Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בו נגיד ואתה חושב לקנות עכשיו רכב (אמרתי נגיד אתה לא חייב להחליף את הרכב)

על איזה תוספות מקוריות של הרכב לא הייתה מוכן לוותר?

לדוגמא:

אני בטוח שברכב הבא שלי לא יוותר על סאן רוף (אני יודע שזה שטותי אבל בא לי סאן רוף)

כמו כן את כל ההדברים הקטנים כמו ח"ח,נ"מ וכו' אפשר לשחק אתם לפה ולשם אבל על סאן רוף אני לא יוותר......

עכשיו תורכם

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

לא יסכים לוותר על כיסוי גגון קרוע

מה כאילו תחשוב אתה נוסע בסופר 7 החדשה שקניתה ועם גג סגור בגשם והכול מטפטף עליך ממש לא נעים

היתה ראלי עכשיו כבר אין

פורסם
בו נגיד ואתה חושב לקנות עכשיו רכב (אמרתי נגיד אתה לא חייב להחליף את הרכב)

על איזה תוספות מקוריות של הרכב לא הייתה מוכן לוותר?

אני אקח את זה צעד קדימה... התנהגות כביש וכוח (בסדר הזה).

תכונות מובנות של מכונית. כל השאר מתגמד ליד אלו...

 

במובן הגשמי, מזגן הוא די אלמנטרי אך ורק בגלל מדינתנו.

MCS 2008

פורסם
לא יסכים לוותר על כיסוי גגון קרוע

מה כאילו תחשוב אתה נוסע בסופר 7 החדשה שקניתה ועם גג סגור בגשם והכול מטפטף עליך ממש לא נעים

 

עם סופר 7, אני אסתפק במנוע, הגה וגלגלים. :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

על מה אני לא אסכים לוותר?

באוטו הבא שלי ( משהו בעוד 10 שנה....)

חלונות חשמל ונעילה מרכזית

אבל בעיקר חלונות חשמל , אתם לא יודעים איך זה שרכב מימינכם מנסה

לשאול אתכם שאלה ואז צריים להושיט בקושי רב את היד בשביל לפתוח את החלון

ואז עוד לסגור אותו.....

 

:mad:

פורסם
על מה אני לא אסכים לוותר?

באוטו הבא שלי ( משהו בעוד 10 שנה....)

חלונות חשמל ונעילה מרכזית

אבל בעיקר חלונות חשמל , אתם לא יודעים איך זה שרכב מימינכם מנסה

לשאול אתכם שאלה ואז צריים להושיט בקושי רב את היד בשביל לפתוח את החלון

ואז עוד לסגור אותו.....

 

:mad:

 

לירן, ח"ח ונ"מ זה כבר לא מה שהיה פעם - היום מדובר בתוספות זניחות שעולות מאות שקלים (400-500 זה לנעילה מרכזית לרכב 4 דלתות - אצל כל מתקין...אצלך זה רק 2-3 דלתות כך שבטח זה יצא פחות) - ח"ח זה בד"כ 1500 שח לזוג.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
על מה אני לא אסכים לוותר?

באוטו הבא שלי ( משהו בעוד 10 שנה....)

חלונות חשמל ונעילה מרכזית

אבל בעיקר חלונות חשמל , אתם לא יודעים איך זה שרכב מימינכם מנסה

לשאול אתכם שאלה ואז צריים להושיט בקושי רב את היד בשביל לפתוח את החלון

ואז עוד לסגור אותו.....

 

:mad:

 

לירן, ח"ח ונ"מ זה כבר לא מה שהיה פעם - היום מדובר בתוספות זניחות שעולות מאות שקלים (400-500 זה לנעילה מרכזית לרכב 4 דלתות - אצל כל מתקין...אצלך זה רק 2-3 דלתות כך שבטח זה יצא פחות) - ח"ח זה בד"כ 1500 שח לזוג.

 

איציק

 

 

ברור שזה לא היה משהו , מה גם שהתוספות הללו הם סטנדרתיות בכול רכב בשנים האחרונות..

אין לי בעיה עם נעילה מרכזית , לא נורא , אבל חלונות חשמל זה דיי מעצבן

באוטו הנוכחי שלי אני לא ארצה להתקין , קודם כול חבל על הכסף , דבר שני

זה לא מקורי ולפעמים* זה מתכון לבעיות...

בלי שום קשר עוד דבר מפגר בראלי , דבר שרק הצרפתיים יודעים לעשות

זו אפשרות פתיחה של תא המטען רק בעזרת מפתח ולא מתוך האוטו עצמו ,

אז כך נוצר מצב שבכול חניון , בכול בדיקה אני חייב לכבות את האוטו , לצאת

ולפתוח את תא המטען לבדיקה , לחזור להניע ולנסוע .

שאל את רוני....... :wink:

פורסם
אתם לא יודעים איך זה שרכב מימינכם מנסה

לשאול אתכם שאלה ואז צריים להושיט בקושי רב את היד בשביל לפתוח את החלון

ואז עוד לסגור אותו.....

:mad:

 

 

בטח שיודעים, אחרת נראה לך שהייתי עוצר תמיד מימינך ומסמן לך לפתוח את החלון? :lol::lol:

 

תוספות שאני לא הייתי מוותר:

כריות אויר

ABS

סאן רופ

וכמובן חלונות חשמל ונעילה מרכזית

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

עוד דבר שלא הזכרתי , והוא בטוח יהיה לי באוטו הבא

זהו צליל האזעקה , מכוון שאני לא יודע להגדיר אותו בדיוק , זהו הצליל

ששומעים בדרך כלל בנעילה המרכזית של הסאבים הגדולים בארצות הברית

כמו גם הלינקולנים הענקיים שלהם..

