Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי, ירידת ערך היא לא שיקול (אני מודע לזה, אבל זה לא חלק מהשיקול בהחלפה). לכן אני רוצה לשמוע הצעות.

מישהו יודע מה הביצועים שמקבלים בקליאו 0.9T עם צ'יפ UPSOLUTE? ברשת מדברים על 17 קג"מ (במקום 13 קג"מ) ו110-115 כ"ס (במקום 90 כ"ס).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא קראתי את מה שהציעו לפני.

 

במקומך הייתי לוקח נסיעת מבחן על הזולות שבחבורה על מנת שיהיה לך נתון להשוואה, ואז עולה ברמה עם נסיעות מבחן עד שתמצא משהו לטעמך.

תתחיל מנסיעת מבחן בMG3 ובדאצ'ה סנדרו.

פורסם

את הMG3 אני לא רוצה אפילו לבדוק. אולי אבדוק את ה108 בכל זאת, באר שבע מתחילה להתחמם ונראה איך המזגן מתמודד עם החום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לדעתי אתה תופתע לטובה,הפתח שמכוון לנהג מוציא אוויר די חזק.

אני מתאר לעצמי איך תופתע מהמנוע שלה 108 לעומת הקליאו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
33K לקליאו יד1 פרטית 2012 עם היסטוריית טיפולים?

 

צר לי ד"ר, אבל גם אתה משחק ב'נדמה לי'... נבואת הזעם שלך לא פחות אבסורדית מהאופטימיות אותה אתה מבקר, היא שיקוף שלה פשוט אל הצד הרע למוכר.

מסכים שמחירון זה לא ריאלי, אבל גם 10K

 

 

תחשוב לרגע - אני יכול להשיג קליאו עם ק"מ דומה, מחברת ליסינג - והיא תעלה לי בערך 35-37K (תלוי בק"מ, השכרה או ליסינג וכו'). תמורת הכסף הזה אני מקבל את הרכב עם פוליש וקס, תיקון של כל הליקויים שיימצאו ברכב, אחריות מלאה ל-3 חודשים ואחריות שנה למנוע + גיר ועל הדרך, יש לחברות גם אחלה הסדרים מול חברות מימון, ככה שאפשר לקבל גם יופי של הלוואה ולא צריך לשים מזומן.

 

בנוסף לזה, יש לך לפעמים מבחר לא רע של צבעים, לפעמים יש גם ספר טיפולים ממוסך מורשה (תלוי בחברה) וגם התחייבות לקנות ממך את הרכב, אם תקנה שוב מהחברה הספציפית הזו.

 

לעומת זאת - מגיע DORSHT ומציע כלום, גורנישט ושום דבר מהחבילה הזו - ועוד מצפה לקבל תמורת הכלום תוספת של 10K, רק כי הוא מוכר את צמד המילים "רכב פרטי".

 

אז אולי יש כאלה שזה באמת מתאים להם, אבל כמה מהם מחפשים רנו קליאו ידנית? כמה מהם ילכו דווקא על מישהו שקנה מראש רנו קליאו כזו במבצע של אפס קילומטר מליסינג, שזה אותו רכב בדיוק, רק שהם יהיו יד שלישית במקום שנייה, והמחיר הרבה יותר אטרקטיבי מ-47K?

 

ובכלל, למה שמישהו יקנה רכב בן 3 ב-47K, כשיש שברולט ספארק חדשה לגמרי באתר MOTORI, עם 3 שנים אחריות מפגוש לפגוש, בדיוק באותו מחיר?

 

אפילו אם תשווה את הרנו הידנית הזו לרכב דומה, כמו למשל הפנדה החדשה ב-60K - אתה לא חושב שאנשים עושים בדיוק את אותו חישוב שDORSHT עושה? שהם יודעים שעוד X זמן צריך טיימינג, צמיגים, מצבר - וכל אלה שווים פלוס מינוס את אותו כסף שמשלמים על רכב חדש לגמרי!

 

הסיבה היחידה שהמחירון של קליאו 2012 עדיין כ"כ גבוה, היא בגלל אדון לוי יצחק, שמשמר מחירונים גבוהים על פארש, כדי שחברות הליסינג יוכלו לתת הנחה גדולה.

