Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שניכם לא מעודכנים אה? הודלף עותק באיכות נאה (DVDSCR,אבל יותר נראה כמו R5 ממוצע) לפני שבועיים וחצי למרחבי הטורנטים :) )

שמועה גורסת שהאולפנים יזמו זאת,בשביל לקדם סוג של שיווק ולהגביר מכירת כרטיסים.

 

just saying :D (אני בכל מקרה אראה בקולנוע)

 

אשמח ללינק,אפילו בפרטי.

אין לי כל כך זמן לנסוע לחיפה מטבריה בחודש הקרוב בשביל סרט.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממש ממליץ לא לראות סרטים טובים כאלו באיכות גרועה, כל מה שמתחת ל 720P ומכיל בתוכו במיוחד את האותיות TS או CAM וכדומה ממליץ מאוד להתרחק.

רק 720/1080P

סרטים טובים - לקולנוע עדיף

 

גם ה DVDSCR חלש ולא משהו

Opel Adam S 2017

פורסם

לגבי הרקולס - סביר פלוס כזה. צפוי מידי, לעיתים מרגיש מעצבן מידי. אבל סה"כ סרט בסדר. לא הייתי ממליץ ללכת לקולנוע בשבילו למען האמת.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
ממש ממליץ לא לראות סרטים טובים כאלו באיכות גרועה, כל מה שמתחת ל 720P ומכיל בתוכו במיוחד את האותיות TS או CAM וכדומה ממליץ מאוד להתרחק.

רק 720/1080P

סרטים טובים - לקולנוע עדיף

 

גם ה DVDSCR חלש ולא משהו

 

אני איתך בדעה,רוב הסרטים מאז ומעולם צפיתי בקולנוע :) אלא אם כן יצא לפני כן באורח נס עותק באיכות ממש טובה.

אבל יש לא מעט אנשים שהפורמטים האלו מספיקים להם.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש אנשים כמוני שפשוט לא עומדים בפיטוי.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה אתה רוצה ללכת לסרט של בנות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

התעלקות - יש סרטים שכדאי לראות שהם לא סרטי גיבורי על? כי בא לי כבר להקיא מאלה.

 

וגם כאלה שהידיים המטונפות של מייקל ביי לא נגעו בהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אפס ביחסי אנוש אחלה סרט, בטח יצחיק כל מי ששירת בצהל :)

ספיידרמן 2 - לא יודע.. ארוך מדי וסתמי מדי.

לא ידעתי שיש צבי הנינג'ה חדש. די מגניב :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

או שכולכם בני 15 או שהמלחמה דפקה לכם ת'שכל.

 

שומרי הגלקסיה היה חביב, אם כי בפירוש פחות טוב מהנוקמים או מאיירון מן הראשון. את הייעוד שלו בתור סרט פאן דבילי הוא מבצע היטב, אבל "חובה"? מה פתאום. וסורי, יש גבול לכמה גבוה אפשר לדרג סרט שבו יורים פצצות על אנשים, מעיפים אותם לכל הרוחות, מועכים להם ת'צורה ובכל זאת הם יוצאים ללא סריטה.

 

הרקולס - רק מהפרומואים ברור שמדובר בזבל אטומי מלא בשמאלץ' אמריקקי ואקשן מטופש וחסר הגיון. חוצמזה ששום דבר עם דה רוק לא יכול להיות באמת טוב.

 

צבי הנינג'ה קיבל ביקורות די איומות ומהפרומואים ברור שמדובר בקשקוש מוחלט שהסיבה היחידה לראות אותו היא שמייגן פוקס כוסית.

 

רובוטריקים זה סרט של מייקל ביי (enough said).

 

אקספנדיבלס כשמו כן הוא - מיותר לגמרי. לא ראיתי את 3 אבל לצערי הלכתי לראות את 2 בקולנוע והוא היה מטומטם ברמות. תסריט של בן 12. משחק עלוב של רובם (הם משחקים כאילו הם יודעים שצופה בהם קהל) ואקשן מטופש ברמות (עשרים רעים יורים על שוורצנגר ואין עליו שריטה. הוא יורה לכל עבר וכולם מתים. אפילו את הקטע עם צ'אק נוריס הם הצליחו להרוס). אין לי ספק ש-3 יהיה אפילו יותר גרוע.

