Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי כרטיסי טיסה עדיין, אני כרגע בודק באתרי טיסות. לצורך העניין מצאתי טיסת הלוך לבנקוק ב-500$, טיסה מבנקוק להונג קונג בפחות מ-200$, וטיסה חזור בכ-650.

הטיסה הלוך עם אוזבקיסטאן איירליינז עם עצירה שם לשעתיים. בחזור עם אתיופיאן איירליינז עם קונקשן באדיס אבבה למשך תשע שעות (קצת מבאס, לא סוף העולם).

 

זמן מבחינתי הוא המרכיב הכי קריטי, היות וממש בתחילת אוקטובר עלי להיות בארץ ומן הסתם שהייתי רוצה למקסם את הפוטנציאל של הטיול.

פורסם
צודק,

 

פותח השרשור, יש בקוסמוי אטרקציות של חיות מסוממות, אל תטוס לשם.

 

וברצינות, אני נגד התעללות בחיות אבל פותח השרשור שאל ולכן עניתי.

חוזר שנית- עניתי, לא המלצתי (המלצתי על קוסמוי, לא על החיות).

 

ומעבר לזה, כן, אני נגד התעללות בחיות אבל יש כאלה שלמרות שהינם נגד התעללות בחיות עדיין ילכו למופע\אטרקציה הקשורה לחיות.

 

בדיוק כמו אופנת הצמחונות\טבעונות הנוכחית, שכל אחד יסתכל ויחליט מה הוא שם בצלחת של עצמו במקום להטיף לאחרים על מה שהם שמים בצלחת של עצמם.

 

לג’ירפה ולנמר יהיה הכי טוב כשהן חיות בטבע, האם זה אומר שמעולם לא ביקרת בגן חיות או בספארי שם הן מוחזקות בתנאי שבי לצורך שעשוע?

 

זה לא רק שחיות נמצאות בכלוב או משהו.

לדוגמא הפילים - שים לב שהגב של הפילים האלה שטוח, זה בגלל שגב של פיל בוגר מסוגל לסחוב עד 100 ק"ג, ובכלל שיושבים עליו אנשים גבו נשבר.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

טסתי עם אוזבקיסטין איירליינס, עשינו עצירה 3 שעות וגיליתי שיש שם את הנשים הכי מכוערות בעולם.

 

אתה נמצא בשדה תעופה ישן והכל סגור חוץ ממקדונלס ואיזה קיוסק שבקבוק מים קטן עולה משהו כמו 15 דולר.

אבל חוץ מזה יצא לנו באמת סבבה עם האוזבקים בגלל המחיר - 900 דולר הלוך חזור שזה מחיר מדהים למרץ....

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

ראשית, הייתי בתאילנד במצטבר כשלושה חודשים. מעבר לכך, טיילתי באמת בכל העולם. לרוב - טיול רווקים קלאסי עם חבר או שניים.

 

יש כל מיני סוגי מטיילים ישראלים לתאילנד, אך לרוב מדובר בערסים\פרחות ישראלים ובקורלציה מדהימה עם אותה אוכלוסייה ישראלית שרצה ואצה אחרי העדר כדי לא להיות שונה. כידוע, הישראלי הממוצע מעולם לא הבין את המילה אינדיבידואליזם והוא בטוח שמה שאחיו הישראלים המליצו - זה מה שנכון לעשות ומעבר לכך, הוא גם יאלץ את עצמו להרגיש את מה שהורו לו להרגיש כשהוא שם. לראיה, הישראלים מתקבצים בקבוצות ישראליות בתאילנד כי הם מפחדים להכיר אנשים מחוץ לשבט. בית חב"ד, ישראליידה, מלונות ומסיבות בריכה שנראים העתק של אילת. או בקיצור, טסים לתאילנד ומרגישים באילת (משותף לשוודים גם אגב).

 

לעומת רוב התיירים בתאילנד, הישראלים נוסעים לטיולי CHECK LIST, משמע, להספיק הכל ולדחוס כמה שיותר מהר ולסמן V על כל מקום כדי שתהיה להם אופציה לענות בשיחות על תאילנד: "כן, גם אנחנו היינו שם".

