Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה 1.4 2014 - רשמים ועדכונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתרון הגדול של האוקטביה הוא שטח גדול של תא הנוסעים ושל תא המטען שהוא פשוט עצום כאשר מקפלים את המושבים ותמורה טובה לכסף (למרות שבזמן האחרון היבואן הרגיש שסקודה יוצאת מתדמית המונית העממית והוא החל להעלות מחירים).

 

כמה יוצאת לך צריכת הדלק האמיתית לא לפי מחשב הדרך ? לפי חישוב בפועל של מספר הקילומטרים שנסעת חלקי הליטרים שמלאת בתחנת הדלק?

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ונקודה אחרונה... כנראה שאין לך אופניים. באוקטביה הזו אי אפשר לשים מתלה אחורי.אופניים רק על הגג.

 

אכן אין לי, למה אי אפשר ? בגלל הצורה של הדלת שמאוחדת עם החלון ?

 

לא יודע אם זה חשוב לך,

אפשר להתקין בצורה פשוטה יחסית tuning box שמתפרקת בקלות ולא משאירה עקבות לפני כניסה לטיפול, בעלות נמוכה כ 350 אירו לפני משלוח

http://www.tmcmotorsport.com/TuningBoxDetails.aspx?s=3243501196

לפי הפרסום מוסיף כ30 כ"ס

מכיר את העניין, שים לב שזה בפאונדים ולא ביורו, יוצא 2340 ש"ח כולל משלוח, בארץ עולה כ-3500 ש"ח.

 

מה יהיה עם שרשור הצמיגים\בלמים עכשיו? תמשיך לעדכן, או תפתח אחד חדש :-)

 

אני אפתח שרשור חדש בבוא העת, T1 SPORT כבר לא אופציה במידה הזאת (205/55/16), אז אני אצטרך לבדוק דגמים אחרים :)

 

 

כמה יוצאת לך צריכת הדלק האמיתית לא לפי מחשב הדרך ? לפי חישוב בפועל של מספר הקילומטרים שנסעת חלקי הליטרים שמלאת בתחנת הדלק?

 

האמת שלא בדקתי ממש, כי למדתי די לסמוך על המחשב ברכבים החדשים, אבל אני אבדוק במיכל הבא.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תתחדש ותהנה.

ללא ספק משפחתית מוצלחת,העיצוב לטעמי לא עד כדי כך גרוע, המניעה היחידה מאדם פרטי לקנות את הרכב הוא היסטורייתtsi dsg ומעל הכל צ׳מפיון מוטורס,אך זה לא המצב אצלך.

שוב תהנה וסע בזהירות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

לא צריך מתקן לאופנים לאוקטביה כי אפשר להכניס את האופנים לתא המטען אם מקפלים את המושב האחורי, יותר נוח מכל מתקן.

פורסם (נערך)

מי שיש לו אופניים וממש חייב אוקטביה, אז שיקח סטיישן וזהו..

 

MISTERB, מעניין למה בשני הרכבים היית מעדיף את הגרסה הפחות מאובזרת, הרי ברור שביותר מאובזרת תהנה יותר לאורך זמן?

עריכה אחרונה על ידי Arco
פורסם

תתחדש!

אפילו שהאוקטביה מכוערת מה עם תמונות?

אני גם חושב שהאלגנס נאה יותר, משהו בחזית קצת ריק בלי פנסי הערפל והחישוקים הקלים גם מוסיפים.

חייב לציין שממש לא חיבבתי את העיצוב בהתחלה, סרח העודף האחורי היה נראה ארוך מדי והרכב מרובע וזוויתי מאוד אבל עם הזמן כנראה מתרגלים.

לגבי האבזור, דגם האלגנס באמת פותר את הכל, יוצא לי לנהוג ב-1.2 אלגנס לפעמים, מערכת החיישנים הגרפיים שם פשוט מעולה, מזכירה לי שתמיד הייתי מתלהב מזה לפני כמעט עשור בב.מ.וו סדרה 7 של קרוב משפחה, אני אישית מעדיף את המערכת הזאת על פני מצלמה.

