Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אשמח ואודה לעזרת ההמונים!

 

מעוניין לצאת לחופשה של כשלושה שבועות בספטמבר.

ברצוני לטייל במזרח - אזור תאילנד.

אופי החופשה הוא בטן-גב משולב עם אטרקציות - צלילה, מוטורי (במידה וקיים), אקסטרים, פילים דובים נמרים וכל מה שתצליחו לחשוב עליו.

אשמח להמלצות ממטיילים שהיו, חוו ויודעים מה לחפש (וגם מה לא).

 

האם כדאי לקחת בחשבון אפשרות של יציאה מתאילנד למקומות נוספים דוגמאת לאוס, הודו ושות'?

כל עצה תתקבל בברכה.

 

אלי.

פורסם

בשלושה שבועות תספיק את כל תאילנד-

צפון: טיולי ג'יפים שכוללים את כל השטויות עם הפילים והנופים של הצפון- חובה

ואם תרצה קצת שאנטי תעלה ליומיים-שלוש לפאי שבצפון המדינה- ההחלטה הכי טובה שעשינו בטיול היה לעלות לעיר הזו.

 

דרום: אחרי שבוע- בצפון תרד לשבועיים בטן גב באיים- קוסמוי\קופנגן\קופיפי ופוקט (הכי פחות אהבתי, מקום מגעיל רק טעם רע יצא לי משם).

קופיפי אין מה לעשות שם יותר מ2-3 לילות,

קופנגן - תתכנן שתיהיה שם יומיים לפני הפול מון ויום - יומיים אחרי.

קוסמוי - האי הגדול מבין שלושתם יש שם קניונים, מלא אטרקציות, חופים מדהימים ומסיבות פיצוץ!

 

בנקוק: עשינו טעות כשהחלטנו להשאר 3 לילות בבנקוק, אמנם יש הרבה קניונים אבל כולם אותו דבר, בנקוק מגעילה, מסריחה, אזורים מגעילים ואוכלוסיה מגעילה.

תשאר שם מקסימום 2 לילות תיהיה באיזה 2-3 קניונים הכי גדולים שלהם תעשה קניות (ואל תצפה ליותר מדי, תכננו לבזבז כל אחד בערך 2000-3000 שקל על בגדים ולא קניתי שום דבר, האיכות שם גרועה, והאופנה שם שונה מהארץ).

 

תהנה תאילנד מדהימה!

הכרתי שם את חברה שלי בקוסמוי (לא תאילנדית, אשדודית...)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

כמה אנשים אתם,באיזה גיל,איזה תקציב יש לכם,

האם אתם מחפשים רעש או מקומות שקטים,

אכוון אותך.

פורסם
כמה אנשים אתם,באיזה גיל,איזה תקציב יש לכם,

האם אתם מחפשים רעש או מקומות שקטים,

אכוון אותך.

 

שניים, אני וזוגתי, בני 26, שרוצים מצד אחד לנוח ולנקות את הראש ומצד שני גם לשלב חוויות נוספות פרט לבטן גב. התקציב גמיש - כלומר חשבתי על משהו בסביבות ה-10k לבנדאם, מעט מדי? ריאלי?

 

לגבי ויאטנם נשמע מעניין, יש משהו ספציפי ששווה לראות? כמה זמן שווה להקציב?

פורסם

הייתי פעמיים בתאילנד, ואני עובר לגור בבנגקוק בספטמבר ככל הנראה לשנה.

אני לא רוצה לבאס לך את הטיול בתור בן אדם שמבקר שם פעם ראשונה, אבל לדעתי שווה לך לוותר על כל ההרפתקאות עם החיות. מתייחסים לחיות בצורה זוועה החל מהטיגריסים המסוממים ועד לפילים שמקבלים מכות רצח על הראש בזמן שאתה רוכב עליהם.

ואם כבר אני מביא לך את רשימת הפסולים שלי: תתרחק מאופנועי ים, תרכב על טרקטרונים רק אם אתה באמת שולט ברכיבה על טרקטרונים, תרכב על קטנוע אם יש לך רישיון ואתה מבוטח (ביטוח מהארץ).

לדעתי 3 שבועות לא מספיק בשביל ויאטנם. תנסה לעשות קצת צפון: צ׳אנג מאי איים וטיפה בנגקוק.

 

ממליץ בחום על הפורום: למטייל תאילנד. תוכל לקבל שם טיפים מעולים ולהתייעץ עד רמת החלוקה לימים של הטיול.

 

בהצלחה ותהנה :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)
הייתי פעמיים בתאילנד, ואני עובר לגור בבנגקוק בספטמבר ככל הנראה לשנה.