הצליל הזה עושה לי את זה ... , אז על צליל האזעקה הזה אני לא הולך לוותר

גם אם האזעקה תיהיה יקרה

מי שמעוניין לשמוע את הצליל שיוריד את השיר...

Common ft. Pharell - I Got A Right Ta

 

ובהתחלתו תשמעו את הצליל מה גם שהוא שיר יפה כלשעצמו.....

:wink:

פורסם

טוב אז סאן רוף יש לי וגם חלונות חשמל עובדים מצויין....

אז הדרישות שלי יהיו קצת יותר גבוהות (בעניין החשמולים...)כמו מחשב דרך,כסאות מתכווננים לפי משקל גוף,חימום בכסאות,וכמובן שפריצרים בצבע ורוד זוהר... :lol::lol:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

ברור שזה לא היה משהו , מה גם שהתוספות הללו הם סטנדרתיות בכול רכב בשנים האחרונות..

אין לי בעיה עם נעילה מרכזית , לא נורא , אבל חלונות חשמל זה דיי מעצבן

באוטו הנוכחי שלי אני לא ארצה להתקין , קודם כול חבל על הכסף , דבר שני

זה לא מקורי ולפעמים* זה מתכון לבעיות...

בלי שום קשר עוד דבר מפגר בראלי , דבר שרק הצרפתיים יודעים לעשות

זו אפשרות פתיחה של תא המטען רק בעזרת מפתח ולא מתוך האוטו עצמו ,

אז כך נוצר מצב שבכול חניון , בכול בדיקה אני חייב לכבות את האוטו , לצאת

ולפתוח את תא המטען לבדיקה , לחזור להניע ולנסוע .

שאל את רוני....... :wink:

 

בהחלט... "חבל" על הכסף.

אולי תמכור את האוטו ותיסע באוטובוס (אתה גם ככה לא עובד) ? חבל על הכסף של אחזקת רכב, ביטוח, דלק...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
על מה אני לא אסכים לוותר?

באוטו הבא שלי ( משהו בעוד 10 שנה....)

חלונות חשמל ונעילה מרכזית

אבל בעיקר חלונות חשמל , אתם לא יודעים איך זה שרכב מימינכם מנסה

לשאול אתכם שאלה ואז צריים להושיט בקושי רב את היד בשביל לפתוח את החלון

ואז עוד לסגור אותו.....

 

:mad:

 

לירן, ח"ח ונ"מ זה כבר לא מה שהיה פעם - היום מדובר בתוספות זניחות שעולות מאות שקלים (400-500 זה לנעילה מרכזית לרכב 4 דלתות - אצל כל מתקין...אצלך זה רק 2-3 דלתות כך שבטח זה יצא פחות) - ח"ח זה בד"כ 1500 שח לזוג.

 

איציק

 

 

שכחת שהבן אדם מובטל... צריך להסביר לו בדרך אחרת - דרך הפקדונות...

 

בקבוק אחד שווה 25. אגורות

6000 בקבוקים = 1500 ש"ח = חלונות חשמל....

יאללה תתחיל לאסוף....

haters will hate

פורסם

ברור שזה לא היה משהו , מה גם שהתוספות הללו הם סטנדרתיות בכול רכב בשנים האחרונות..

אין לי בעיה עם נעילה מרכזית , לא נורא , אבל חלונות חשמל זה דיי מעצבן

באוטו הנוכחי שלי אני לא ארצה להתקין , קודם כול חבל על הכסף , דבר שני

זה לא מקורי ולפעמים* זה מתכון לבעיות...

בלי שום קשר עוד דבר מפגר בראלי , דבר שרק הצרפתיים יודעים לעשות

זו אפשרות פתיחה של תא המטען רק בעזרת מפתח ולא מתוך האוטו עצמו ,

אז כך נוצר מצב שבכול חניון , בכול בדיקה אני חייב לכבות את האוטו , לצאת

ולפתוח את תא המטען לבדיקה , לחזור להניע ולנסוע .

שאל את רוני....... :wink:

 

בהחלט... "חבל" על הכסף.

אולי תמכור את האוטו ותיסע באוטובוס (אתה גם ככה לא עובד) ? חבל על הכסף של אחזקת רכב, ביטוח, דלק...

 

איציק

 

מה הקשר?!#!

אין קשר בין תקינות הרכב ושאר אחזקת הרכב כמו ביטוח וכו.

לבין נעילה מרכזית , ח"ח , שאני לא יעשה בלי שום קשר

זה לא עניין של חיים או מוות , זה קצת מציק זה הכול....

אפשר לחיות בלי , בטח אני לא אבזבז 1500 שקל על זוג חלונות חשמל...

שכחת שאני מובטל?....

:roll:

פורסם

["לירן 106"=quote]

בלי שום קשר עוד דבר מפגר בראלי , דבר שרק הצרפתיים יודעים לעשות

זו אפשרות פתיחה של תא המטען רק בעזרת מפתח ולא מתוך האוטו עצמו ,

אז כך נוצר מצב שבכול חניון , בכול בדיקה אני חייב לכבות את האוטו , לצאת

ולפתוח את תא המטען לבדיקה , לחזור להניע ולנסוע .

 

אז זהו שבפג'ו דור 2 חשבו על הבעיה והתקיונו כפתור פתיחה שמחובר לנעילה המרכזית

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...