Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסרט היחיד ששווה יהיה לדעתי לראות השנה בקולנוע הוא interstellar של כריסטופר נולן שיגיע עוד חודשיים, רק מהטריילר לבד אפשר לקבל אורגזמה. :shock:

אני בטוח שיהיה לא פחות מinception והאביר האפל.

כל השאר, כולל צבי הנינג'ה ושיעמומון שעונה לשם כוכב הקופים שווים מקסימום הורדה בטורנט.

 

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סוף סוף אנשים שמבינים בקולנוע.

גם אני הלכתי לראות את 'כוכב החמאס '. הייתי לבד באולם, כשנגמר הסרט הבנתי למה..

חבל על החשמל של המקרן. סרט לא מעניין במיוחד ועלילה של מסטיק בזוקה.

פורסם

שומרי הגלקסיה סרט ממש נחמד. נהניתי לצפות בו [הרבה יותר מאיירון מן או הנוקמים]. אני חושב שהדבר שמעלה את הסרט הזה בכמה רמות זה הפסקול המצוין שלו.

אני מחכה ל-3 סרטים בעיקר:

- רק כי מדובר בביל היידר וקירסטין וויג, שני שחקני קומדיה אדירים, שאמורים לשחק בסרט דרמה אמתי מאוד. על שיט שעובר על הרבה אנשים. אני מאוד סקרן לגבי זה.

- פעם אחרונה שבראד פיט עשה סרט מלחמת עולם שנייה זה נגמר בשובר קופות מטורף. הפעם זה הרבה פחות קליל ונראה לי מעניין מאוד. כבר בטריילר הוא נותן ציטוט יפה: ideals are peaceful, history is violent". קנה אותי.

- דנזל, וזהו.

 

נ.ב. אם שכחתם, יש גם

חדש :) :) :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
או שכולכם בני 15 או שהמלחמה דפקה לכם ת'שכל.

 

שומרי הגלקסיה היה חביב, אם כי בפירוש פחות טוב מהנוקמים או מאיירון מן הראשון. את הייעוד שלו בתור סרט פאן דבילי הוא מבצע היטב, אבל "חובה"? מה פתאום. וסורי, יש גבול לכמה גבוה אפשר לדרג סרט שבו יורים פצצות על אנשים, מעיפים אותם לכל הרוחות, מועכים להם ת'צורה ובכל זאת הם יוצאים ללא סריטה.

 

הרקולס - רק מהפרומואים ברור שמדובר בזבל אטומי מלא בשמאלץ' אמריקקי ואקשן מטופש וחסר הגיון. חוצמזה ששום דבר עם דה רוק לא יכול להיות באמת טוב.

 

צבי הנינג'ה קיבל ביקורות די איומות ומהפרומואים ברור שמדובר בקשקוש מוחלט שהסיבה היחידה לראות אותו היא שמייגן פוקס כוסית.

 

רובוטריקים זה סרט של מייקל ביי (enough said).

 

אקספנדיבלס כשמו כן הוא - מיותר לגמרי. לא ראיתי את 3 אבל לצערי הלכתי לראות את 2 בקולנוע והוא היה מטומטם ברמות. תסריט של בן 12. משחק עלוב של רובם (הם משחקים כאילו הם יודעים שצופה בהם קהל) ואקשן מטופש ברמות (עשרים רעים יורים על שוורצנגר ואין עליו שריטה. הוא יורה לכל עבר וכולם מתים. אפילו את הקטע עם צ'אק נוריס הם הצליחו להרוס). אין לי ספק ש-3 יהיה אפילו יותר גרוע.

 

וכוכב הקופים - פאקינג שיט, מדובר באחד הסרטים המשעממים והמיותרים ביותר שראיתי בחיי. שעתיים של שיעמום טוטאלי. וואו, הקופים יכולים לדבר. מדהים. כל כך מדהים שכל בני האדם בסרט חייבים להכנס לשוק מזה במשך לפחות שעה. ונראה לי שאם מחברים את כל הסצנות הדרמטיות בהן הקופים מדברים בשפת הסימנים, אפשר לוותר על חצי סרט. אפילו האקשן היה גרוע. באמת, זבל גמור של סרט. הסיבה היחידה שהלכתי לראות אותו היא כי הוא קיבל ביקורות ממש גבוהות ב-IMDB וב-rotten, אבל עכשיו אני כבר לא מאמין להם יותר.

 

שמע, כל מילה פה בסלע חח. כתבת בדיוק מה שאני חושב.

עדיין אל ראיתי את צבי הנינג'ה ואני מתלבט אם ללכת, מדוע אין סרטים טובים כמו פסיפיק רים :( שזה הסרט שהכי נהניתי לשלם פעמיים וללכת לראות רגיל (בגלל הציפיות הנמוכות בהתחלה) ופעם שניה ב 3D ונהניתי עוד יותר.

 

אגב, גודזילה, שווה משהו?

Opel Adam S 2017

פורסם

מישהו יודע מתי "לוסי" מגיע לארץ? בארה"ב יצא כבר לפני כמעט חודש.

בד"כ אני עוקב אחרי וואלה! והם די מדויקים,הפעם משום מה הוא לא מופיע בסרטים הקרובים.

 

גודזילה גם עייף,לא קרוב אפילו לסרט משנות ה90 (בדיוק כמו צבי הנינג'ה) - האולפנים עושים נטו בשביל הכסף,לא בשביל שחס וחלילה נהנה מהסרט :(

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כוכב הקופים סרט רע . מי שהולך לצבי הנינג׳ה חייב לעשות חושבים עם עצמו. רק מהטריילר הבנתי שזה סרט מיותר.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

רגע- אז אתם אומרים שהם הרסו את צבי הנינגה למי שגדל עליהם? לא שווה את זה?

אוף... רציתי שוב להרגיש כמו ילד בן 6 שהייתי רואה את הצבי הנינג'ה :cry:.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רוצה להרגיש כמו ילד? תראה את הסרטים הישנים של צבי הנינג'ה.

אתם יכולים ללכת לטיילת של קרית ים בערב ולראות כוכב הקופים בתלת מימד בחינם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אוף.. ממש מבאס :-(.

הסיבה שהתרגשתי כל כך הייתה ביגלל שסוף סוף בחרו במייגן פוקס בדמות הבחורה + הצבים היו אמורים להיעשות בטכנולוגיה המדהימה שיש בכוכב הקופים ובדמותו של האלק ואיתו הצבים היו צריכים ליהיות ממש מציאותיי -אבל הבנתי שהם דיי הרסו בעיצוב הצבים וכל הסרט :-(.

 

לא אוהב את הסרטים של השנים האחרונות- אין כמו הסרטים של פעם-אפילו אם האפקטים וכל השטויות היו פחות מציאותיים- הם היו סרטים טובים יותר שהיה כיף ליראות שוב ושוב.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי הולך לקולנוע בשביל לראות בחורות? בפורנו יש הכל, ועד הסוף :-)

 

הצבים נראים כמו גורילות היפסטריות מגולחות.

הפסקול חרא.

 

אפקטים זה נחמד בסרטים כמו אווטר. ברובוטריקים הגזימו עם האפקטים, אתה כבר לא מבין על מה אתה מסתכל.

בסרטי מכוניות למשל הכי כיף לראות פעלולים אמיתיים ולא עריכת מחשב. לא משנה כמה מושקע זה יהיה, עדיין מרגישים שזה מחשב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...