Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה לקנות רק עוד חצי שנה, אז הרבה דברים יכולים להשתנות...

אתה גם צריך להיות יותר ממוקד בתקציב, כי ברור שרכב ב105k יהיה יותר טוב מרכב ב70k.

 

בכל מקרה, לאישתי היה קליאו 0.9, והיינו מרוצים. לדעתי, זאת אופציה שפויה

לסופר מיני ידנית, מאובזרת, חסכונית, יחסית זריזה והבונוס שהיא נראית מצוין.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ה-108 ידנית צריכה להיות עם מנוע 1.2 ו 83 כ"ס. היא אמורה להיות נחמדה בעיקרון.

נכון, אבל מה שמפריע לי זה הנושא של איכות הגימור (אין דיפונים כמו שצריך בדלתות) ובעיקר הנושא של המזגן.

לגבי התקציב - הוא נתון לשינוי, אני מחפש רכב יותר כיפי מבחינת ביצועים ויותר זורם, לקליאו התנהגות טובה, אבל ביצועים איך לומר, זה לא הצד החזק שלה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לרכוש רכב לאחר שחסכת כמו מטורף בשבילו זה מפגר לדעתי. זה קודם כל. רכב, גם המהנה ביותר, לא אמור לשאוב ממך את חייך ואתה לא צריך לחיות כמו מניאק בשנה וחצי ע"מ לרכוש חתיכת פח.

that said - גם לרכוש רכב חדש זה מיותר לטעמי במצבך. למה אתה צריך רכב חדש? אתה סטודנט, קח משהו קטן כמו שרצית, ידני ואמין, בן 2-3 ואת שאר הכסף תשאיר בצד או תבזבז על דברים ששווים את זה. אתה מצד אחד מחפש לחסוך ומצד שני רוצה לזרוק 20-30 אלף ואף יותר (ירידת ערך), לפח.

רוצה רכב חזק? קח אימפרזה טורבו. רוצה רכב חסכוני? קח שברולט ספארק. רוצה פוזה ברכב קטן? קח קאיה פיקנטו. רוצה לחסוך כסף? תישאר עם הרכב שלך או לחלופין תמכור ותרכוש רכב זול יותר.

 

תאכלס מסכים איתך. נתת פה חתיכת שיעור בכלכלה שאני בעצמי חוויתי על בשרי.

סתם בשביל שתלמד מכאלה שכבר טעו- אני בשנת 2010 כשרק חזרתי מהטיול הגדול בדרום אמריקה קצת לפני שנהייתי סטודנט לתואר במדעי החארטה קניתי סיטרואן סי 3 חדשה דנדשה ב105 אלף ש"ח. ב2012 מכרתי אותה ב61 אלף. אתה קולט כמה כסף הפסדתי?? אחת הטעויות הכלכליות הגדולות של חיי.

אני מתחרט שלא קניתי אז משהו קטן יותר. עדיף לך ללכת באמת על הקיה פיקנטו כמו שנאמר פה (ועדיף ידנית אם אתה שואל אותי בשביל צריכת דלק נמוכה יותר).

פורסם

אני יודע מה זה ירידת ערך, זה לא יהיה הרכב הראשון בחיים שלי, אבל להבדיל ממך אין לי כוונות לטוס לטיול הגדול אלא לטיול של שבועיים ולזה יש עוד הרבה זמן.

הבעיה בפיקנטו הידנית זה שה1.0 חלשה מדי, ה1.25 הידנית נמכרת במחיר של סופר מיני.

 

יש גם טולדו ידנית 1.2TSI.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אם היית נשאר עם הקליאו זה היה חוסך הרבה מחשבות לכולם.

 

וכסף לעצמך.

 

סיביק - רוצה להתקדם הלאה. אנשים מתקדמים בחיים לפעמים :)

 

לדעתי אתה מתקדם אחורה

פורסם

למה מתקדם אחורה? איך סופר מיני מודרנית שיותר חזקה מהרכב שלי ויותר מאובזרת היא "התקדמות אחורה"?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני חייב להגיד שאהבתי את הקונספט של קניית רכב חדש ו-

צריכת דלק טובה (זה קריטי, כי בתור סטודנט כל שקל חשוב)

 

ולנושא המקורי, אני לא רואה רכב חדש בתקציב הנ"ל שתיתן לך שיפור משמעותי מבחינת כוח מלבד הפיזו 208 1.6 ידנית. כול השאר לא באמת נחשב.

פורסם

נשמע הזוי, אבל כרגע אני לא סטודנט (רק עוד שנה וחצי).