באלגנס יש גם תאורה בתחתית מראות הצד שעוזרת לך לא לדרוך בתוך שלולית או מוקשים אחרים לפני הכניסה לרכב - אני מחבב את הפיצ'ר הזה, פריט קטן שמוסיף הרבה.

 

לגבי הצמיגים, האלגנס שאני מכיר מגיעה דווקא עם מישלן אנרג'י שיעמדו בפני החלפה בקרוב כי הרכב עובר כ-40 אלף קילומטרים בשנה, באוקטביה הקודמת הבעלים הקפיד על קונטי אקו קונטקט כמו שהגיעו על הרכב במקור, מעניין מה הוא יקנה הפעם.

פורסם

נהגתי השבוע כמה ימים על אוקטביה סטיישן דיזל (בבלגיה). כמובן שבשכירות ל-4 ימים לא ירדתי לפרטים או להגדרות אישיות של המערכות, מבחינתי מה שהיה חשוב היה שפע המקום למזוודות. אבל בכל זאת שתי הערות:

 

1. מערכת המולטימדיה כללה מערכת ניווט שאכזבה קשות - תגובה איטית מאד בעת חיפוש והגדרת יעדים, ואלגוריתמים ששלחו אותי להרבה קיצורי דרך מאוד לא נוחים. סה"כ היתה דומה או אפילו נחותה מה-Mio שקיבלתי ליום ההולדת לפני 6 שנים. היתרון היחיד שמצאתי בה הוא ה-TMC, שאכן דיווח בזמן על מכשולים ופקקים.

 

2. מערכת stop and go שדי הוציאה אותי מדעתי - מדוממת מהר מאד גם בעצירות של שניה, ובעקבות זאת השהיה מרגיזה בכל יציאה. עינוי אמיתי בעת נסיעה בכביש פקוק או בדרך עירונית מרובת צמתים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למה לא כיבית אותה ? יש כפתור ייעודי ליד ההילוכים בשביל זה, אני מכבה אותה כבר אוטומטית בכל התנעה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כתבתי לך - הרכב היה ברשותי ל-96 שעות, לא התעמקתי בתפעול שלו, אפילו לא בדקתי ברשיון באיזה נפח מנוע או הספק מדובר. הספיק לי הצורך לנהוג ולנווט בשטח לא מוכר.

מעבר לכך - מדובר בדגם הדיזל, איני מנסה להשוותו לדגם ה-TSI שברשותך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב, אני כנראה קצת שונה בקטע הזה, כשאני מקבל רכב שאני לא מכיר אני קודם כל לוקח כמה דקות בחניה כדי לעבור על כל הכפתורים והאפשרויות, להבין איך לתפעל את כל המערכות, עוד לפני שאני נוהג. בימינו לתפעל רכב מתחיל להיות דומה לתפעול מטוס קרב, אז צריך להתכונן :)

אני איש של גאדג'טים אז אני מוצא בזה הנאה, אבל ברור שלא כולם ככה, ויש כאלה שרוצים לדעת רק את המינימום הדרוש כדי להגיע מA ל-B.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני עושה זאת כאשר אני מקבל רכב לבעלותי. כאשר אני שוכר רכב בדרך כלל יש לחץ זמן - צריך להעמיס את המטען, לצאת לדרך ולהספיק להגיע לכל מיני מקומות בלו"ז מוגבל. אל תשכח שאיני לבד, יש עוד אנשים עם סדרי עדיפות שאני צריך לספק, ולכן, כאשר מדובר ברכב שיהיה לרשותי פחות משבוע, אני לא רואה הרבה טעם להתעמק במה שהוא יותר מתפעול בסיסי. יותר חשוב לי לחוש את התמרון ברכב, את התגובה להאצה ובלימה שגרתיות ובעקר להכיר את הסביבה שבה אנהג. אין דין בלגיה כדין פינלנד, ואין דין אוסטריה כדין שויצריה. התעמקות בכפתורים השונים? רק כאשר יש זמן עודף, מה שאין לי בחו"ל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...