 

מה שזה אומר בפועל, זה שאין משמעות ל-47K האלה, בכלל. אלה לא נבואות זעם, זה השוק של ימינו והוא קשה לאללה, בגלל השחקנים המוסדיים.

פורסם

אתה משווה מיני לסופר מיני, איך הפנדה מתחרה בקליאו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ד"ר סובארו מציג נקודה שמצד אחד היא מובנת, אפשר לקבל בסכום דומה רכב חדש לגמרי, מה שרוב הישראלים לא מבינים הוא את ההבדל בין מיני לסופר מיני.

רק מי שבאמת מבין את ההבדל בין מיני לסופר מיני וצריך סופר מיני ירצה לקנות כזאת משומשת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

על זה בעצם אומרים שצריך ומספיק רק אדם אחד ש"יידלק" על הרכב שלך וירצה לקנות אותו. הענין הוא שלעתים לוקח זמן עד שמוצאים את אותו מכסה לסיר.

 

מאחל לך בהצלחה

פורסם

נכון, סתם לצורך העניין, יש מישהו בכיתה של אחותי שמת לקליאו כמו שלי עם גיר ידני. מספיק אחד כזה שנדלק על הרכב.

בסופו של דבר, אם אקבל הצעה טובה בטרייד אין אלך עליה.

 

אני מבין לעת עתה שהאופציות שלי עומדות על:

108

סטאפווי סאנדרו

קליאו 0.9T

פאביה 1.2TSI ידנית

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בשביל לדעת אם ההצעה של הטרייד טובה, תבדוק כמה מוכרים רכב זהה לשלך בחברות הליסינג\השכרה.

 

אח"כ תבדוק בכמה אפשר לרכוש את הרכב שאתה מעוניין בו גם בלי עסקת טרייד אין. תתפלא לראות את הסכום משתנה משמעותית.

 

אולי באמת אם תרכוש את הדאצ'יה, שזה מותג של קרסו עצמו ושהוא מעוניין מאוד לראות כמה שיותר ממנו על הכביש, תקבל את ההצעה הטובה ביותר, עם מינימום הפסד עבורך.

פורסם
תחשוב לרגע - אני יכול להשיג קליאו עם ק"מ דומה, מחברת ליסינג - והיא תעלה לי בערך 35-37K (תלוי בק"מ, השכרה או ליסינג וכו'). תמורת הכסף הזה אני מקבל את הרכב עם פוליש וקס, תיקון של כל הליקויים שיימצאו ברכב, אחריות מלאה ל-3 חודשים ואחריות שנה למנוע + גיר ועל הדרך, יש לחברות גם אחלה הסדרים מול חברות מימון, ככה שאפשר לקבל גם יופי של הלוואה ולא צריך לשים מזומן.

- תיקון של כל הליקויים שיימצאו ברכב? אחריות? אלו דברים נהדרים על הנייר, קצת פחות בפועל. אני מכיר אישית בחור שרכש מחברה רכב עם טורבו דפוק, החברה התנערה מכך ושילחה אותו מפניה, והוא רחוק מלהיות המקרה היחיד.

- מימון - צודק, מי שזה מדבר אליו אולי עדיף לו לרכוש רכב באחת המסגרות האלו

בנוסף לזה, יש לך לפעמים מבחר לא רע של צבעים, לפעמים יש גם ספר טיפולים ממוסך מורשה (תלוי בחברה) וגם התחייבות לקנות ממך את הרכב, אם תקנה שוב מהחברה הספציפית הזו.

 

לעומת זאת - מגיע DORSHT ומציע כלום, גורנישט ושום דבר מהחבילה הזו - ועוד מצפה לקבל תמורת הכלום תוספת של 10K, רק כי הוא מוכר את צמד המילים "רכב פרטי".

- כאן אתה נגרר לסתם דמגוגיה, מתעלם במופגן מה ההשלכות של 'רכב פרטי'. דווקא אתה מתנסח בצורה מאוד עניינית ומעניינת, אבל בגלל שאתה מציג תמונה כה חד צדדית אי אפשר לקחת את דבריך ברצינות המלאה שמגיעה להם.

