Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה 1.4 2014 - רשמים ועדכונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היו קצת שינויים במפרט אני חושב, האוקטביה שאני מכיר היא מסוף 2013, דיי קרוב לתחילת השיווק והגיעה עם חיישנים גרפיים קדימה ואחורה, לא כתוספת.

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אני עקבתי אבל אני יודע ממקור ראשון שהרכב הזה הגיע עם חיישנים והם לא תוספת שנרכשה במעמד ההזמנה או הורכבה בארץ.

פורסם

עוד משהו - אני רוצה לשכפל מפתח 'טיפש' לרכב, שמאפשר רק לפתוח את הדלת, זה משהו שכל מקום של שכפול מפתחות יכול לעשות ?

(הייתי צריך לבדוק בגוגל איך זה שאין מנעול מכני לדלתות, הוא פשוט נסתר מתחת למגן פלסטיק בידית).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
גם אני עקבתי אבל אני יודע ממקור ראשון שהרכב הזה הגיע עם חיישנים והם לא תוספת שנרכשה במעמד ההזמנה או הורכבה בארץ.

טוב, מוזר. ראיתי המון אלגנס על הכבישים, ולאף אחת מהם לא היו חיישנים מקוריים. חבל, הייתי שמח מאוד לו היו.

פורסם

עם כל הכבוד לחיישנים הגרפיים של הסקודה, הם לא נותנים שום מידע נוסף על זה שאני מקבל מהחיישנים הסיניים בשקל תשעים שהותקנו לי בארץ בשתי מכוניות. ההבדל היחיד הוא שהם משתלטים על מסך המדיה ומפריעים לפעולות אחרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

סקירה מקיפה ומענינת. בתור בעלים של רכב זהה לשלך, בן חצי שנה ו 16k אני מזדהה מאד עם רב מה שכתבת,בעיקר בגלל שהיתה לי פוקוס 2000 סטיישן לתקופה לפני האוקטביה. כמה נקודות:

1)בעת כניסת(אולי גם הוצאת אבל לא זוכר) שיחה בנייד אני יכול לענות ולנתק מהגלגלת הימנית בהגה.

2)אני רגיש לחום והמזגן מבחינתי אחד הטובים שהיו לי.עברתי איתו את כל הקיץ האחרון ללא בעיה.כמובן שהייתי מנתק את המערכת שמכבה את הרכב בעצירה..

3)רעשי הרוח מאד הפריעו לי ועדין.אני מאד פדנט ובהתחלה חשבתי שזה בעיה ברכב שלי, ושאלתי קולגות עם רכב דומה האם הם מכירים את הבעיה אמרו שלא..אחרי נסיעה קצרה ברכב דומה ראיתי שקיים גם שם ואז גם את הקולגה זה התחיל לעצבן [emoji3]

3)לי משהו במבנה המושב לא נח בנסיעות ארוכות.

 

מבחינתי האוקטביה 1.4עדיפה בהרבה מהפוקוס 2000 (לא היתה לי רמת טיטניום) בגלל המרחב הפנימי שהוא ממש אדיר לעומת הפוקוס בעיקר למי שיש ילדים קטנים וכסאות.כמו כן הביצועים הגיר (לא נכנס כרגע לסיפורי בלהות שיש בפורום עליו) וצריכת הדלק עדיפים. הלואי והיה לאוקטביה את השקט והנוחות של הפוקוס.

עריכה אחרונה על ידי blackpolo
פורסם
הלואי והיה לאוקטביה את השקט והנוחות של הפוקוס.

 

אבל אז אף אחד לא היה קונה גולף ;-)

 

לגבי המערכת stop, זה באמת מעצבן שבכל נסיעה צריך לכבות מחדש. לא מבין למה אי אפשר כמו באלפא פשוט לכבות וזהו. וכשרוצים בעוד XX נסיעות - להחזיר. במדינות קרות זה אולי סביר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הסיבה שאי אפשר לנתק מערכת סע/עצור היא רגולטורית, רק ככה היצרן יכול להתחייב על פליטת מזהמים נמוכה, הרכב חייב להיות נקי כברירת המחדל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לאיטלקים מותר. :wink:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם


 

  • שליטה על הטלפון מההגה. זה אחד הדברים הכי מפגרים שראיתי, אין אפשרות לענות לשיחה או לסיים שיחה מההגה, צריך ללחוץ על הכפתור במסך המגע וזה לא נוח ולא בטיחותי. יש מקום לכפתורים האלה בהגה, הם פשוט לא הזמינו אותם באבזור..לא בטוח אם יש את זה בגירסת האלגנס, לדעתי לא. מה שיותר גרוע זה שאם אני זה שחייגתי למשל, המסך ממשיך להציג את השיר המתנגן או המסך של הרדיו, ואם חזרתי לוויז למשל אחרי שהתחלתי את השיחה, אין לי דרך מהירה לנתק. אני צריך לבחור קודם PHONE במסך ואז אני מקבל את האפשרות של ניתוק השיחה, או לחזור למסך השיחה בטלפון. מאד לא נוח. אם השיחה נכנסת אז הוא עובר למסך טלפון לבד, ואז אפשר לענות מהמסך טאץ'.



 

אתה בהחלט יכול לענות ולסיים שיחות מההגה (וגם לעבור על השיחות האחרונות).

 

 

אתה יכול לבחור את המידע שאתה רוצה לראות במסך בלוח השעונים, ואם תבחר מצב טלפון תוכל לענות ולסיים שיחות עם כפתור הגלגלת, כמו גם לראות מי מתקשר, ללא צורך במסך המולטימדיה.

פורסם

עכשיו הבנתי למה זה לא עובד לי, כי לא הייתי על מצב טלפון במחשב הדרך. אבל זה לא פתרון טוב מספיק, כי אז אני מוכרח לבזבז את מסך מחשב הדרך על תצוגת טלפון שלא ממש מעניינת אותי רוב הזמן, בעוד שנתונים אחרים כן מעניינים אותי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...