Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חצי שנה רכשתי מאלבר קאיה פיקנטו שנת 2013.

עלתה על הכביש ביוני 2013 ועשתה טיפול 15.000 בדצמבר 2013

היום הרכב שלי עומד על 27000 ק"מ ואמרו לי שאני צריכה לעשות טיפול 30000 כי עברה שנה מאז הטיפול האחרון.

 

כמה שאלות לי אליכם ואשמח לחוות דעתכם המלומדת.

 

האם זה באמת נכון שטיפול עושים כל 15000 או שנה כל הקודם?

איזה בדיקות עושים בטיפול 30000?

למה אני שואלת? מכיוון שבחודש האחרון המצבר שלי מתחיל לעשות בעיות (מה שלא אמור להיות למרות שהמצבר שיש לי באוטו הוא המצבר המקורי של הרכב) אבל עדיין הרכב רק בן שנה וחצי.

אני לא יודעת אם הבעיה היא מהמצבר או בטעינה שלו, למען ההגינות אני לא נוסעת איתו הרבה ויש מצבים שהאוטו עומד שבוע בחנייה, יש מצב שזה יכול לדפוק את המצבר? הגיוני שמצבר בן שנה וחצי יתרוקן בשבוע? ואם כן מה אני יכולה לעשות על מנת להמנע ממצבים כאלה בעתיד, כי לצערי לעבודה אני לא יכולה לנסוע עם האוטו ויוצא שאני נוסעת איתו בעיקר בסופ"שים

ובחזרה לשאלה הראשונה שלי האם בטיפול 30000 בודקים מצבר ואלטרנטור וכל מה שסובב אותו??

ואם לא, האם אני יכולה לבקש ממוסך מורשה שבמקרה גם אצלו אני עושה את הטיפול 30000 שיבדוק לי את העניין הזה ללא עלות כי יש לי עדיין אחריות יבואן עד 2016. אני יודעת שעל המצבר עצמו אין אחריות ואם הוא לא תקין העלות היא עליי אבל האם הבדיקה היא גם בעלות במקרה שיש לי אחריות יבואן?

ועוד דבר נוסף כמה עולה טיפול 30000, טיפול בסיסי בלי החלפת חלקים?

 

אני ממש לא מבינה בדברים האלה וכבר מתפוצץ לי הראש.

 

תודה מראש!

פורסם

את יכולה לבקש הכל,אבל עם המוסכים בארץ זה יגמר ב: "מאמי המצבר מת בואי אני אשים לך משהו בנזונה מקורי קיה,מיובא ישר מסיאול ורק ב800 שקל וההתקנה עליי".

במקרה וזה מה שיקרה את אומרת: לא תודה והולכת לחנות שמוכרת חלקי רכב או לחשמלאי ומבקשת בדיקה נוספת. אלו המקומות שכן הייתי קונה מהם מצבר.

 

אגב המצבר כן יכול למות בשימוש ברכב כמו שאת עושה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

עוד לא ראיתי שבדקו לי בקיה אי פעם את המצבר,אולי לפני טסט אבל גם לא בטוח.

הם יבדקו לך אם תגידי להם.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

תבקשי שיבדקו את המצבר ויתנו לך את הנתונים שהן מקבלים - מתח בלי עומס, מתח עם עומס ומתח בזמן טעינה (כשהרכב מונע). אחרי שתקבלי את הנתונים האלה תחזרי למה וחברי הפורום המבינים בחשמל ישמחו לעזור לך להבין איפה קיימת בעיה אם בכלל.

אל תסכימי להחלפה של המצבר בלי להתייעץ לפחות עם עוד בנאדם לא תלוי אחד.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

את יכולה לבקש מן המוסך לבצע בדיקה של המחבר אבל גם אם המוסך יבדוק את המצבר, הוא לא יטרח לבצע טעינה איטית אשר עשויה לשפר את מצבו.

אם יש לך אפשרות לטעון את המצבר כאשר הרכב נמצא בחנייה, יש מטענים זולים אשר ישמרו על המצבר שלך תקין.

פורסם

אוקיי תודה רבה פשוט אבקש שיבדקו לי את המצבר כבדרך אגב לא אגיד להם שהוא מזייף לי ואחזור אליכם:) אפשר גם לבקש שיבדקו את האלטרנטור?

ועל איזה מטען אתה בדיוק מדבר איפה קונים איך זה עובד? זה משהו קבוע שמחובר למצבר?

