Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי יונדאי 2008 I30 עם 145K.

לאחר טיפול שגרתי של 160K במוסך מורשה הרכב חזר עם תיקתוק מאוד חזק במנוע שלא נשמע לפני הטיפול.

התקתוק מתגבר כאשר הרכב מקבל יותר גז או מתאמץ.

 

לאחר בירור מול מנהל המוסך נאמר לי שיש לי סימנים של בוצה במנוע דבר שיש לטפל ביום, יומיים חודש חודשיים הקרובים כי המנוע יכול למות.

ולגבי התיקתוקים - נאמר שכנראה לאחר החלפת השמן נוצרו מרווחים בין החלקים במנוע ולכן נשמע התקתוק. דבר שאולי יעלם ואולי לא.

 

הומלץ לי לטפל בבוצה כמה שיותר מהרולבצע פלאשינג למנוע, אך המוסך לא נותן אחריות על הטיפול. מהסיבה שהמנוע יכול להמיס שומנים נוספים שיגלו עוד רווחים ובעיות נוספות ולהרס המנוע.

 

לטיפול התקתוקים - אין מה להציע חוץ מהחלפת מנוע או פתיחתו לשם בדיקה.

 

מה שמשאיר אותי במלכוד 22.

 

עכשיו שאלת המיליון היא מה הכי דחוף ואני יודע שיש בד"כ קשר בין הנושאים אך חשוב לי להפריד.

 

- האם ניתן למשוך את הנסיעה ברכב בסוף שבוע עם התיקתוק? והמנוע לא יהרס?

- האם יש טיפול טוב יותר לטיפול בבוצה שאדע שלא אצא עם שן ועין?

- האם התקתוק פתאום יכול להגיע אחרי החלפת שמן \ או שיכול להיות שמדובר בטיפול לקוי?

- החלפה לשמן סמיך יותר?

 

תודה וספש נעים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

מניסיון אישי של מוסך מורשה של יונדאי, לך תקבל חוו"ד ממוסך אמין ומקצועי.

 

הדבר היחיד שהם יודעים לעשות זה טיפולים שוטפים ועבודות מסובכות להוציא למיקור חוץ.

 

יכולות האיבחון שלהם תמיד קטסטרופליות ומסתכמות בהחלפת מנוע/ החלפת גיר/ החלפת מכלול שלם בגלל תקלה קטנה.

 

אז אני זרמתי איתם והחלפתי את האוטו.

 

נ.ב. שכחתי שהם גם מומחים בהחלפת יוניט בלם

עריכה אחרונה על ידי לאון
פורסם

האם יש

מוסך אמין ומקצועי באיזור

בפתח תקווה ומה העלויות של בחינה שכזאת?

 

הדפיקות (לפי דעתי) מגיעות מהחלק העליון של המנוע.

פורסם (נערך)

נשמע מרימי שסתומים נוקשים,

צריך לפתוח מכסה שסתומים, אם יש בוצה לנקות כמה שאפשר, ובנוסף לפתוח קרטר ולנקות גם שם.

אם אין בוצה, החלפת

מרימים ההידראולים

תפתור את הרעש ככל הנראה.

אתה יד ראשונה? טיפולים נעשו באופן סדיר? ואיזה שמן?

עריכה אחרונה על ידי KFC

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

היי הראל תודה על התשובה.

אם השסתומים יכולים ליצור כל כך הרבה רעש אז זה מתחיל להסתדר לי

 

אני לא יד ראשונה. אך הרכב ברשותי כבר 5 שנים.

אך חייב לציין כי התופעה התחילה רק לאחר הטיפול. כך שכנראה היה טריגר לשמן להתייבש על המכלולים?

 

בחשבונית רשום שמן 5 30, המוסך הוא מוסך מורשה של כל מוביל. אין סוג. :S

פורסם
היי הראל תודה על התשובה.

אם השסתומים יכולים ליצור כל כך הרבה רעש אז זה מתחיל להסתדר לי

 

אני לא יד ראשונה. אך הרכב ברשותי כבר 5 שנים.

אך חייב לציין כי התופעה התחילה רק לאחר הטיפול. כך שכנראה היה טריגר לשמן להתייבש על המכלולים?

 

בחשבונית רשום שמן 5 30, המוסך הוא מוסך מורשה של כל מוביל. אין סוג. :S

הרעש שאתה שומע מזכיר מכונת תפירה?

משחק הניחושים יכול להיגרר הרבה זמן, אם זה היה הרכב שלי הייתי פותח מכסה שסתומים ומחפש את הבוצה.

אם יש לך זוג ידיים וקצת כלים, הדבר לא יגזול ממך יותר משעה עבודה ו40 שח לאטם חדש, כמו כן אפשר לבצע את העבודה במוסך.

לפני הצעות של החלפת מרימי שסתומים, כדאי לך לבצע את הבדיקה הזאת.

כל זה נכון אם המוסך שם לך את השמן הנכון עם הצימגות הנכונה.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

אם התופעה התחילה אחרי הטיפול - לא כדאי לבדוק קודם באיזה סוג (צמיגות ויצרן) שמן ופילטר שמן השתמשו בדיוק ?

האם שמן 5/30 זה מה שאמור "לקבל" המנוע ברכבך ? (איני יודע. רק מעלה את השאלה).

alfa 156 2.5.

פורסם

לרכב יש היסטוריה מסודרת? הוא מטופל כל שנה או 20 אלף קילומטר? בעיקרון כל 80 אלף קילומטר אמור להתבצע כיוון שסתומים האם זה נכלל בטיפול שביצעת?

פורסם
לרכב הזה אמור להיות כיוון שסתומים אוטומטי (הידראולי) אין מה לכוון בו...

ואתה ידידי חכם יותר מהיצרן?

 

i30.png

פורסם

כיוון שסתומים יכול להשתנות לאחר החלפת שמן מנוע או מצתים?



 

לגבי הרעשים הם פחות דומים למכונת תפירה ויותר למכונת ירייה בעוצמתם.

 

בעבר הייתי מבצע פתיחת ראש מנוע לבד (לאופנוע) היום אני כבר לא בכושר :)

 

אם יש לך שם של מוסך אמין ומקצועי באיזור פ"ת המבין בנושא זה אשמח לקבל פרטים ועלויות במידה וידוע.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...