אני לא רוצה לבאס לך את הטיול בתור בן אדם שמבקר שם פעם ראשונה, אבל לדעתי שווה לך לוותר על כל ההרפתקאות עם החיות. מתייחסים לחיות בצורה זוועה החל מהטיגריסים המסוממים ועד לפילים שמקבלים מכות רצח על הראש בזמן שאתה רוכב עליהם.

 

למטייל תאילנד. תוכל לקבל שם טיפים מעולים ולהתייעץ עד רמת החלוקה לימים של הטיול.

:)

בהצלחה ותהנה

 

לפני כשנתיים כתבתי מכתב להנהלת ''למטייל'' על היחס שזוכים לו הפילים,הנחשים

והנמרים שם,לא מבין איך הם שולחים מטיילים ישראלים לשם,

אני מבין שכלום לא השתנה,

יפה כתב המצוטט רק תסביר איך אתה מסביר שלמטייל ממשיך לשלוח ישראלים

להופעות של הפילים?

 

חוץ מזה תאילנד מקסימה,ממליץ לקחת טיסה מצ'יינג מאי לפוקט.ומעט להיות בבנגקוק.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

״כסף קל״

 

קל למכור את הטיולים האלה, הם נראים מהנים וקשה למטיילים ״להכנס לנעליים״ של החיות האומללות האלה.

אני בסיום הטיול של בצ׳אנג מאי (שמאוד נהנתי ממנו) החלטתי שאני בחיים לא מתקרב לאטרקציות מהסוג הזה. מקווה שאעמוד בזה עכשיו שאני טס עם בת זוג שבטח תרצה לחוות חלק מזה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אני מבטיח לך שאם המטיילים הישראלים יעשו יד אחת

הם יפסיקו עם הכסף קל הזה,

ביאס לי את הטיול החלק הזה,

אני לא ממליץ עליהם לאף אחד כל עוד הם מוכרים חבלות כאלה.

פורסם

פות“ש,

 

בחלק הצפוני יש את צ’ינג מאי ששם יש הרבה טיולי ג’יפים ונופים וכדומה.

 

לגבי אטרקציות- כל עוד יש לך כסף אפשר לעשות בתאילנד הכל.

האי החביב עלי זה קוסמוי, יש שם את כל האטרקציות הקשורות לחיות, יש טרקטורונים, אופנועי ים, קארטינג (פצצה של מסלול וכלים חזקים), יש באנג’י, אופנועי ים, jet packs (ממליץ בחום!) ובטוח יש עוד 9000 אטרקציות נוספות ששכחתי.

 

לגבי מה שקאררה כתב לגבי אופנועי הים- זה נכון שהתאילנדים יכולים לפעמים לנסות לעקוץ את שוכרי אופנועי הים אך יחד עם זאת אני לא חושב שזו סיבה לוותר על זה אם אתה אוהב את זה, פשוט לא להגיע לאיזורים שאתה לא אמור להגיע (סלעים, יש מצופי סימון) ולא להתקרב לאופנועי ים אחרים.

בתאילנד הייתי כבר איזה 7-8 פעמים, בכל חופשה אני שוכר לפחות פעמיים-שלושה אופנועי ים, רק פעם אחת נכנסנו לעניינים עם המשכירים וזה אכן היה בגלל תאונה שפירקה אופנוע ים אחד...

 

אני כן ממליץ בחום להמנע מהשכרת קטנועים\אופנועים, במיוחד אם אין לך נסיון.

לא היתה חופשה אחת שלא ראיתי בעיניים תאונות של תיירים, זה מתכון מעולה להרוס חופשה!!!

 

בא לך להיות נייד בלי להיות תלוי במוניות?

בכל האיים יש לא מעט “סוכנויות“ שישכירו לך מגוון רכבים, מטויוטה יאריס\אוריס דרך סוזוקי ג’ימני ועד פיק אפים מאובזרים.

אם שכרת אני ממליץ בחום לא לוותר על תוספת התשלום שתעניק לך ביטוח מלא ללא השתתפות עצמית.

 

דבר נוסף, בא לך להתפנק?

סגור במהלך השהייה באיים חדר עם בריכה פרטית, אפילו כמה לילות בודדים.

זה קצת יותר יקר מחדר רגיל אבל אם זה מתאפשר בתקציב- אתם זוג בני 26 ואתם תגידו לי תודה כשתחזרו.

 

לגבי איפה לבקר ואיפה לוותר:

פטאיה- אפילו בצחוק לא ממליץ על ה“דרום תל אביב בואכה תחנה מרכזית“ הזה.

יש ישראלים שמתלהבים מהגועל נפש מקום הזה (רווקים או נשואים ש“נותנים בסתר“, ים זונות) אני אישית חושב שזה בור ניקוז של הביוב.

