Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גש למוסך :

[h=1]א.לייבמן שרותי רכב בע"מ

[/h]האלוף דוד מרכוס 34 פתח תקווה

 

מקצוען ,בטוח שידע לאבחן ולפתור את הבעיה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני כ5 חודשים היתה לי בעיה של תקתוקים ורעשים במנוע - ביתעתי פלש למנוע . לחר מכן פתחתי קרטר , הרישתית של משאבת

השמן היתה סתומה . החלפתי רשתית ופילטר שמן והוספתי תוסף שמן בשם פוליטרון . לאחר הנעת הרכב נעלמו כל הרעשים התיקתוקים במנוע . החלטתי שמעתה והלאה אוסיף בכל טיפול תוסף פוליטרון

פורסם (נערך)

שלום לכולם

אני חושב שהבעיה לתיקוקים היא השמן,תעבור לשמן חצי סינטטי 10w40 או 5/40 סינטטי מלא

אני ממליץ על 10/40 של אגיפ ואם 5/40קסטרול התיקתוקים יעלמו והמנוע יחזור להיות שקט זה יחסוך לך הרבה כסף על טיפולי מנוע יקרים

למנוע הזה אני באופן אישי ממליץ ע 10/40 אגיפ בסביבות 100 שח 4ל

פתרון הכי זול לבעיות שלך

השמן 5/30 זה השמן שהכי לא מתאים לרכב הזה ולא לאקלים שלנו

עריכה אחרונה על ידי ben s
פורסם (נערך)

גם לדעתי ניקיון בוצה + פלאשינג ומעבר לשמן 5W-40 או 10W-40 יעזור.

אתה חייב בדיקה קצת יותר מעמיקה בנושא הבוצה, האם היא קלה דבר ש פלאשינג יטפל.

או יותר כבדה ואז פירוק מכסה גל הזיזים, קרטר ניקיון פילטר משאבת שמן + פלאשינג בסוף.

 

כדאי לבדוק במוסך טוב , שאל חברים משפחה על מוסך רציני בסביבה שלך וגש להיתייעצות.

 

ביצעתי את התהליך הנ"ל במאזדה 6 מאזדה 3 עם בוצה ונקישות יחסית קלות, והבעיה נעלמה (נשאר רעש התקתוק הרגיל של שסתומים)

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אם לא אכפת לך להגיע עד ת"א אז במוסך רון יש גם בחור שמתמחה ברכבים קוריאנים ויפנים (רון מטפל בכל סוגי הרכב)

הרם לפחות טלפון לשם ורון ישמח להעניק לך שירות.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

לכל הממליצים על שמנים כאלה ואחרים, אתם שוכחים שאין לבחור מרימי שסתומים הדראולים. אם אכן הרעש הוא מהשסתומים, גם אם יחליף שמן על בסיס יומי זה לא יעזור לו.

לא, שמן או פלאגים לא משנים מרווח שסתומים.

יום טוב גם לך

פורסם

לגבי המלצת השמנים

המלצה לגבי השמנים היא עקב התמודדות עם אותם בעיות בכמה רכבים ולא סתם נקבתי בשמות ספציפיים של שמנים

ולגבי המוסכים ,כאשר הייתה לי בעיה דומה במוסכים שונים נתנו לי דיאגנוזות שונות ויקרות כגון :ראש מנוע ,שיפוץ מנוע עקב בוכנות עקומות שעולה לא פחות מ4-5 אלף שח ורק החלפת השמן הצילה את המצב והמוע הספציפי שהייתה לו את "הבעיה "עומד על 250 אלף קמ 80אלף אחרי הדיאגנוזה הסופנית מנוע שקט בלי תיקתוקים וללא שיפוצי מנוע יקרים ומיותרים ולגבי השמות של השמנים ,ניסיתי הרבה שמנים והשמנים שציינתי הם השמנים שאיתם פתרתי את בעיה בשני רכבים שונים שברשותי .

פורסם
האם יש

מוסך אמין ומקצועי באיזור

בפתח תקווה ומה העלויות של בחינה שכזאת?

 

הדפיקות (לפי דעתי) מגיעות מהחלק העליון של המנוע.

 

ממליץ לפנות ל"רמי שירותי רכב" ברחוב תושיה 4 בתל אביב, מומחה יונדאי (לא מורשה יבואן).

אני מגיע אליו מהדרום.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

ביקרתי אצל "רמי שירותי רכב". הבחור אדיב ומקצועי.

ביצענו פלאשינג למנוע ובוצע ניקוי ולאחר החלפת השמנים נאמר לי שאיכות השמן ששמו בטיפול האחרון נראה ממש לא טוב.

יש לציין שעבר רק שבוע מאז הטיפול שבוצע בכלמוביל וכמו כן מסתבר שגם הפלאגים ששמו כלל לא מקוריים של יונדאי והם של NGK.

 

בוצעה בדיקה וכנראה שהרעש מגיע מהשסתומים אך לא הצלחנו לגרום לרעש להפסיק. לתשובה יותר מדויקת נאמר לי שיש לפתוח מנוע. דבר שלא ארצה להיכנס אליו כעת.

 

-----------

 

לאחר בדיקה עצמית בבית איתרתי שהרעש של הנקישות מגיע מהפלאג השני משמאל וזאת לאחר ניתוק חשמל ממצת מצת. (בדיקה פשוטה שלא בוצעה בשום מוסך עד כה וחבל) כמו כן נוספו תוספי דלק ושמן לכל מקרה.