 

וכוכב הקופים - פאקינג שיט, מדובר באחד הסרטים המשעממים והמיותרים ביותר שראיתי בחיי. שעתיים של שיעמום טוטאלי. וואו, הקופים יכולים לדבר. מדהים. כל כך מדהים שכל בני האדם בסרט חייבים להכנס לשוק מזה במשך לפחות שעה. ונראה לי שאם מחברים את כל הסצנות הדרמטיות בהן הקופים מדברים בשפת הסימנים, אפשר לוותר על חצי סרט. אפילו האקשן היה גרוע. באמת, זבל גמור של סרט. הסיבה היחידה שהלכתי לראות אותו היא כי הוא קיבל ביקורות ממש גבוהות ב-IMDB וב-rotten, אבל עכשיו אני כבר לא מאמין להם יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הורדתי את צבי הנינג'ה באיכות גרועה (CAM) אבל אחרי חצי שעה נמאס לי מהסרט הזה בגלל שהוא פשוט דפוק. מייקל ביי הרס את זה, הוא יצר מהדורה מיוחדת של צבי הנינג'ה לקהל של נוער אמריקאי היפסטרי מחורבן. וגם מה הקטע לדחוף אפקטים של מוזיקת דאבסטפ לכל חור היום? בעוד כמה שנים זה ישמע כמו סרט טלויזיה זול משנות ה80 שהגזימו שם עם הסינתיסייזר.

 

בסרט רובוטריקים הראשון יצאתי מהאולם ברגשות מעורבים, בסרט השני כבר רציתי ללכת הביתה באמצע מרוב שזה חפר במח. אין סיכוי שאני מתכוון בכלל לחשוב להוריד את הסרט הנוכחי.

 

עריכה: ההודעה הזאת גורמת לי להרגיש זקן.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
או שכולכם בני 15 או שהמלחמה דפקה לכם ת'שכל.

 

שומרי הגלקסיה היה חביב, אם כי בפירוש פחות טוב מהנוקמים או מאיירון מן הראשון. את הייעוד שלו בתור סרט פאן דבילי הוא מבצע היטב, אבל "חובה"? מה פתאום. וסורי, יש גבול לכמה גבוה אפשר לדרג סרט שבו יורים פצצות על אנשים, מעיפים אותם לכל הרוחות, מועכים להם ת'צורה ובכל זאת הם יוצאים ללא סריטה.

 

הרקולס - רק מהפרומואים ברור שמדובר בזבל אטומי מלא בשמאלץ' אמריקקי ואקשן מטופש וחסר הגיון. חוצמזה ששום דבר עם דה רוק לא יכול להיות באמת טוב.

 

צבי הנינג'ה קיבל ביקורות די איומות ומהפרומואים ברור שמדובר בקשקוש מוחלט שהסיבה היחידה לראות אותו היא שמייגן פוקס כוסית.

 

רובוטריקים זה סרט של מייקל ביי (enough said).

 

אקספנדיבלס כשמו כן הוא - מיותר לגמרי. לא ראיתי את 3 אבל לצערי הלכתי לראות את 2 בקולנוע והוא היה מטומטם ברמות. תסריט של בן 12. משחק עלוב של רובם (הם משחקים כאילו הם יודעים שצופה בהם קהל) ואקשן מטופש ברמות (עשרים רעים יורים על שוורצנגר ואין עליו שריטה. הוא יורה לכל עבר וכולם מתים. אפילו את הקטע עם צ'אק נוריס הם הצליחו להרוס). אין לי ספק ש-3 יהיה אפילו יותר גרוע.

 

וכוכב הקופים - פאקינג שיט, מדובר באחד הסרטים המשעממים והמיותרים ביותר שראיתי בחיי. שעתיים של שיעמום טוטאלי. וואו, הקופים יכולים לדבר. מדהים. כל כך מדהים שכל בני האדם בסרט חייבים להכנס לשוק מזה במשך לפחות שעה. ונראה לי שאם מחברים את כל הסצנות הדרמטיות בהן הקופים מדברים בשפת הסימנים, אפשר לוותר על חצי סרט. אפילו האקשן היה גרוע. באמת, זבל גמור של סרט. הסיבה היחידה שהלכתי לראות אותו היא כי הוא קיבל ביקורות ממש גבוהות ב-IMDB וב-rotten, אבל עכשיו אני כבר לא מאמין להם יותר.

 

תכלס, כמה פעמים במהלך הקריאה בשרשור וידאתי שאני לא גולש ב-FXP בטעות.


×
×
  • תוכן חדש...