 

זו לא חופשה, אלא עבודה. אם אתם מוצאים את עצמכם עוברים כל יומיים מסירה למטוס וממטוס למעבורת, אתם עובדים ולא נופשים. גם תקציב לחוץ וזמן קצוב אינם תירוץ להרוס לעצמכם את החופשה בתאילנד. בפעם הראשונה שהייתי שם עשיתי את המסלול הישראלי הקלאסי כי פשוט לא היה לי זמן לתכנן את זה, נהניתי. אבל בטיולים הבאים לשם, הבנתי שבפעם הראשונה רק חשבתי שנהניתי.

 

מי שהיה במסיבות פול-מון בקופנגן ובכלל במסיבות מלאות בערסים ישראלים יבין בדיוק למה האירופאים חושבים שאנחנו קופים, כי הישראלי היחיד שהם פגשו בחיים הוא קוף-ערס שצורח ומטריד מינית בנות עם מגן דוד ענק מצויר על הגב. בנוסף, הישראליות הגמדות והכפופות עם רגלי הצלוליטיס בתאילנד מרגישות כל כך נחותות כשהן מתהלכות ליד שוודיות בגובה 1.85 עם רגליים דקיקות שהן מרגישות צורך לחפות על כך ואז הן ממציאות שיטות כמו לשים פרח על הראש או נניח לקנות בגדי ים זוהרים (כי הן חייבות לבלוט איכשהו), קטע שיש אך ורק לתיירים הישראלים והאלג'יראים\צרפתים בתאילנד. אבל זה עדין לא מעלים את פרצוף התחת שלהן, זה לא שהן לא יכולות להיות יפות וזורמות, הן פשוט גדלו במלחמת הפוזה-התשה-משחקים של הישראלית הממוצעת בישראל, מלחמה שכולנו מכירים. אם זה לא מספיק, עכשיו כבר יש כרטיס סים עם חבילת דאטה בתאילנד בגרושים ואפילו כשהן מתהלכות על החופים היפים בעולם, עם האווירה הכי טובה בעולם ופוטנציאלית הגברים הכי חתיכים בעולם (בשבילן כמובן) - הן עדין דבוקות למסך הפייסבוק עם הגב המכופף הקלאסי שכולנו מכירים. הן חיות את הטיול במזרח דרך ההעצמה הנפשית מהלייקים בפייסבוק ודרך הסלפים שהן דואגות להעלות בכל כמה דקות, כדי שכולם יראו כמה הן "נהנות".

 

מה גברים צעירים ורווקים מחפשים כשהם נוסעים לתאילנד? להכיר אירופאיות ואוסטרליות במסיבות, לשתות, לעשן ירוק, אטרקציות ובעיקר חוויות שיחרטו בראש שלהם.

 

קחו לדוגמה את SMART COUPE שכתב על קו פיפי - "מקסימום 2-3 ימים גג". זה מצחיק אותי, כי בערך 99% מהישראלים אמרו לי את אותו דבר במשך כמה שנים שבהן אני תייר קבוע בתאילנד. למה הוא אמר את זה? כי כולם אמרו לו את זה. אם תשאלו אותו אם זה מה שהוא הרגיש כשהוא היה שם, הוא גם יגיד שכן, אבל הסיבה לזה יכולה להיות רק אחת: אינדוקטרינציה. הוא הגיע לשם בציפיה לראות מקום שמספיק לו גג ל2-3 ימים ולכן כך הוא גם הרגיש.

 

הסיבה שזה מצחיק אותי היא כי קו פיפי הוא גן עדן, המקום הכי טוב בעולם. החל מירוק חופשי, עד כמויות בלתי נקלטות של בנות הכי, הכי, הכי מדהימות שראיתם בחיים שלכם (יותר מאיביזה ומגלוף), דרך מסעדות מדהימות, אווירה מטורפת, מסיבות הזויות, מלונות נוחים, מזג אוויר מדהים (לרוב), נופים, אטרקציות, ברים של צ'יל אאוט, ברים של דיפ-האוס, רגאי, מסאז'ים ובקיצור כל מה שתוכלו לייחל לו בטיול, במקום אחד קטן באמצע האוקיינוס ההודי.

פורסם

סע למסאי, נמצאת במשולש הזהב בגבול תאיילנד בורמה ולאוס, אחלה מקום לניקוי ראש.

ואם זוגתך מפרגנת, אז אל תוותר על בודי מסאג', רובע פטפונג בבנגקוק, ובטח לא על העיסוי של הנזירים במקדשים.

פורסם

הייתי עם אשתי שבועיים בתאילנד בתחילת מרץ השנה.

תאילנד מדינה מדהימה.

טסנו באל על ולדעתי, היה שווה את התוספת במחיר.

