Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב כמה דברים:

1. שמפו כנראה שלא יעשה הרבה לרכב אם לא נותנים לו להתייבש במהלך השטיפה (כמו כל חומר ניקוי לרכב), אבל הוא כנראה גם לא יהייה חזק מספיק כדי לנוקות טוב את הרכב. שמפו סופר דופר יעודי לרכב שיודע לפרק פיח וגריז בלי לפגוע בצבע עולה גג 60 ש"ח (אלא אם אתה קונה איזה שמפו בוטיק בריח שתן של אוגר או משהו כזה שיכול לעלות כמה מאות) ומספיק לכמה עשרות שטיפות (בד"כ במיכל סטנדרטי שמים מספיק חומר ל25-50 שטיפות)

שמפו סביר לחלוטין של מגוואיירס או סונאקס או קארפלן עולים כמו שטיפה אחת אצל איזה בנדוד עם מטאטא ויספיקו לשנה. (בכלל, קיט שטיפה שלם של שמפו כפפה מגבת עולים כמו 6-7 שטיפות, מספיקים לפי 5 מזה בפחות נזק ותוצאה הרבה יותר טובה.

ONR לפי דעתי יוצא יקר מידי בשביל שימוש כשמפו, במיוחד אם צריך לשים כמות מוגדלת כי שוטפים פעם בכמה שבועות כשהרכב ממש מטונף. לכל דבר אחר זה אחלה חומר (קונים ליטר ב-100 ש"ח וזה משמש ל20 דברים שונים)

 

2. לגבי הSTP-יש להם כמה מוצרים. אם אתה מתכוון לתחליב לפלסטיק (בקבוק צר, נוזל לבן ומסריח. האמת קרוב מספיק לאיך שזה נשמע) אז הוא נותן הגנה סבירה לפלסטיק (זה לא ספריי סקאי) אבל הוא שומני מידי ומסריח. יש 1000 מוצרים שונים לפלסטיק, ההכי תמורה לכסף זה הפלאש דאש של קארפלן. אחרי זה יש א כל המוצרים של כמיקאל גאיז שעולים פי 3 ומספיקים לבערך פי 2, אבל היתרון שלהם הוא רמות שונות של ברק.

 

3. לצמיגים הSTP יחזיק שבוע. אולי. בגלל שזה יעודי לפלסטיק הוא לא יעשה יותר מידי נזק אבל זה לא מוצר שמיועד לשימוש כזה אז אין טעם. מה גם שהאנדורנס שהמליצו עליו נותן אחלה תוצאה ומחזיק די הרבה זמן (גם במראה וגם החומר. צריך לשים ממש קצת עם פד יעודי)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ONR לפי דעתי יוצא יקר מידי בשביל שימוש כשמפו, במיוחד אם צריך לשים כמות מוגדלת כי שוטפים פעם בכמה שבועות כשהרכב ממש מטונף. לכל דבר אחר זה אחלה חומר (קונים ליטר ב-100 ש"ח וזה משמש ל20 דברים שונים)

 

 

גלון עולה כ 250...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ואז אתה תקע עם גלון שבתאכלס רק כשמפו יספיק לפחות משמפואים אחרים.

ובויקס גלון ONR עולה 275, כשגלון מר. פינק עולה 195 ומספיק להרבה יותר.

חצי גלון של שמפו מאת'ארס עולה 99 ש"ח.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

הרקולס מוכרים ליטר של כחול ב 83 וגלון ב 217...

גלון כבר התחלק מאוד יפה בין כמה חברים.

 

ואין לי שום בעיה עם שמפואים אחרים. אני מודה אני מכור ל ONR.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

טוב שהגעת.

כמה זמן ברציפות אתה משתמש בחומר הזה.

איזה מכונית.

האם אי פעם עשית פוליש. האם אי פעם עשית הגנה כלשהי?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני עושה ווקס כל חצי שנה בערך - אוטו פיניש של קארפלאן .

פוליש מעולם לא עשיתי חוץ מפעם אחת שצואת עטלפים השאירה כתם קטן .

עם דוקטור פישר אני משתמש שנים רבות - קצת חומר בדלי מים ועובר על האוטו

עם ספוג .

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

בכל השנים בהן שטפתי את האוטו ידנית בצעירותי, טרם האוטו היה מהעבודה ונשטף במכונת שטיפה, הייתי שוטף את האוטו עם נוזל כלים.

זול, זמין, פשוט, ומכיל חומרי הברקה.

 

האם לנוזל כלים יש חסרון מהותי לעומת שמפו ייעודי לרכב?

 

יש להדגיש שהמטרה היא לקבל רכב פשוט נקי ומבריק במידה סבירה. אין הכוונה שהרכב יהפוך למראה.

פורסם
בכל השנים בהן שטפתי את האוטו ידנית בצעירותי, טרם האוטו היה מהעבודה ונשטף במכונת שטיפה, הייתי שוטף את האוטו עם נוזל כלים.

זול, זמין, פשוט, ומכיל חומרי הברקה.

 

האם לנוזל כלים יש חסרון מהותי לעומת שמפו ייעודי לרכב?

 

יש להדגיש שהמטרה היא לקבל רכב פשוט נקי ומבריק במידה סבירה. אין הכוונה שהרכב יהפוך למראה.

 

כן - החומר מכיל מסיר שומנים ועוד חומרים אגרסיביים שפוגעים בלכה של הרכב. מאותו סיבה שאתה לא מתרחץ על סבון כלים - למה לשטוף את הרכב עם סבון כלים?

 

גם ככה יש היום סבונים שעולים ממש גרושים

פורסם

אני יודע שזה לא מומלץ, אבל לשטיפה חד פעמית (עד שאני אקנה חומר נורמלי, אגב איזה מומלץ ולא יקר מדי?)

במה הייתם משתמשים מהתכשירים שכרגע נמצאעם זמינים בבית?

פורסם
אני יודע שזה לא מומלץ, אבל לשטיפה חד פעמית (עד שאני אקנה חומר נורמלי, אגב איזה מומלץ ולא יקר מדי?)

במה הייתם משתמשים מהתכשירים שכרגע נמצאעם זמינים בבית?

בשום דבר, מה כל כך דחוף לשטוף, או מה הבעיה לקפוץ לתחנת דלק או סניף אוטו דיפו ולקנות שם שמפו רכב, אפילו פשוט ביותר?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני יודע שזה לא מומלץ, אבל לשטיפה חד פעמית (עד שאני אקנה חומר נורמלי, אגב איזה מומלץ ולא יקר מדי?)

במה הייתם משתמשים מהתכשירים שכרגע נמצאעם זמינים בבית?

 

האמת שבכלום, גם חשבתי על כך וכמעט קיבלתי מכות מחברי הפורום על סבון כלים להסרה של ווקס.

עדיף לך להשקיע נסיעה קצרה ולקנות שמפו מיועד לרכב, זה גם ככה לרוב לא יקר

Opel Adam S 2017

פורסם

בתחנת דלק הקרובה - המתדלק / האחראי במנטה בכלל לא ידע על מה מדובר (לא ידע שיש דבר כזה), אמר ששוטפים בכלל עם "סבון רגיל"..

מה עכשיו?


×
×
  • תוכן חדש...