Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה 1.4 2014 - רשמים ועדכונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה דרך SD, וזה תלוי אם יש לך קובץ כזה בספריה פשוט (cover.jpg). זה צריך להגיע מהמחשב כשאתה מכין את הספריות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

האמת ששמן לא יצא לי לבדוק עדיין, אני אבדוק מחר.

אני נוהג תמיד ב-S או במצב ידני, אף פעם לא ב-D.

בעליות ארוכות דווקא מעדיף ידני, ולהעלות הילוך לפני הקו האדום.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אין מאחורי ההגה, משתמש בידית. פחות אידיאלי, אבל לא נורא. התיבה מעלה לבד הילוך במנתק, אז בנהיגה טכנית אני בעיקר דואג להוריד הילוכים ידנית תוך כדי בלימה בכניסה לסיבובים. חבל רק שהמצב הידני הוא לא כשהידית מוסטת לכיוון הנהג, קורה לי לפעמים שמהכוח הצידי בסיבובים אני בטעות מושך את הידית אליי ומחזיר אותה למצב S.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

בדקתי שמן, כרגע הרכב עם 4000 קמ, המדיד מראה חצי, מחסור של כחצי ליטר. לא בדקתי אם היה פול כשקיבלתי אותו, נמשיך לעקוב.ImageUploadedByTapatalk1414431653.300908.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אז באמת חבל שלא בדקת שמן ביום קבלת הרכב החדש. אבל זה לא משנה.

באיביזה החדשה שלי {2014}, ביום קבלת הרכב בדקתי שמן והמדיד הראה בין סימן ה-MIN ל-MAX, מחסור של קצת מעל חצי ליטר.

כמובן שלפי החוברת זה מצב נורמלי ותקין. גם יש איסור מוחלט לעבור את המקסימום ולו בקצת.

פורסם

עדכון לגבי צריכת דלק. אחרי כמה נסיעות התרגזנות, הצריכה הממוצעת עומדת כרגע על ליטר ל-10.6 ק"מ.

בדקתי את מחשב הדרך, מילאתי טנק עד הסוף (עד שנשפך החוצה קצת). איפסתי מונה, ב-396 ק"מ נדלקה התראה ונורת דלק, כשהטווח המשוער עמד על 45 ק"מ.

החלטתי לבדוק את זה (במקרה היה לי ג'ריקן 5 מלא בדלק בתא מטען). ב-440 ק"מ הטווח המשוער התאפס, המשכתי לנסוע, ב-498 ק"מ נשברתי.. לא בא לי להתקע בגשם באמצע הכביש והייתה בדיוק תחנה אז נכנסתי לתדלק.

המחשב הראה צריכה מחושבת מאז התדלוק של 9.2 ק"מ לליטר. תדלקתי שוב עד הסוף ממש. לפי ספר רכב מיכל הדלק מכיל 50 ליטר, בפועל נכנסו 58 ליטר, מתוכם רק 3 היו 'בכוח'.

אז הצריכה בפועל הייתה 8.6 ק"מ לליטר, חוסר דיוק משמעותי לעומת 9.2 במחשב (בפוקוס היה ממש מדוייק עד כדי 0.1 ליטר).

 

מהרגע שנדלקה התראה יש מעל 10 ליטר במיכל, שיספיקו למרחק שמתאים לנהיגה כמובן, לפחות 100 ק"מ, בבין עירוני עם רגל קלה אפשר למשוך מעל 170 ק"מ.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון צריכת שמן - אחראי הרכב לקח את האוקטביה למוסך צ'מפיון בחוף שמן (מד אוץ על כ-5.5K), מילאו כ-800 מ"ל. נמשיך לעקוב אם זה משתפר בהמשך.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא לא, מצטער שלא הייתי ברור, בבדיקה ב-4K לא מילאתי שמן, הודעתי לקצין רכב והוא אמר שהוא ידאג לזה, אז עכשיו הוא דאג לזה :)

(הוא חיכה לאיזה מתאם לפזומט שהיו צריכים להתקין במוסך).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כן, נעשתה הרצה, בערך 1000 ק"מ, לא 1500, ע"י חבר שנהג ברכב בתקופה הזו כי הייתי בשלילה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...