אם אתה חי בפלנטה אחרת, אז אספר לך ש"לעיתים" רכבי ליסינג עוברים התעללות רצינית מאוד. רכב ליסינג ששומש כרכב צמוד לאיזה מישהו שיש לו הסדר עם העבודה, זה רכב שייתכן מאוד שעבר נהיגה אגרסיבית ופרועה. זה רכב שנולד עם 'פג תוקף' שרשום לו על המצח, וככזה ייתכן שעבר טיפולים ברמה ירודה עם חומרים ברמה ירודה כי כל המהות שלו היא לשרוד X שנים לפני שמעיפים אותו על איזה לקוח פרטי. אגב, אם היה איזשהו צדק בדבריך ('רכב פרטי' == כלום), לא היתה מגולמת ירידת ערך במחירון הרכב - להיפך, היתה אמורה להיות ירידת ערך לרכב פרטי...

 

אז אולי יש כאלה שזה באמת מתאים להם, אבל כמה מהם מחפשים רנו קליאו ידנית? כמה מהם ילכו דווקא על מישהו שקנה מראש רנו קליאו כזו במבצע של אפס קילומטר מליסינג, שזה אותו רכב בדיוק, רק שהם יהיו יד שלישית במקום שנייה, והמחיר הרבה יותר אטרקטיבי מ-47K?

- יש כאן ים של ספקולציות והטיית מידע. השאלה היא לא 'מי קונה רכב פרטי ב47K במקום רכב ליסינג נהג יחיד ב37K', השאלה היא מי עושה זאת כאשר יש הפרש של 2,000 שקלים, שזה ההפרש הריאלי. אני שרכב כמו של דור יימכר באזור ה40K וכנראה מהצד העליון, אם אתה רוצה אשמח לעשות איתך התערבות על איזה שמפו לרכב או שיט כלשהו אחר, אני אומר 40 אתה 33, איך נשמע?

 

ובכלל, למה שמישהו יקנה רכב בן 3 ב-47K, כשיש שברולט ספארק חדשה לגמרי באתר MOTORI, עם 3 שנים אחריות מפגוש לפגוש, בדיוק באותו מחיר?

- לא יודע, למה שמישהו יקנה טויוטה קורולה חדשה כשאפשר לרכוש גולף GTI יד2 באותו מחיר? אולי כי מדובר בצרכים שונים, רכבים מסגמנט שונה, חווית נהיגה שונה, אבזור שונה? שורה מיותרת לחלוטין

 

אפילו אם תשווה את הרנו הידנית הזו לרכב דומה, כמו למשל הפנדה החדשה ב-60K - אתה לא חושב שאנשים עושים בדיוק את אותו חישוב שDORSHT עושה? שהם יודעים שעוד X זמן צריך טיימינג, צמיגים, מצבר - וכל אלה שווים פלוס מינוס את אותו כסף שמשלמים על רכב חדש לגמרי!

- פנדה זה לא רכב דומה, פנדה קטנה באופן מורגש (מיני), מאובזרת פחות, נוחה פחות. אתה שוב מעוות מציאות בשביל להוכיח טענה. בכל מקרה מחיר ריאלי נגזר מהשוק, וכנראה שרכב ב40K~ פלוס יישורי קו כמו שתיארת לא בדיוק שקולים לרכב ב70K מהסוכנות, מבחינת הוצאה כספית.

 

הסיבה היחידה שהמחירון של קליאו 2012 עדיין כ"כ גבוה, היא בגלל אדון לוי יצחק, שמשמר מחירונים גבוהים על פארש, כדי שחברות הליסינג יוכלו לתת הנחה גדולה.

 

מה שזה אומר בפועל, זה שאין משמעות ל-47K האלה, בכלל. אלה לא נבואות זעם, זה השוק של ימינו והוא קשה לאללה, בגלל השחקנים המוסדיים.

