Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים עם

iDaNm

עשית קצת סמטוחה מיותרת שכנראה נגרמת מבלבול ומעודף מידע..

תעשה רגע פאוזה בטיפולים, תבין מה קרה ומה עוד חייב להתבצע ואפילו אולי תרים טלפון לברוך מתן גז (המוסכניק שמציע חוו"ד שנייה בחינם) כדי להיות בטוח איך כדאי להמשיך.

 

בכל מקרה- נראה שבקרוב הכל יהיה פיקס

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאחר הפלאש בוצע פתיחת אגן וניכוי כמובן.





מבחינת הטיפול - בוצע טיפול של 160 כך גם רשום בחשבונית

1. שמן מנוע (5W30 בתקן SM לפחות) + מסנן שמן - בוצע וזה השמן הקיים

2. מסנן אוויר מנוע - בוצע

3. מצתים -בוצע

4. בדיקת מרווח שסתומים וכיוון בהתאם לממצאים - לא יודע אם בוצע

5. מסנן מזגן - בוצע

 

אקנה בוקסה מתאימה ואבצע את הההחלפה בתקווה שזה יהווה פתרון.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לאחר החלפה בין מיקום הפלאגים הרעש המשיך והגיע מאותה הבוכנה.

 

 

בנוסף כאשר הרכב עומד מנורת ה-check engine מהבהבת (Knocking Sensor).

האם הרעש והמנורה יכולים להגיע גם מכיוון של שסתומים דביקים \ תקועים?

דטונציה לא תקינה?

 

מה דעתכם ואיזה בדיקות ניתן לבצע ללא פתיחת ראש מנוע?

פורסם

לפי הסאונד מהסירטון זה לא נשמע רעש של שסתומים.

אפשר לפתוח את מכסה השסתומים ולבדוק אותם (אם יש "רכות" או שהוא תפוס - השסתום ה.).

פורסם
לאחר החלפה בין מיקום הפלאגים הרעש המשיך והגיע מאותה הבוכנה.

 

 

בנוסף כאשר הרכב עומד מנורת ה-check engine מהבהבת (Knocking Sensor).

האם הרעש והמנורה יכולים להגיע גם מכיוון של שסתומים דביקים \ תקועים?

דטונציה לא תקינה?

 

מה דעתכם ואיזה בדיקות ניתן לבצע ללא פתיחת ראש מנוע?

חיישן נקישות לא רגיש לרעשים של ראש מנוע אז לדעתי הרעש זה רינגים תפוסים או שחיקת צילינדרים ואתה ואתה בדרך לשיפוץ מנוע, לא כתבתי זאת כבר?

פורסם

רשמתי בתשובה 19 -

גם לדעתי ניקיון בוצה + פלאשינג ומעבר לשמן 5W-40 או 10W-40 יעזור.

 

נסה קודם להחליף לשמן מנוע איכותי, בדירוג הצמיגות שרשמתי.

לא חייבים להחליף פילטר שמן אם הוחלף עכשיו בטיפול.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

Mamrami ידידי, סתם הורגים לך פה את הרכב. קח אותו בחזרה למוסך המורשה שטיפלת בו ודרוש כיוון שסתומים כמו שכתוב בספר הרכב והיה אמור להתבצע כל 80 אלף -וכמובן גם ב160- אתה לא אמור לשלם על זה הם היו אמורים לבצע זאת בטיפול האחרון. אני חוזר, כיוון שסתומים אמור לפתור את הרעש הזה. בנוסף שיבדקו מה פשר נורת ה-check engine. חרם על הריצות וההשערות שרצות פה בפורום. ואני חוזר בפעם השלישית, בשביל כל אלו שחורצים פה דיני מנועים ללא הבחנה, ברכב הזה אין מרימים הידרואליים, כל 80 אלף קילומטר צריך לבצע כיוון שסתומים במידה ויש רעש חריג (לאלו שממש מתקשים להבין גם צירפתי את הוראות היצרן).

i30.png

פורסם

שאלה, האם אפשר לעשות בדיקה של הבוכנה עם מצלמה והאם עושים זאת במוסכים או שחייבים ליפתוח את המנוע?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...