Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה 1.4 2014 - רשמים ועדכונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

קודם כל תתחדש רכב מדהים. אני לא עוקב על כל הפוסט שלך אבל בכמה דפים אחרונים קראתי כמה דברים שנראים לי מוזר. אתה באמת נוסע רק על s או ידני ? ומגיע כמעט לקו האדום ? אנחנו מדברים על סקודה אוקטביה 1.4 נכון ? לא על rs ?

ניראה שאתה מנצל את הרכב עד תם.

עכשו שאלה קטנה סתם כי אני באמת רוצה לדעת ולא מקנאה צרות עין או כל מיני דברים שאחרים אומרים... ובכללי אתה בעצמך כותב פה הכל אז אני מרשה לעצמי לשאול... אם זה לא היה רכב ליסינג עדין היתה לוקח את הרכב לקצה ?

במידה וטעיתי כי לא קראתי הכל מההתחלה אז תשכח מהשאלה.

אבל בלי שום קשר ליסינג או לא הרכב ניראה טוב ונישמע עדיף יותר מה 1.2 .

תהנה וסע בדרכים בטוחות.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה. כן, מדובר ב1.4 ולא ב- RS, לצערי :)

אתה לא טועה, אני אכן מנצל את הרכב ככל האפשר. גם כשהיה לי רכב פרטי הוא ננהג באותה צורה, אבל זה היה מזמן כשהדלק היה זול והחיים היו זולים :)

היום אם היה לי רכב פרטי הייתי יותר חושב על צריכת דלק, אבל בוא נאמר שאם היה לי רכב פרטי עם פזומט לא היה שום הבדל בנהיגה.

אין שום בעיה עם נסיעה בסל"ד גבוה (ב-S או בידני, זה ממש לא משנה), הרכב מתוכנן לזה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אי הדיוק של מד הדלק הזכיר לי את האפיזודה הזאת של Topgear

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון :

 

שבוע שעבר סגרנו 15k, ללא תקלות. הרכב נכנס לטיפול במוסך מורשה, להפתעתי הרבה לא היה צורך בהחלפת רפידות בלם (בפוקוס לא שרדו מעל 15k, לרוב הייתי צריך להחליף לפני).

צריכת שמן קצת התמתנה, להערכתי ליטר ל6k, ממשיך לעקוב.

צריכת דלק לפי מחשב דרך 1ל11.5, אבל הוא אופטימי, בפועל סביב 10.8. נהיגה מאד לא חסכונית, אותה נהיגה בפוקוס הניבה 1 ל-9.

 

צמיגים קדמיים די נשחקו, העברתי אותם לסרן האחורי, מצ״ב תמונות אחרי ההעברה. מניח שב25-30k תוחלף רביעיה.

 

ImageUploadedByTapatalk1424000638.242068.jpg

ImageUploadedByTapatalk1424000659.107375.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בנסיעה "פרטית" (לא ליסינג), מדובר בעצם על 1 ק"ג פעם בחצי שנה או קצת פחות. זה לא נורא, למי שלא מורגל לבדוק זה יכול להציק. מוזר שזה עקבי, לא היה לי באף מנוע של הקונצרן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה פונקציה של סלד, כשנוסעים בסלד גבוה צריכת השמן גבוהה יותר, ככה היה לי גם עם המאזדה והפוקוס, רק לקורולה זה לא הזיז :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

להפתעתי הרבה לא היה צורך בהחלפת רפידות בלם (בפוקוס לא שרדו מעל 15k, לרוב הייתי צריך להחליף לפני).

מצב הצמיגים מרשים למדי ברכב שעבר רק 15Kק"מ, גם אורך חיים של הרפידות. אצלי בליסינג הרפידות החזיקו כ60Kק"מ.

יחד עם זאת, צריכת דלק לא רעה בכלל בהתחשב באופן הנהיגה.

יש לך קצין רכב מאוד סובלני ;)

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הצמיגים הקדמיים והאחוריים הם מאותו סוג? התמונות מראות סוליה שונה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הצמיגים הקדמיים והאחוריים הם מאותו סוג? התמונות מראות סוליה שונה.

 

שי, נדמה לי שהתמונה העליונה היא של הצמיגים האחוריים. התחתונה היא של הקידמיים (השחוקים היטב...).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בקצב הזה, הם יתקשו להגיע ל 30k.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...