קופיפי- אי עם נוף יפה, אחלה אתרי צלילה, די משעמם ועם מקומיים פחות חביבים בהשוואה לשאר המקומות.

גג 2-3 לילות.

פוקט- פעם ראשונה שהגעתי לשם ממש שנאתי את האי, בפעם השניה היתה לי חופשה לא רעה שם.

2-3 לילות.

קוסמוי- אם הייתי יכול הייתי מתחתן עם האי הזה ועושה לו כמה ילדים.

מת על האי הזה מהסיבה הפשוטה- אם בא לך אטרקציות יש שם הכל, בא לך בטן גב-גם הולך, אוכל טוב, אנשים נחמדים, נופים, יש שם ממש הכל.

לדעתי בתור פעם ראשונה קוסמוי שווה 5-6 לילות ככה בכיף.

קופנגן- אי וורסטילי, מצד אחד יש הרבה חופים מבודדים מושלמים למי שרוצה בטן גב ושקט, מצד שני יש את האיזור של הקוקוהט ששוקק עם המון צעירים, מסיבות ובאופן כללי בלאגן אחד מגניב לזוג צעיר.

2-3 לילות.

בנגקוק- 2 לילות גג, יש קניונים יפים שאתה לא תקנה בהם כלום כי את הכסף שלך תבזבז כמו כולם ב-MBK, יש מסעדות טובות, יש איזור בילויים מגניב שברח לי שמו אבל מעבר לזה?

עזה פיתוח.

 

מצטרף להמלצה לשלב את קומבודיה או ויאטנם ואם אתם בקטע של קניות אולי שווה לשקול לסיים את הטיול עם איזה 3 ימים בהונג קונג.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן כתב

"האי החביב עלי זה קוסמוי, יש שם את כל האטרקציות הקשורות לחיות..."

אתה מתכוון לחיות מסוממות שאולפו תוך כדי התעללות?

אם כן, על מה ולמה ההמלצה?

סלע

פורסם

צודק,

 

פותח השרשור, יש בקוסמוי אטרקציות של חיות מסוממות, אל תטוס לשם.

 

וברצינות, אני נגד התעללות בחיות אבל פותח השרשור שאל ולכן עניתי.

חוזר שנית- עניתי, לא המלצתי (המלצתי על קוסמוי, לא על החיות).

 

ומעבר לזה, כן, אני נגד התעללות בחיות אבל יש כאלה שלמרות שהינם נגד התעללות בחיות עדיין ילכו למופע\אטרקציה הקשורה לחיות.

 

בדיוק כמו אופנת הצמחונות\טבעונות הנוכחית, שכל אחד יסתכל ויחליט מה הוא שם בצלחת של עצמו במקום להטיף לאחרים על מה שהם שמים בצלחת של עצמם.

 

לג’ירפה ולנמר יהיה הכי טוב כשהן חיות בטבע, האם זה אומר שמעולם לא ביקרת בגן חיות או בספארי שם הן מוחזקות בתנאי שבי לצורך שעשוע?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

אענה לך כך-

כשהייתי ילד נגררתי עם הוריי לגן חיות .

משהייתי בוגר, מעולם לא עלה בדעתי לבקר/לפרנס מקומות נלוזים כאלו.

יותר מזה,הטיול הכי יפה שלי היה בדרום אפריקה בפארק קרוגר.

ההתרגשות לראות את בעלי החיים בטבע בסביבתם הטבעית-אדירה.

אני כן אטיף לאנשים לא ללכת ולפרנס מקומות כאלו,גם אם זה בניגוד לדעתך.

יש מספיק אטרקציות בחו"ל,לא חובה להזכיר מקומות המתעללים בבע"ח כאטרקציה פוטנציאלית.

עריכה אחרונה על ידי סלע

סלע

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים, סגרתם לי את הפינה של תאילנד. אשב לעשות ש"ב בנושא.

 

אם אתם בקטע של קניות אולי שווה לשקול לסיים את הטיול עם איזה 3 ימים בהונג קונג.

 

נשמע מטורף! מבדיקה זריזה שעשיתי ההוצאה עבור הטיסה הינה שולית, ברור לי שהונג קונג יקרה מאוד - השאלה עד כמה? האם שלושת הימים שם יכפילו לי את עלות הנסיעה?

בנוסף, מה חייבים לראות \ לעשות בפרק זמן קצר באזור?

פורסם

יש לך כבר כרטיסי טיסה?

אם כן דרך איפה או ישיר?

תוכל לשלב את הונג קונג בדיל אבל אני ממש לא ממליץ,

אלא אם כן אין לך בעיה של זמן

×
×
  • תוכן חדש...