- זה בר ויכוח (אין משמעות), אני מסכים איתך שרכבים כאלו לא ימכרו במחירון בגלל המצב הקיים בשוק, מצד שני המחירון הוא רפרנס ועובדה שהמחיר יהיה בד"כ מחירון פחות איקס, כאשר האיקס הזה די זהה בין כל האחיות בסגמנט. מה שאני אומר זה שלמרות שהמחיר במחירון לא בהכרח קובע, הוא מהווה נקודת ייחוס לקונה ולמוכר.

 

תשמע אתה אומר דברים מעניינים, חלקם מאוד נכונים, אבל אתה מציג תמונה חד-צדדית לחלוטין וזו טקטיקה זולה. או שאתה באמת ובתמים מאמין שהמציאות היא כזו חד צדדית ואז אין לי יותר מדי להגיד חוץ מ"עובדה שלא", כאשר העובדה מסתמכת על נתוני אמת. כנס לסוויצ' תראה רכבים שנמכרו ותווכח בעצמך האם המחיר הוא 30% מתחת למחירון כמו שאתה טוען (33/47), או יותר לכיוון ה15% כמו שאני טוען.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ד"ר סובארו, ברנו הציעו לי מחירון על הרכב שלי בטרייד אין וקליאו החדשה ב85,500₪, כלומר במחירון הרגיל שלה. (0.9TCE)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
ד"ר סובארו, ברנו הציעו לי מחירון על הרכב שלי בטרייד אין וקליאו החדשה ב85,500₪, כלומר במחירון הרגיל שלה. (0.9TCE)

 

זה נשמע לי כמו מחיר טוב, האמת.

 

עכשיו נשאלת שאלת מיליון הדולר (או שאלת ה-14K...:lol: ) -

 

במידה ותתמקח איתם על "מזומן על השולחן" - כמה תעלה אותה רנו קליאו בדיוק?

 

עוד נקודה שצריך לשים לב אליה, כי בכ"ז אנחנו מדברים על אנשי מכירות חלקלקים - בתחילת מחירון לוי יצחק רשום שבמכירה לטרייד אין יש להפחית 10% מערך הרכב. האם יכול להיות שהם מנסים להשחיל לך את האלמנט, בסך 4700 ש"ח, בעודך לא שם לב?

 

 

בקיצור - פה יש עסקה שנשמעת לי כדאית, אתה מתקדם בתוך המותג בלי להתעסק עם מכירה מעצבנת ולקוחות מציקים, בלי לבזבז זמן. עכשיו צריך לבדוק כמה היא בדיוק עולה.

פורסם

כמבצעים טרייד-אין ה"מחיר" שהקונה/מוכר מקביל הוא וירטואלי לגמרי - יש להסתכל על התוספת אותה יש להוסיף. טרייד-אין במחיר "מחירון" הוא תמיד חלופת הנחה כי היבואן מסבסד את העסקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דור , אתה נמצא במצב בעייתי, אתה רוצה להשקיע כ100K ברכב, לקבל רכב שיותר טוב מהקליאו (להתקדם כלשונך) וזה בסדר ולגיטימי ואני לא נכנס לך לארנק, הבעיה היא שמה שאתה מצפה מהרכב הבא - לא נופל בקטגוריית המחיר הזו, (מדובר על רכב חדש).

הפאביה מוסיפה לך כ"ס וקג"מ - אבל מורידה לך שנה אחריות, ואתה רק יכול לחלום על האבזור שציינת בגרסה הידנית

אתה רוצה מקום לסאב וופר, ייכנס לך אחד קטן במיני כלשהי, ולא יישאר מקום לעוד דברים, בקיצור אני מקווה שאתה רואה לאן אני חותר, כל רכב שהוצג פה יש לו משהו אחד לפחות שלא תואם לדרישותך, מכאן יש 3 אפשרויות לדעתי

או שאתה יושב חושב בודק נוסע ומתפשר על רכב שיתן לך כמה מהתכונות החשובות (אבזור ומקום אבל בלי תוספת כח, או תוספת כח בלי אבזור, וכו' וכו') ואז כן אפשר לכוון אותך במחירים האלו, או שאתה מחכה קצת ומוסיף עוד כסף וקונה רכב משפחתי

או שתשאר עם הקליאו

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...