פורסם

לגבי מרווח הטיפולים אכן בפיקנטו זה 15 אלף או שנה,כדי לראות מה צריך לבצע אפשר לראות זאת בספר רכב לקראת הסוף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

התכוונתי למטען המחובר לרכב ועושה טעינה אטית . הקישורים הם רק לדוגמה,אלה המוצרים הזולים ביותר ואין לראות בקישורים המלצה למוצר כלשהו:

מטען סולרי, מתאים לרכב החונה בחוץ ואין בסביבה מקור מתח

http://www.ebay.com/itm/Brand-New-Powerful-12V-200mA-3-5W-Portable-Solar-Panel-Battery-Charger-For-Car-/121474243037?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c486dd9dd

מטען Trickle charge למצבר 12 וולט, מחברים למצבר ל 8-10 שעות אם הרכב עומד לתקופה ממושכת.

http://www.ebay.com/itm/New-12v-Trickle-Battery-Charger-for-Car-Van-Motor-Motorcycle-Quad-/400838735658?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5d53d9b72a

פורסם

היי, זאת אני שוב :lol:

שמתי את הרכב בטיפול, המצבר נמצא תקין, הבלמים דרשו החלפה.

אני יודעת שיש מכשירים כאלה שאפשר לבדוק תקינות של מצבר בבית, וגם אם יש זליגה של חשמל בזמן שהאוטו לא מונע, אשמח להמלצות.

השאלה שלי האם זה הגיוני, רכשתי את הרכב מחברת ליסינג לפני חצי שנה, מאז שהוא אצלי עשיתי עם הרכב רק 3000 ק"מ.

האם חברת הליסינג לא מחוייבת להחליף בלמים במידה ויש צורך לפני שהם מוכרים רכב?

האם יש לי מה לבוא בטענות לחברת הליסינג או שזה אבוד?

במוסך אמרו לי שהבלמים היו על הברזל.

לא השאירו לי ברירה ונאלצתי להחליף, זה מוסך שנראה אמין (מוסך מורשה קאיה, מוסך השלושה בתל אביב מי שמכיר)

עלות הטיפול +החלפה של בלמים ורפידות וחריטת צלחות עלה 1900 ש"ח, האם המחיר סביר, למוסך מורשה כמובן?

פורסם

עשית בדיקה משלך לפני שרכשת את הרכב?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

בטופס בדיקה לרוב רושמים לפרק גלגלים ולבדוק,חברת הליסינג לא מחויבת באופן יזום להחליף רפידות.

אפילו אם קונים רכב חדש אין אחריות על רפידות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כשקונים רכב השכרה/החכרה יש לצפות לבלאי גבוה וטיפולים מינימליים.

הרכב ברשותך כבר חצי שנה ונסעת בו 3000 קילומטר. אין לך טענה כנגד המוכר בעניין הבלמים שהם רכיב בלאי.

היית יכולה לברר בזמן הקניה מה ההיסטוריה של הטיפולים והאם הוחלפו בלמים בעבר.

 

אם תעלי את החשבון המפורט של הטיפול אפשר יהיה לראות האם יש שם דברים חריגים ומיותרים.

למרות שאין טעם לברר זאת בדיעבד, את כבר יודעת שמחירים של מוסכי היבואן הם בדרך כלל גבוהים יותר.

 

לפחות את נוסעת עכשיו על רכב תקין ובטוח יותר.

פורסם
עשית בדיקה משלך לפני שרכשת את הרכב?

 

לא, חבר של אחי הוא זה שמכר לי את האוטו הוא עובד בחברת ליסינג, הוא אמר שבדק הכל והחליף לי צמיגים קדמיים חדשים כי היו שחוקים מעט, כאשר בודקים צמיגים לא בודקים גם בלמים?

שלח לי את הבדיקה של הרכב והכל היה תקין לפי הטופס, מכיוון שאני לא הכי מבינה בזה נתתי לאחי שיטפל בזה.

 

מצרפת גם את הטופס בדיקה שעשו לי שרכשתי את הרכב וגם את החשבונית של הטיפול.

מה דעתכם?

 

קאיה בדיקה.jpgטיפול.jpg

פורסם
כשקונים רכב השכרה/החכרה יש לצפות לבלאי גבוה וטיפולים מינימליים.

הרכב ברשותך כבר חצי שנה ונסעת בו 3000 קילומטר. אין לך טענה כנגד המוכר בעניין הבלמים שהם רכיב בלאי.

היית יכולה לברר בזמן הקניה מה ההיסטוריה של הטיפולים והאם הוחלפו בלמים בעבר.

 

אם תעלי את החשבון המפורט של הטיפול אפשר יהיה לראות האם יש שם דברים חריגים ומיותרים.

למרות שאין טעם לברר זאת בדיעבד, את כבר יודעת שמחירים של מוסכי היבואן הם בדרך כלל גבוהים יותר.

 

לפחות את נוסעת עכשיו על רכב תקין ובטוח יותר.

 

נכון אבל סתם לדעת להבא!

×
×
  • תוכן חדש...