Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממיר קטליטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר בסובארו אימפרזה 2007 מנוע 1.5 עם 50 אלף ק"מ טיפולים בזמן מוסך מורשה

לפני כחודש נדלקה נורת ה"בדוק מנוע" ניגשתי למוסך, חיברו לי את האוטו למחשב ונמצא שהממיר קטליטי עובד בצורה חלשה/לא יעילה מספיק, המכונאי איפס את המחשב(הנורה כבתה) אמר לי למלא חומר לניקוי מנוע לרוקן מיכל, ואז להוסיף בקבוק נוסף לתדלק חצי טנק ושוב לנסוע, לאחר התהליך הזה שארך כחודש(רכב שני בבית, נוסע פעם בשבוע לערך...) נדלקה שוב הנורה בדוק מנוע,

מה דעתכם, אין מנוס מלהחליף ממיר? אם חייב להחליף האם זה באמת סיפור של 3-4 אלף שקלים?

 

תודה רבה,

עידן

פורסם
שלום לכולם,

מדובר בסובארו אימפרזה 2007 מנוע 1.5 עם 50 אלף ק"מ טיפולים בזמן מוסך מורשה

לפני כחודש נדלקה נורת ה"בדוק מנוע" ניגשתי למוסך, חיברו לי את האוטו למחשב ונמצא שהממיר קטליטי עובד בצורה חלשה/לא יעילה מספיק, המכונאי איפס את המחשב(הנורה כבתה) אמר לי למלא חומר לניקוי מנוע לרוקן מיכל, ואז להוסיף בקבוק נוסף לתדלק חצי טנק ושוב לנסוע, לאחר התהליך הזה שארך כחודש(רכב שני בבית, נוסע פעם בשבוע לערך...) נדלקה שוב הנורה בדוק מנוע,

מה דעתכם, אין מנוס מלהחליף ממיר? אם חייב להחליף האם זה באמת סיפור של 3-4 אלף שקלים?

 

תודה רבה,

עידן

מקורי בחברה עלול לעלות מחיר שנע בסביבות 4000-5000 לפני מע"מ ועבודה .

מחיר משופץ במסכי סוכנות סובארו נע בין 1600-1800 לפני מע"מ.

 

אין אפשרות לסדר את התקלה ללא החלפת החלק. אלו תקלות מוכרות מאוד בסובארו.

 

 

 

שבוע טוב וחג שמח

פורסם

barak5915,

איך משפצים ממיר קטליטי?

 

 

idandan1,

עיקרונית אפשר לבדוק את הטמפ' אם מד חום לייזר בצינור כניסה ואת טמפ' שלו בצינור יציאה אם ההפרש גדול אז כנירה הוא סתום בפיח ואפשר לנסות לנקות אותו אם "נתרן הידרוקסידי" או נוזלי ניקוי על בסיס זה (חומר מסוכן לעור).

 

אם הטמפ' ביציאה ובכניסה פחות או יותר שווה זה מצביעה על: ממיר תקין, ממיר לא תקין(תאים התפרקו), לא עושה את העבודה שלו.

פורסם
barak5915,

איך משפצים ממיר קטליטי?

 

 

 

 

idandan1,

עיקרונית אפשר לבדוק את הטמפ' אם מד חום לייזר בצינור כניסה ואת טמפ' שלו בצינור יציאה אם ההפרש גדול אז כנירה הוא סתום בפיח ואפשר לנסות לנקות אותו אם "נתרן הידרוקסידי" או נוזלי ניקוי על בסיס זה (חומר מסוכן לעור).

 

אם הטמפ' ביציאה ובכניסה פחות או יותר שווה זה מצביעה על: ממיר תקין, ממיר לא תקין(תאים התפרקו), לא עושה את העבודה שלו.

 

 

אתה באמת שואל?, כי נראה לי שהשאלה הייתה צינית מעט.

 

בכל מקרה זה התפקיד של הבעל מקצוע של האגזוזים. הוא מחליף הפנים את הכוורת של הממיר, כל רכב בא כוורת שונה ותקנים שונים. לדוגמא בסובארו מגיע 2 ממירים לצורך העניין

פורסם

היי.

