Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה 1.4 2014 - רשמים ועדכונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עכשיו הבנתי למה זה לא עובד לי, כי לא הייתי על מצב טלפון במחשב הדרך. אבל זה לא פתרון טוב מספיק, כי אז אני מוכרח לבזבז את מסך מחשב הדרך על תצוגת טלפון שלא ממש מעניינת אותי רוב הזמן, בעוד שנתונים אחרים כן מעניינים אותי.

 

בתכלס זו שטות של היבואן המקומי כי ב-RS למשל יש כפתור ייעודי למענה לשיחות.

פורסם

מתוך הכרות קצרה עם דגם 1.2 ליסינג ברמת גימור זהה, אני יכול להעיד שהאוטו הזה נינוח יחסית, נעים לנהיגה ולנסיעה וגם מתנהג בכלל לא רע יחסית לגודלו וייעודו. יש בו רעש מעצבן וקבוע של הימהום שלדעתי נובע מבתי גלגלים שאינם מבודדים די, מתלים קשיחים מדי ונסיעה מטרידה על כביש גלי ואין לי מושג למה לפעמים ה"וויז" מואיל להשתמש בסאונד של מערכת המולטימדיה שבאוטו, לפעמים רק בסאונד הצפצפני של אייפון 4, וזה למרות שהבלוטות' עובד ומחבר יופי בין הסלולרי למולטימדיה של האוטו במהירות ובהחלטיות. בסך הכל בסדר גמור ודווקא מאוד אוהב את העיצוב המופנם והאלגנטי מאוד לטעמי הן בחוץ הן בפנים.

פורסם

טוב, בדקתי את העניין שוב היום. כשיש שיחה נכנסת אכן אפשר לענות ולנתק מהגלגלת הימנית בהגה, כי המחשב עובר לתצוגת טלפון לבד.

אבל כשמחייגים מהטלפון עצמו, המחשב נשאר בתצוגה שהוא היה בה קודם, ואז אי אפשר לנתק מההגה. כמובן שאם מעבירים את המחשב למצב טלפון באופן יזום זה אפשרי, אבל זה לא פתרון. אז חסכו עלינו כפתור או שניים, שיש להם מיקום כבר בהגה. אולי אפשר להזמין מאיביי ולהתקין לבד.

 

לגבי וויז - אני מעדיף שהוא לא יפרוץ לי למערכת כשאני שומע מוזיקה, ולכן השמע שלו מוגדר לצאת מהספיקר המובנה. כשאני בשיחה דרך הדיבורית בלוטות', אז השמע של וויז מתלבש על השמע של השיחה, והאמת שזה גם מעצבן ומפריע לשיחה כשעל כל רכב שעומד בצד הדרך יש התראה קולית מציקה.

בהגדרות אצלי מוגדר לו 'השתמש תמיד ברמקול המכשיר', והאופציה של העדפת בלוטות' כבויה (אייפון 5S).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עדכון לגבי צריכת דלק :

 

ניסיתי לראות מה הצריכה שנהג סביר יוכל לקבל, היה קשה... מילאתי מיכל מלא (ואז המונה של צריכת דלק מהתדלוק האחרון מתאפס), נסעתי מחיפה לפתח תקווה בשעות הבוקר, כולל 15-20 דקות של פקקים בדרך וכמה ק"מ בעיר עצמה.

בכביש 6 נסעתי בין 110 ל-130 קמ"ש, עם רגל עדינה בהאצות, נהיגה רגועה אבל לא סופר חסכונית.

אחרי 200 ק"מ, חזרה בחיפה, הצריכה הממוצעת עמדה על 1 ל-17 ק"מ.

אחרי עוד כ-70 ק"מ בכבישי חיפה (כל יום עליה וירידה של הכרמל פעמיים), בנהיגה רגועה, הצריכה התייצבה על 1 ל-14.

בנסיעה בודדת לעבודה, עליה לדניה, אבא חושי וירידה בפרויד, וחזרה בערב באותו תוואי המונה של צריכה מזמן התנעה עומד על 1 ל-11 בשני הכיוונים.

 

מה שמדהים במנוע הזה זה שאני עולה את הכביש לאוניברסיטה בהילוך 6 בחצי גז על 2500 סל"ד, על 120-130, בלי רעש, בלי צלצולים, פשוט דוחף יפה. קצת מרגיש כמו מנוע דיזל בשרני. בלחיצה מלאה אני מגיע למעל 140, והמגבלה היא כבר בגלל העיקולים והשיבושים בכביש, אז אני נאלץ להרפות קצת מהגז.

