Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קראתי הרבה כאן בפורום ובמקומות אחרים גם באינטרנט ויצא שנהייתי מבולבל יותר ממקודם,

חלק אומרים ששמפו לרכב זה סתם יקר ומיותר כי כל סבון אחר עושה את אותה העבודה וחלק אומרים שסבונים לא ייעודים לרכב פוגעים בצבע,

השאלה אם גם שמפו לשיער מזיק לצבע הרכב, מישהו אמר לי ששמפו לשיער מאוד עדין בניגוד לסבון כלים ולכן אין כל בעיה לשטוף איתו, יש אמת בזה ?

ובנוגע לשאר החומרים לדוגמה לדשבורד ולצמיגים, חלק אומרים שזה שומר על החלקים אבל חלק אומרים שדווקא כשיש שמש ישירה על הדשבורד או הצמיג לדוגמה זה מזיק יותר אפילו כי יותר קרני שמש נקלטים בגלל אותם חומרים, יש אמת גם בזה ?

ותמיד יהיה מישהו שיגיד שהוא 20 שנה שוטף את האוטו שלו עם רצפז והצבע שלו נראה כאילו אתמול יצא מהמפעל :shock:

 

אשמח שמישהו יעשה לי בעניין הזה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באתי בהתחלה עם שאלות כמו שלך, אבל סיבוב ושיטוט קצר בשרשורים אתה תראה מה מומלץ ומה לא

סבונים לבני אדם / כלים וכדומה מכילים לפעמים חומציות שהורסת את הלכה והצבע של הרכב, מומלץ? בטוח שלא, הבחירה היא שלך

אתה יכול לקנות שמפו איכותי לרכב במחירים זולים שמספיקים לתקופות ארוכות. לא צריך להציף דלי בשמפו (כמו שמפו לשיער שצריך לשים כמות נכבדה בכלל שיהיה קצף) וזה מספיק לדי והותר שטיפות

 

יש לך רכב עם צבע במצב חדש ואתה מעוניין לשמר אותו? תשתמש בחומרים יעודיים לרכב.

לגבי דשבורד ופנים הרכב - אם תשתמש בחומרים שמנוניים ולא איכותיים (סקאיי לדוגמא לרכב) אז אתה גם שם חומר שומני ומגעיל שעם החום של השמש עושה לך סימנים בפנים השמשה, וגם חוטא פעם שניה ועושה ריח של שירותים ברכב..

יש חומרים לפנים הרכב שלא משאירים ריח ולא משאירים "ברק" (למה צריך ברק על דשבורד מעור? זה לא טבעי בכלל), וכשיש שמש ישירה על דשבורד תשתדל לשים סוכך שמש.

Opel Adam S 2017

פורסם

אתה מדבר על הפרש של 20-30 שקל שעלול לגרום נזק למכונית ששווה הרבה יותר - למה לעשות ניסויים?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מישהו מתנדב לחפוף ב cg citrus?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני! אבל יש לי קרחת.

 

פותח שרשור - אם כבר מדברים על זה, מה שיוליאן כתב - שמפו מומל. ב 50-60 שקל וישאר לך להרבה זמן.

זו כמובן תהיה האבן הראשונה שתרים בנוגע לטיפול בצבע ונקיון הרכב

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
באתי בהתחלה עם שאלות כמו שלך, אבל סיבוב ושיטוט קצר בשרשורים אתה תראה מה מומלץ ומה לא

סבונים לבני אדם / כלים וכדומה מכילים לפעמים חומציות שהורסת את הלכה והצבע של הרכב, מומלץ? בטוח שלא, הבחירה היא שלך

אתה יכול לקנות שמפו איכותי לרכב במחירים זולים שמספיקים לתקופות ארוכות. לא צריך להציף דלי בשמפו (כמו שמפו לשיער שצריך לשים כמות נכבדה בכלל שיהיה קצף) וזה מספיק לדי והותר שטיפות

 

אני יודע שבסבונים לידיים ולגוף ובטח שסבון כלים או סבון לרצפה לא מומלץ אבל אמרו לי ששמפו הוא לראש אז הוא ממש עדין בניגוד לשאר,

ואני כמובן לא מתכוון לחסוך על הרכב שלי, פשוט רציתי לדעת אם זה שווה לקנות שמפו לרכב, אגב איזה מהם מומלצים כי יש הרבה סוגים.

אגב בנוגע לדשבורד יש לי חומר של SON OF A GUN - STP, זה גם לא מומלץ ? ואין לזה ריח אגב, ויש לי כזה לצמיגים גם.

עריכה אחרונה על ידי Mega
פורסם

STP זה ספרי סקאי, נותן ברק מוגזם ולא טוב לפלסטיק.

יש חומרים איכותיים יותר מבוססי מים ששומרים על הפלסטיק ונותנים ברק עמוק יותר ופחות מסנוור.

פורסם

אם אתה כבר מחפש חומר טוב - לך על ONR.

הוא הרבה יותר משמפו. מדובר בחומר רב תכליתי לפינוק הצבע של המכונית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
STP זה ספרי סקאי, נותן ברק מוגזם ולא טוב לפלסטיק.

יש חומרים איכותיים יותר מבוססי מים ששומרים על הפלסטיק ונותנים ברק עמוק יותר ופחות מסנוור.

 

ומה בנוגע לSTP לצמיגים ? ובSTP לדשבורד מה כדאי לעשות ? יש בו איזה שימוש אחר יעיל ? כמו למרוח את הגומיות בדלתות אולי ?

אגב איזה חומרים איכותיים יש לדשבורד ?

 

אושריקו, בתור מה אתה שואל אותי ? XD

אני מניח ששמפו לרכב לא כ"כ מומלץ לשיער שלנו.


×
×
  • תוכן חדש...