Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למישהו פה יצא לטוס עם UP! ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כולם בעלי 189 מושבים (תצורה סטנדרטית וקלאסית ל738 עם מחלקת תיירים בלבד).

180 מקומות, לא 189.

166, קאפה, GTV, קופה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
180 מקומות, לא 189.

מסתבר שזה תלוי רישום, יש כאלו עם 180 ויש עם 189.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בשום מצב בטיסות לאירופה אני לא רוצה קונקשיין, אלא אם אין ברירה ואני רוצה לטוס ליעד שאין ממנו טיסות ישירות.

לעומת זאת במקרה של טיסות למזרח או ארה"ב אין לי בעיה לעצור כל עוד מדובר בשדה תעופה שיש מה לעשות בו (סכיפהול למשל או פרנקפורט).

 

כל אחד והסף שלו.

 

עבורי טיסה ישיר עד לסכיפול זה אומר שני נורופן וחצי יום התאוששות או לטוס בביזנס. בגלל זה אני מעדיף 45 דקות עצירה אחרי שעתיים וקצת ואז עוד 3 שעות ככה אני נוחת ומתחיל מיד לעבוד בלי לבזבז חצי יום על התאוששות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טסתי המון בחיים שלי ביחס לגיל שלי (עשרות טיסות, שבוע הבא ימלאו לי 22), אף פעם לא הייתה לי בעיה להעביר את הטיסות, כולל שתי ישירות למזרח, ואחת מהן בפח אשפה של אלעל הידוע לשמצה (4X-ELH לחובבי התעופה מביניכם, תציצו ברשת ותראו מה כותבים עליו, אני רק יכול לומר בקצרה שהוא מטוס מזעזע וגרוע).

אז כן, טיסות למזרח זה לא פרקטי ולא כיף (בטח לא בפחונים של אלעל), אבל לסבול שתי המראות ושתי נחיתות בשביל 4-5 שעות טיסה? לטוס בביזנס מייקר, מה גם שלא תמיד ביזנס קיים בכל הטיסות וגם אם כן לעיתים מדובר בביזנס בסיסי יחסית כמו זה שיש ב737.

 

שיקול מוזר אבל שיהיה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

~

יצא לי לטוס איתם ביוני האחרון לקפריסין. סה"כ היה לא רע, מחיר דומה לארקיע ותנאים סבירים לטיסה של ארבעים דקות. לא נרשמו הפתעות או נסיונות לדפוק את הלקוח. האכזבה הייתה מכל הקמפיין שמסביב והנסיון להציג את השירות כמשהו חדש ומקורי, על כך ניתן לקרוא בהרחבה בשרשור היעודי. עם המטוס והטייס ושדה התעופה וכו' הכל היה בסדר. בגדול אני לא רואה מניעה לטוס איתם, כל עוד הלו"ז והמחיר מתאימים לך.

פורסם

תסתכל על המחיר הכולל ושעות הטיסה תכפיל במספר הנוסעים ותגלה את החיסכון. כשאני טס לבד ההפרש בין טיסה סדרה ללאו קוסט זניח אבל כשמכפילים בחמש... זה כבר הפרש. אין הבדל מהותי במרווח הרגלים ואין הבדל במטוסים זה הכל בראש. זה בסה"כ תרגיל חשבונאי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

טיסה רגילה לחלוטין. טסתי איתם לפני שבועיים לבודפשט. פשוט אוטובוס מעופף כמו כל טיסה בקטגוריה זו. המושבים מתכווננים יותר מדי עבור מרווח המושבים הקטן, קצת בלגאן בהושבה ואיחור של שעה בהמראה כיאה לאל על. אם אתה מיומן ב low cost לא תהיה לך שום הפתעה.

פורסם (נערך)

רוצים להפוך את זה לשרשור קיטורים על טיסות? בבקשה. לפני 3 חודשים טיסה לבריסל עם JAF. היתי משנה את שמם ל-JIFFA. מילא צפיפות לא תתואר, הטעיה בפרטי הטיסה (נתנו מושב בשורה 25 כאשר פורסם שמדובר ב-737-800 - סביר. בעליה למטוס התברר שמדובר ב-737-700, ושורה 25 צמודה לשירותים האחוריים). תחושה של מושבים צפופים מהרגיל. וכמובן מטוס מלא תינוקות צורחים.

 

רוצים עוד קיטורים - רק תגידו. יש לי עוד כמה באמתחתי, מהשנה האחרונה. ולא באל-על, או low-cost, אלא בחברות אירופיות סדירות. והיו גם שתי הפתעות נעימות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מסתבר שזה תלוי רישום, יש כאלו עם 180 ויש עם 189.

לא יודע על מה אתה מסתמך בקביעות שלך אבל אתה טועה, זה לא תלוי בשום דבר.

אפ - 180 מושבים.

אולי אתה מתבלבל עם מטוסי סאנדור, שהם באמת היו בתצורת 189 מושבים בעבר.

היום הם 185.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
טסתי המון בחיים שלי ביחס לגיל שלי (עשרות טיסות, שבוע הבא ימלאו לי 22), אף פעם לא הייתה לי בעיה להעביר את הטיסות, כולל שתי ישירות למזרח, ואחת מהן בפח אשפה של אלעל הידוע לשמצה (4X-ELH לחובבי התעופה מביניכם, תציצו ברשת ותראו מה כותבים עליו, אני רק יכול לומר בקצרה שהוא מטוס מזעזע וגרוע).

אז כן, טיסות למזרח זה לא פרקטי ולא כיף (בטח לא בפחונים של אלעל), אבל לסבול שתי המראות ושתי נחיתות בשביל 4-5 שעות טיסה? לטוס בביזנס מייקר, מה גם שלא תמיד ביזנס קיים בכל הטיסות וגם אם כן לעיתים מדובר בביזנס בסיסי יחסית כמו זה שיש ב737.

 

שיקול מוזר אבל שיהיה.

שוב, כל אחד והסף שלו.

 

אחרי שתחלק את האגן שלך ל 5 חלקים לא שווים גם אתה תתקשה לשבת את ה 5 שעות.

 

אני גם לרוב לא נוסע לטייל אלא לעבוד ואז החשיבות בלהגיע במצב עבודה מאוד גבוהה.

 

את הלאונג' של טורקיש בדקתי. באמת אחלה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמה עולה להכנס ללאונג׳ של טורקיש?

או שיש איזה קומבינה עם כרטיס האשראי כמו בארץ?

פורסם
לא יודע על מה אתה מסתמך בקביעות שלך אבל אתה טועה, זה לא תלוי בשום דבר.

אפ - 180 מושבים.

אולי אתה מתבלבל עם מטוסי סאנדור, שהם באמת היו בתצורת 189 מושבים בעבר.

היום הם 185.

כנס לAirfleets ותראה.

לסאנדור יש בסך הכול מטוס אחד, 4X-EKR.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לסאנדור יש שני מטוסים.

האתר שציינת טועה. לא יודע מאיפה המידע שלו.

אני עובד אלעל, משם המידע שלי.

בכל מקרה, אני חושב שזה די לא מעניין, לא אותנו ולא את כל הפורום...

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

כן איזה עוד מטוס בדיוק יש לסאנדור? חוץ מEKR?

EKO עדיין צבוע אלעל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...