה מוזמן אלי, באזור העמק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הייתי בדיטיילינג גרופ ביום רביעי. יש להם גם שטיפה חיצונית בלבד ב50 ש"ח. עשו לי עבודה טובה מאד, כולל ניקוי יסודי של הגלגלים וניגוב סימני מים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

oryo

לפני השטיפה היו לי ממש מעט סווירלים לא כמו עכשיו,מעצבן אותי לראות כזה דבר.

תודה על ההזמנה 8),להורים שלי יש בית פרטי ששם אפשר לשטוף עם גרניק,כמו שאמרתי,העצלנות תעלה ביוקר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פד כתום + פוליש מגווירס Ultimate Compound + מקור אור מתאים לבדוק את התוצאה.

כמובן שלפני פוליש, שוטפים את הרכב ועושים פלסטלינה.

תעבוד עם הפוליש בקטעים קטנים, משהו כמו דף A4.

תעבוד בתנועות ישרות (לא עגולות) ותן לגרגירי הפוליש לעשות את העבודה עד שהחומר נעלם.

כשהחומר נעלם, תנקה את הפוליש עם מטלית מיקרופייבר ותבדוק עם מקור אור את התוצאה.

תמשיך לעבוד על הקטע עד שזה יהיה לשביעות רצונך, ותמשיך לקטע אחר.

 

קח בחשבון שהעבודה לא קלה, לא פשוטה, כאבי פרקים- שרירים.

פורסם

אני חושב שאני אחלק את העבודה לכמה ימים או 2 סופי שבוע,אני הבנתי בהאמת שלעשות בצורה ידנית זה מעייף.

הקומפאונס נחשב לאגרסיבי,למה לדעתך לא מספיק פוליש?

האם צריך אחרי זה לקנות ספוג לבן שהוא עדין יותר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
נראה לי הגזמת עם הרצון לפוליש, לא?

מהתמונות זה לא נראה ככה.. מה גם ששטיפה אחת מאעפנה גוררת פוליש(?) נשמע מוזר.

 

להבא אם אתה רוצה לשטוף אבל אין לך מקום מתאים (אם אין לך גינה וצינור) אתה מוזמן אלי, באזור העמק.

אור, שטיפה אחת, בודדת ומסכנה , לחלוטין יכולה לגרום למצב הנ״ל.

ראיתי מקרים גרועים אפילו יותר ממה שפותש מראה.

למשל חבר טוב שלי למד את המושג ״סווירלים״ בשניה שהרכב שלו יצא משטיפה חאפרית, הרכב שלו שחור והיה נראה כאילו הוא נמצא כבר כמה שנים טובות על הכביש, ובפועל אפילו לא שבוע (אני לא מגזים).

 

אכן אין מה לבצע פוליש ידני.

אם כבד לך בכיס כרגע לקחת את הרכב לדיטיילינג אמיתי, הייתי ממליץ לך לרכוש גלייז טוב שימלא ויטשטש את הסווירלים עד כמה שניתן, לתקופה של כמה חודשים.

בעבודה פשוטה יחסית אתה תראה שיפור דיי יפה, יהיו סווירלים, אבל פחות ובאופן מוחשי.

אני ממליץ על autoglym srp.

 

עריכה קלה:

אם כבר הלכת על ידני.

לא מפסיקים לשפשף כשהחומר נעלם והופך לשומני, להפך, זו בדיוק הנקודה בה החומר הופך אפקטיבי, להמשיך לפלש עוד כדקה או שתיים, ניתן להוריד מעט מהלחץ על הפד בשלב הזה.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

הקטע היותר הזוי זה שיש יבואנים שאשכרה מוסרים ככה רכב ללקוח, מפוצץ בסווירלים. אין יותר מעצבן מזה.

אני מקווה שסמל"ת יביאו את הרכב נקי ולא שרוט ככה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

למה אי אפשר ידני?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הקטע היותר הזוי זה שיש יבואנים שאשכרה מוסרים ככה רכב ללקוח, מפוצץ בסווירלים. אין יותר מעצבן מזה.

אני מקווה שסמל"ת יביאו את הרכב נקי ולא שרוט ככה.

 

אולי אפשר לבקש שלא ישטפו את הרכב לפני המסירה?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 


×
×
  • תוכן חדש...