לשם השוואה בפוקוס חדשה 1.6 בפול גז סל"ד מירבי הייתי מגיע ל-110 במקרה הטוב. בפוקוס 2.0 הייתי מגיע ל-140 וזהו, הייתי עולה בפול גז כל העלייה וזה היה בדיוק על גבול האחיזה גם.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תודה על הסקירה המעניינת.

אין לי ניסיון עם סקודה אוקטביה החדשה למעט סיבוב קצר שעשיתי ב-vRS, אבל כן יש לי ניסיון, לצערי, עם תיבת פאוור שיפט של פורד, וכל שנותר לי זה רק להצטרף לדברים שכתבת: התנסיתי ב-DSG7, TCT וגם בתיבה כפולת המצמדים של קיה. למרות שפה ושם היו לי קצת הערות לגבי חלקן, בסך הכל הן באמת בסדר גמור, מה שלחלוטין לא ניתן לומר על הפאוור שיפט המחורבן של פורד, שפשוט מוציא שם רע לכל הז'אנר הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מצטרף לאמירה לגבי ההבדל בין הגיר של פורד לגיר של סקודה. נהגתי על סקודה 2013 והגיר התנהג למופת לעומת הגיר הגרוע ביותר שיש בפורד. הבדל תהומי. אני מתפלא על פורד שלא טיפלו כראויי בגיר הגרוע. אותי כלקוח הם הפסידו וגם הפסידו מספר עמיתים לעבודה ששאלו את דעתי אם לקחת פורד וחזרו בהם אחרי ששמעו את דעתי. מזל שזה בליסינג.

פורסם

שלומי, מנפלאות זמינות הכוח והמומנט של מנוע טורבו. אם הייתה מנסה לעשות אותו הדבר ב-1.6EB, היה קורה אותו הדבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
למרות שפה ושם היו לי קצת הערות לגבי חלקן, בסך הכל הן באמת בסדר גמור, מה שלחלוטין לא ניתן לומר על הפאוור שיפט המחורבן של פורד, שפשוט מוציא שם רע לכל הז'אנר הזה.

 

אגב ידוע משהו על הפוקוס המחודשת? זו עם הגריל סטייל אסטון מרטין. הם נשארים עם אותו הגיר או שהבינו את הטעות?

פורסם
אגב ידוע משהו על הפוקוס המחודשת? זו עם הגריל סטייל אסטון מרטין. הם נשארים עם אותו הגיר או שהבינו את הטעות?

 

ZF6 בגרסאות הבנזין, PowerShift בוורסיה מעודכנת בדיזל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

PS יבש או רטוב?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קורת מתח מגעילה אותי, מעצבן שחוסכים ברכיב מהותי ולכאורה מפצים בפיצ'וואקס שההדיוטות מעריכים יותר, באוקטביה מהדור הקודם

המיתלה האחורי היה נפרד לגמרי.

פורסם

נראה לי שהיום גיליתי את אחד החסרונות של קורת מתח - רגישות לשיבושים רוחביים בסיבובים. בתוך עיקול שמאלה שלקחתי מהר הייתה תעלה שתוקנה כמו שמע"צ יודעים.. לא משהו, התגובה של התחת הייתה חריפה מדי, פשוט קפץ כמה ס"מ הצידה. תוך כדי גם עפה לי טסה קדמית, אבל זה לא קשור (מצאתי אותה). בפוקוס לא הייתה כזאת רגישות לשיבושים רוחביים.

 

הנה כמה תמונות של הכלה, כולל פנורמה של הדשבורד, אפשר לראות את כל ההתקנים, הכל נמצא בפינות או מחוץ לשדה הראיה (ברשימה יש ולנטיין, צ'יטה, תושבת לאייפון - ברודיט, מצלמת דרך וחיישן רוורס + חיישן 'חניה'). אפשר לראות במושב האחורי את המרווח הגדול לרגליים, זה במצב שבו המושבים הקדמיים מכוונים למרחק נוח לאדם ממוצע (נגיד גובה 175).

 

octavia1.jpgoctavia2.jpgoctavia3.jpgoctavia4.jpg

 

בדקתי את היכולת של המנוע היום בעוד עלייה שאני מכיר היטב - מכרמיאל ללבון, עם הפוקוס הייתי מגיע שם ל-160 בעלייה לכל היותר, האוקטביה הגיעה ל-170 והיה לה עוד רק שהייתי חייב להרפות בסיבוב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...