מה שאתה מספר לא אופייני כלל לרכב כזה ועוד בק"מ שכזה,

אני מציע לך סבב פירוקויות, תחפש אימפרזה שעברה קצת קילומטרים ותקח ממנה את כל האורך של האגזוז מהתחלה עד הסוף (סיפור של אלף שקל פלוס מינוס ועוד 200 לאגזוזן).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
מקורי בחברה עלול לעלות מחיר שנע בסביבות 4000-5000 לפני מע"מ ועבודה .

מחיר משופץ במסכי סוכנות סובארו נע בין 1600-1800 לפני מע"מ.

 

אין אפשרות לסדר את התקלה ללא החלפת החלק. אלו תקלות מוכרות מאוד בסובארו.

 

 

 

שבוע טוב וחג שמח

 

 

אני חושב וכמעט בטוח שאלו תקלות לא כל כך מוכרות בסובארו.

איך הגעת לזה?

פורסם (נערך)
אני חושב וכמעט בטוח שאלו תקלות לא כל כך מוכרות בסובארו.

איך הגעת לזה?

בוא נגיד שאני טיפה מכיר טוב מאוד את תחום המכונאות, ובפרט את התחום מערכת הפליטה.

 

אם אתה בספק, תבדוק מעט באינטרנט אודות תקלות אופיניות לדגם הזה, ותראה שממיר קטליטי הוא אחד התקלות היותר נפוצות ברכב הזה, בדגם הזה.

עריכה אחרונה על ידי barak5915
פורסם
היי.

מה שאתה מספר לא אופייני כלל לרכב כזה ועוד בק"מ שכזה,

אני מציע לך סבב פירוקויות, תחפש אימפרזה שעברה קצת קילומטרים ותקח ממנה את כל האורך של האגזוז מהתחלה עד הסוף (סיפור של אלף שקל פלוס מינוס ועוד 200 לאגזוזן).

 

מה שאתה מציע פה הוא לא מומלץ, מכיוון שממירים קטליטים הולכים לסובארו בשנתונים האלו, גם בקילומטרים נמוכים מאוד, ככה שסבירות מסוימת שהתקלה היא תחזור לאחר תקופה יחסית קצרה.

אם כבר לשים, לשים או מקורי חדש, או משופץ.

פורסם

עיקרונית אפשר לבדוק את הטמפ' אם מד חום לייזר בצינור כניסה ואת טמפ' שלו בצינור יציאה אם ההפרש גדול אז כנירה הוא סתום בפיח ואפשר לנסות לנקות אותו אם "נתרן הידרוקסידי" או נוזלי ניקוי על בסיס זה (חומר מסוכן לעור).

 

אם הטמפ' ביציאה ובכניסה פחות או יותר שווה זה מצביעה על: ממיר תקין, ממיר לא תקין(תאים התפרקו), לא עושה את העבודה שלו.

 

X-ANTON-X

ההסבר שלך הפוך ולא נכון.

 

אם הממיר תקין טמפ' אחרי הממיר תיהיה גבוהה מהטמפ' לפני הממיר. הסיבה לכך שהממיר עובד בטמפ' גבוהה לשריפת הגזים הרעילים.

אם אין הפרש ניכר או טמפ' נמוכה יותר ביציאה אז זה מצביע על בעיה בממיר.

פורסם

בכל מקרה ממיר מקורי בדרך כלל (ברוב המכוניות) מחזיק שנים, ומעל 100.000 ק"מ. אם הרכב תקין ולא מפייח. התחליפי הרבה יותר זול ,אבל אחרי כמה שנים 3-4 נגמר. הכל שאלה של איכות החומרים שמרכיבים את הכוורת ומספר התאים . ממירים ספורטיבים מחזיקים פחות זמן כי יש להם פחות תאים 200- 300 לעומת 700-600 במקורי.

פורסם

barak5915,

אין שום דבר ציני בשאלה שלי, אני פעם ראשונה שומע שאפשר לשפץ ממיר ואם זה כך אז זה יכל לעזור לי ולעוד חברי פורום שיש להם ידים טובות.

