Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון, הבעלים של הבית (הורים של חברה שלי) לא מרשים לעשות ריסוס בחצר ובביוב כי הם מפחדים על הצבים.

שברתי את הראש מה לעשות כי המצב נהיה קטסטרופה והתייעצתי עם סבתא. היא אמרה לי לפזר בארונות עלי דפנה ובפינות בבית לשים בקופסאות קטנות.

שמתי בכמה מקומות ספציפיים שלרוב הג'וקים מופיעים במיוחד בכניסה ליחידת דיור. ללא אמונה והמון בדיחות חברים על חשבוני (מרוקאי שמכשף את הבית וכו) אין לי מילים זה פשוט אדיר ומרחיק אותם, מאז לא ראיתי ג'וקים בדירה גם בימים חמים מאוד.

תמיר.

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מקפיץ. עשינו ריסוס ראשון לפני ארבעה חודשים ואחרי חודשיים מהראשון עוד אחד. ביומיים האחרונים ראינו ארבעה ג׳וקים בבית, יש לציין שכולם הפוכים וכמעט מתים, האם זה "תקין" ?

 

כמו-כן הייתי מעוניין לדעת יותר לגבי עלי הדפנה, אני מניח שהם טריים ולא מיובשים. מה הכמות שאתה שם בארון ובקופסאות, האם הקופסא פתוחה ? כל כמה זמן להחליף את העלים ? האם הם היו יעילים גם באוגוסט החם ?

 

תודה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

בארונות ובבית לקחתי קופסא רגילה ולא גדולה ועשיתי מספר חורים בגודל 2 על 2. בארונות המצב מעולה חודשיים ונראה שלא צריך כרגע להחליף.

הייתי סובל מהם באופן יומי 2-3 ביום רצים כמו צ'יטות.

היום אני יכול להגיד בבטחון מאז שהעלים בבית בשילוב של ריסוס ביתי רגיל אני כמעט ולא רואה את הג'וקים.

מה שכן בפינות הבעייתיות והחום הכבד היעילות ירדה מעט ואני מחליף אחת לחודש ומבסוט מאוד.

תמיר.

פורסם

הג'וקים אצלנו ענקיים מניח שמדובר באמריקאים.

צירפתי תמונה של הקופסא, עם שקית להמחשה:oops:

אפשר גם קטנה יותר העיקר שהחבילה של העלי דפנה תיכנס כולה.

IMG_20150818_232854.jpg

תמיר.

פורסם

אני מוכר בעסק שלי "פרוג'ל" שזה מזרק עם ג'ל, יש לנמלים ויש לתיקנים, הלקוחות שלי ממש מרוצים ומספרים שזה פשוט עובד מעולה.

יותר מזה, לקוחה אחת הופתעה לגלות את המוצר כי הזמינה הדברה והמדביר פשוט הגיע עם המזרק הזה ובשיטה הזו הדביר לה את הבית.

קצת יקר אבל שווה לנסות.

אם השטח הוא קטן שווה לך לנסות למצוא את המזרק של ה 5 גרם שנמכר בסביבות ה80 שקלים.

אני חושב שמשתלם יותר לרכוש את ה15 גרם בסביבות ה 120 שקל.

הג'ל נגד תיקנים יודע להדביר גם את התיקן הגרמני שהוא תיקן בעייתי להדברה על פי מה שהבנתי והוא מהסוג שיש במכשירי התמי 4 למיניהם.

אחד מהלקוחות שלי הוא טכנאי של ברי מים, וכנראה בעקבות זה הרכב שלו התמלא בתיקנים, גם ממנו קיבלתי פידבק מאוד טוב לגבי הג'ל.

פורסם

המלצתי בעבר על הדברה לא קונבנציונלית (סימבוש למי שמכיר) הפעם אחרוג ממנהגי .

תוסיפו חצי כוס חומץ לדלי שטיפה הצלחה מובטחת.

אחזור לרגע למנהגי, ישנו חומר בצורת גרגרים שמפזרים בגינות להדברת נמלים אני לא זוכר את השם היינו מניחים מעט ממנו בכלי מתחת למקרר, שם אין גישה לאף אחד גם לבע"ח וכמובן לא לילדים לא היה זכר לכל הזוחלים.

פורסם

אתה מתכוון לדיזיקטול? יעיל ביותר, אבל שוב, זרחן אורגני. אולי הגרגרים מתחת למקרר, אבל מתפורר, נמס במיים, אדים וכו'. החומר מעולם לא היה מיועד לשימוש בתוך הבית והיום אסור לשימוש גם בגינה הביתית.

:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...