לכן תהיה לי את היכולת הכספית והכלכלית להשתדרג ברכב. עד כמה שזה ישמע הזוי/מוזר, אני רוצה להתחיל את הלימודים עם רכב חדש וראש שקט, לא למצוא את עצמי בזמן הלימודים מתרוצץ עם רכב מזדקן (למרות שהוא מתוחזק מעבר לדרישות היצרן). רוצה לבוא, לקום בבוקר ולנסוע בלי הפתעות.

חוץ מזה, בא לי להשתדרג. מיציתי את הרכב.

 

הקטע שה208 1.6 במחיר הזוי, כמעט כמו הדגם האוטומטי!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

פעם אחרונה שהסתכלתי היא הופיעה שם, משהו בסביבות 98-99 אלף ש"ח. אבל אשכרה הם הורידו אותה מהמחירון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אגב דורשט, אני מבין אותך לגמרי. זה גם שיקול שלי, כאחד שצריך הלוואה בשביל האוטו, השיקול הוא בין לקחת הלוואה מכובדת של 60k~ ולקנות סופר-מיני חדשה, לבין לקחת את אותו הסכום ולקנות אוטו מלהיב כמו הלאון. בסוף לדעתי מה שכנראה אעשה זה אקח הלוואה של 40~ ואקנה סופר-מיני ידנית בשנתון גבוה (2012-14) עם ק"מ נמוך ואחסוך את ה-20 אלף מההלוואה. אבל למי שיכול להרשות לעצמו, לא חושב שזה רע כל כך לקנות חדש ולהיות שקט. יש בזה משהו גם חיובי בעובדה שאתה יודע איך תנהג באוטו מק"מ 0 ושהוא ישרת אותך למשך שנים. זה שיקול די רציני כשחושבים ורוצים לקנות רכב לטווח ארוך ולקבל ממנו שקט ואחריות.

 

 

פורסם

דור, הרגע השתחררת מהצבא...

אני יודע שאתה רוצה לטרוף את כל העולם, אבל ממליץ לך בחום לא להיכנס להרפתקאות כלכליות בשלב הזה של החיים.

כשאני הייתי בגילך היה לי בקושי את האוטו של ההורים פעם בשבוע ולך יש קליאו 3 שנת 2012, בהחלט לא רכב להתבייש בו.

כדי להכניס קצת פרופורציות, אני השתחררתי לפני 5 שנים ורק בשנה האחרונה רכשתי את הרכב הראשון שלי - רכב יד שלישית שנת 2007 אבל בלי שום הלוואות ומימונים ובלי לקרוע את הכיס.

אתה שוכח שרכב זה סך הכל חתיכת פח שצריכה לשרת אותך ולא להפך.

אתה רוצה רכב שמאיץ מ-0 ל-100 מהר יותר -> רכב חזק יותר יצרוך יותר דלק, במיוחד כשתלחץ עליו.

אתה טוען שכל שקל חשוב -> אתה תפסיד עשרות אלפי שקלים כל שנה מירידת הערך ותפסיד במכירת הקליאו הנוכחית.

ציפור אחת ביד טובה משתיים על העץ...תעשה לעצמך טובה ותחסוך את הכסף לדברים חשובים יותר.

פורסם

אין שום סיבה שתהייה לך הפתעה כלשהיא עם הרכב.

 

מה עוד, שאתה הולך לאכול כאפה רצינית במכירה. כשאתה תחכה לטלפונים ומולך יתחרו בYAD2 בערך חמישים סוכנויות ליסינג שמציעות מימון, אחריות ומבחר צבעים (וגם מחיר נמוך ב-20%) - אתה תגלה שאין הרבה קונים לסחורה שאתה מציע. אתה תצטרך להתפשר חזק במחיר, או להתפשר חזק במחיר מול טרייד אין ולחסוך לעצמך את עוגמת הנפש של הטלפונים שלא יגיעו, עד לרגע שבו יתקשר הקונה המיועד.

 

ממליץ לך להישאר עם הרכב שלך עוד שנתיים, או במקרה שלך - עוד שנה וחצי. אז תעשה הערכת מצב מחודשת, אחרי שהרכב שלך יאבד עוד קצת מערכו ולא תצטרך לקצץ במכירה יותר מדי.

פורסם

שאלה - מי הבטיח לך שברכב חדש תניע ותיסע ללימודים כל בוקר בלי כאבי ראש? למה, לא קורה שרכבים חדשים מלאים בבעיות ומבקרים במוסך? ואם תיפול על רכב ״לימון״? אתה לא מבטיח לעצמך שום שקט. אולי סיכוי גדול יותר לשקט.


×
×
  • תוכן חדש...