היינו בצפון ובדרום, בעיקר ביעדים התיירותיים - צ'אנג מאי, קוסמוי, קופנגן.

היה מזג אוויר מעולה - ממליץ לך לבדוק מזג האוויר בספטמבר.

הזהר מהמים שבברז, גם כשאתה מצחצח שיניים - רכוש והשתמש תמיד במים מינרלים סגורים הרמטית.

פורסם
... ובקורלציה מדהימה עם אותה אוכלוסייה ישראלית שרצה ואצה אחרי העדר כדי לא להיות שונה. כידוע, הישראלי הממוצע מעולם לא הבין את המילה אינדיבידואליזם והוא בטוח שמה שאחיו הישראלים המליצו - זה מה שנכון לעשות ומעבר לכך, הוא גם יאלץ את עצמו להרגיש את מה שהורו לו להרגיש כשהוא שם. לראיה, הישראלים מתקבצים בקבוצות ישראליות בתאילנד כי הם מפחדים להכיר אנשים מחוץ לשבט. בית חב"ד, ישראליידה, מלונות ומסיבות בריכה שנראים העתק של אילת. או בקיצור, טסים לתאילנד ומרגישים באילת (משותף לשוודים גם אגב).

 

לעומת רוב התיירים בתאילנד, הישראלים נוסעים לטיולי CHECK LIST, משמע, להספיק הכל ולדחוס כמה שיותר מהר ולסמן V על כל מקום כדי שתהיה להם אופציה לענות בשיחות על תאילנד: "כן, גם אנחנו היינו שם".

 

זו לא חופשה, אלא עבודה. אם אתם מוצאים את עצמכם עוברים כל יומיים מסירה למטוס וממטוס למעבורת, אתם עובדים ולא נופשים. גם תקציב לחוץ וזמן קצוב אינם תירוץ להרוס לעצמכם את החופשה בתאילנד. בפעם הראשונה שהייתי שם עשיתי את המסלול הישראלי הקלאסי כי פשוט לא היה לי זמן לתכנן את זה, נהניתי. אבל בטיולים הבאים לשם, הבנתי שבפעם הראשונה רק חשבתי שנהניתי.

 

 

לא הייתי בתאילנד - אבל מדהים איך הצלחת ללכוד בכמה משפטים את התמצית של הישראליות.

שאפו על זה. נהנתי לקרוא את הפוסט.

פורסם

מניסיון של 3 שנים במיזרח (כולל מגורים ביפן)

אני נוטה להסכים (לצערי) עם ''שבלול''. אני מצאתי לנכון

לטייל לבד או עם אירופאים,או מקומיים,לא עם ישראלים.

 

בטיול האחרון הצטרפתי ל 3 ימים טיול ג'יפים ולא ידעתי

שכולם יהיו רק ישראלים,מאד לא נהנתי.

 

אבל להודות שלא אהבתי בלשון המעטה את ההשואה ישראליות-שוודיות,

זה לא הוגן ולא ראוי. לדעתי הישראליות הרבה יותר יפות.

פורסם

הזהר מהמים שבברז, גם כשאתה מצחצח שיניים - רכוש והשתמש תמיד במים מינרלים סגורים הרמטית.

 

אני לא יודע איזה ישראלי העביר לך את השמועה הזו ודאג להפחיד אותך, אבל יש בתאילנד 67 מליון תאילנדים שמצחצים שיניים, מתקלחים ושוטפים פנים עם מים מהברז... כנ"ל מליוני תיירים ואנשי עסקים בבנגקוק..

פורסם
ממליץ לך בחום רב לא לזלזל באותו "איזה" ישראלי.

 

אותו "איזה" ישראלי, נחשב למדען בעל שם עולמי למחלות טרופיות -

 

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%9C%D7%99_%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%A5

 

בדקתי, כבודו הציע לצחצח שיניים עם מים מינרליים בהודו ונפאל, מבחינת תאילנד הוא בסה"כ הזהיר מקדחת דנגי (קיימת גם בישראל).

 

אגב, תל אביב נראית כמו עיר במדינת עולם שלישי ליד בנגקוק כך שההצעה שמליוני אנשי עסקים ותיירים שמגיעים לשם יצחצחו את השיניים עם מים מינרליים נראית לי בדיוק כמו הפחדה ישראלית קלאסית...

 

column_bangkok_sukhumvit_hotel_5.jpg

×
×
  • תוכן חדש...