 

סובארו הוא רכב יחסית מפונק, אחרת הייתי מציעה לו לקנות ממיר אוניברסלי ולרתח אותו במקום הממיר שלו. זהוא פתרון הכי זול ואפשר למצוא ממירים בארץ ובאינטרנט עד 1000 ש''ח.

 

גוגלוב,

מה שאתה רושם זה במקרה אידיאלי ובלי תקלה, ההתיחסות שלי זה כשהתקלה קיימת אם תקרא עד הסוף תוכל לראות את כל האופציות שרשמתי, סתם לדגמה ממיר חדש שהותקן לא כמו שצריך וקיימת דלפה בחיבור שלו אז תהיה שגיאה" ממיר לא תקין" והטמפ תהיה פחות ויותר שווה.

פורסם
barak5915,

אין שום דבר ציני בשאלה שלי, אני פעם ראשונה שומע שאפשר לשפץ ממיר ואם זה כך אז זה יכל לעזור לי ולעוד חברי פורום שיש להם ידים טובות.

 

סובארו הוא רכב יחסית מפונק, אחרת הייתי מציעה לו לקנות ממיר אוניברסלי ולרתח אותו במקום הממיר שלו. זהוא פתרון הכי זול ואפשר למצוא ממירים בארץ ובאינטרנט עד 1000 ש''ח.

 

גוגלוב,

מה שאתה רושם זה במקרה אידיאלי ובלי תקלה, ההתיחסות שלי זה כשהתקלה קיימת אם תקרא עד הסוף תוכל לראות את כל האופציות שרשמתי, סתם לדגמה ממיר חדש שהותקן לא כמו שצריך וקיימת דלפה בחיבור שלו אז תהיה שגיאה" ממיר לא תקין" והטמפ תהיה פחות ויותר שווה.

 

 

 

 

ההסבר שלך שגוי.

משוואה פשוטה : אם הממיר כביכול תקין הטמפ' שאחרי הממיר צריכה להיות גבוהה יותר.

ואם תקלה קיימת אז הטמפ תיהיה שווה או נמוכה.

אם אתה רוצה לסבך ולהכניס עניין של דליפה היא תשפיע על החיישנים ולא על הטמפ שנמדדת בפועל על הממיר (נתון שבכלל לא התייחסת אליו).

קראתי את כל מה שכתבת -דיברת על ממיר שהתפרק ובמצב כזה הטמפ' אחרי הממיר תיהיה נמוכה יותר בגלל שהוא לא עושה את העבודה שלו.

פורסם
barak5915,

אין שום דבר ציני בשאלה שלי, אני פעם ראשונה שומע שאפשר לשפץ ממיר ואם זה כך אז זה יכל לעזור לי ולעוד חברי פורום שיש להם ידים טובות.

 

סובארו הוא רכב יחסית מפונק, אחרת הייתי מציעה לו לקנות ממיר אוניברסלי ולרתח אותו במקום הממיר שלו. זהוא פתרון הכי זול ואפשר למצוא ממירים בארץ ובאינטרנט עד 1000 ש''ח.

 

גוגלוב,

מה שאתה רושם זה במקרה אידיאלי ובלי תקלה, ההתיחסות שלי זה כשהתקלה קיימת אם תקרא עד הסוף תוכל לראות את כל האופציות שרשמתי, סתם לדגמה ממיר חדש שהותקן לא כמו שצריך וקיימת דלפה בחיבור שלו אז תהיה שגיאה" ממיר לא תקין" והטמפ תהיה פחות ויותר שווה.

זה דבר שבאמת כמעט בלתי אפשרי לבצע ללא בעל מקצוע, זה לא פשוט סתם ככה מרתכים וגמרנו עניין. זה עבודה שלוקחת מעל שעה וחצי רק ההשתלה עצמה,+חייב להיות דיוקים מלאים+אסור לפספס מילימטר בריתוך.

 

לא דבר שמישהו שהוא לא מתמחה בזה יכול לבצע.

תוסיף לזה שחייב לשים שם רק תקן יורו- 4 , ובכלל אתה עלול להיות בבעיה אם לא שמת משהו מתאים- במיוחד שסובארו רגיש .

×
×
  • תוכן חדש...