 

הנקישות מתחזקות כאשר נותנים גז והרכב מתאמץ. בנסיעה רגועה הרעש שולי ולא מפריע.

 

עכשיו השאלה האם נישאר לבצע משהו נוסף לדיאגנוסטיקה טובה יותר.

קראתי באתר הבא על נקישות עקב הצתה לא תקינה. האם מישהו נתקל בזה? http://www.aa1car.com/library/spark_knock.htm

 

אשמח לשמוע רעיונות.

עריכה אחרונה על ידי Mamrami
פורסם
וכמו כן מסתבר שגם הפלאגים ששמו כלל לא מקוריים של יונדאי והם של NGK.

יונדאי לא מייצרת פלאגים, יונדאי מתקינה פלאגים של NGK עם כיתוב של יונדאי.

הפלאג המקורי לרכב שלך הוא אכן NGK מק"ט ZFR5S-11

יום טוב גם לך

פורסם
יונדאי לא מייצרת פלאגים, יונדאי מתקינה פלאגים של NGK עם כיתוב של יונדאי.

הפלאג המקורי לרכב שלך הוא אכן NGK מק"ט ZFR5S-11

 

 

הבנתי...

 

איזה גודל בוסקה נדרש לפתיחת פלאג ביונדאי I30?

 

תודה

פורסם

אם נתקלת פלג של צילינדר 2 והרעש הפסיק אז זה לא שסתומים זה רעש של בוכנה או לאגר של בוכנה 2 ואתה בדרך לפתוח מנוע בקרוב מאוד.

פורסם
ביקרתי אצל "רמי שירותי רכב". הבחור אדיב ומקצועי.

ביצענו פלאשינג למנוע ובוצע ניקוי ולאחר החלפת השמנים נאמר לי שאיכות השמן ששמו בטיפול האחרון נראה ממש לא טוב.

לאחר בדיקה עצמית בבית איתרתי שהרעש של הנקישות מגיע מהפלאג השני משמאל וזאת לאחר ניתוק חשמל ממצת מצת. (בדיקה פשוטה שלא בוצעה בשום מוסך עד כה וחבל) כמו כן נוספו תוספי דלק ושמן לכל מקרה.

 

אשמח לשמוע רעיונות.

 

רעיון ראשון :lol: - לא רשמתה איזה שמן מילאו עכשיו במנוע.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

חביבי אתה רודף אחרי הזנב של עצמך, אתה לא עונה לשאלות פשוטות ולא מספק מידע מספק. נוסף על זה לדעתי אתה מבזבז כסף במוסכים ללא פתרון או אבחון איכותי.

 

אני חוזר לתחילת השרשור:

ברשותי יונדאי 2008 I30 עם 145K.

לאחר טיפול שגרתי של 160K במוסך מורשה הרכב חזר עם תיקתוק מאוד חזק במנוע שלא נשמע לפני הטיפול.

התקתוק מתגבר כאשר הרכב מקבל יותר גז או מתאמץ.

 

דבר ראשון מה בוצע בטיפול הזה? אני ארשום לך מה אמור להתבצע לפי הוראות יצרן ואתה תרשום מה בוצע ומה לא.

 

טיפול 160 או 96 חודש:

1. שמן מנוע (5W30 בתקן SM לפחות) + מסנן שמן

2. מסנן אוויר מנוע

3. מצתים

4. בדיקת מרווח שסתומים וכיוון בהתאם לממצאים

5. מסנן מזגן

 

ביקרתי אצל "רמי שירותי רכב". הבחור אדיב ומקצועי.

ביצענו פלאשינג למנוע ובוצע ניקוי ולאחר החלפת השמנים נאמר לי שאיכות השמן ששמו בטיפול האחרון נראה ממש לא טוב.

יש לציין שעבר רק שבוע מאז הטיפול שבוצע בכלמוביל וכמו כן מסתבר שגם הפלאגים ששמו כלל לא מקוריים של יונדאי והם של NGK.

גרוע מאוד, ביצוע פלאש למנוע ללא פתיחת אגן לניקוי משקעים וצינורית יניקה עושה יותר נזק מתועלת. מעניין איך הוא יודע מה רמתו של שמן המנוע רק מלהסתכל עליו (ממש מכונאי סופר על). הפלאגים מקוריים של יונדאי הם -כמו שכבר ענו לך לפניי- של NGK עם תוספת כתובית של יונדאי.

 

לאחר בדיקה עצמית בבית איתרתי שהרעש של הנקישות מגיע מהפלאג השני משמאל וזאת לאחר ניתוק חשמל ממצת מצת. (בדיקה פשוטה שלא בוצעה בשום מוסך עד כה וחבל) כמו כן נוספו תוספי דלק ושמן לכל מקרה.

תחליף פלאגים בין הצילינדרים ותראה אם הרעש עובר ביחד עם הפלאג, במידה וכן הידד מצאת את התקלה חזור למוסך שבו בוצע הטיפול ודרוש החלפה של כל סט הפלאגים (זה מה שאני הייתי דורש). בנוגע לתוספים שנוספו ללא סיבה, מילא הדלק אבל תוסף השמן הוא אחד המיותרים וכנראה מפריע לשמן המנוע מאשר עוזר לו.


×
×
  • תוכן חדש...