Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מתג של החלון נוסע בצד של הנהג הפסיק לעבוד - המנגנון בחלון עצמו תקין והמתג בצד של הנוסע עובד

הייתי היום אצל מישהו והוא אמר שזה שעה וחצי עבודה ועלות של כ200 שקל

האם יש אפשרות לתקן את זה לבד? להחליף אולי את המתג? ואם כן איפה אפשר לקנות?

לחילופין - האם המחיר שדרשו ממני ריאלי? או שיש המלצה לחשמלאי באזור המרכז שיכול לעזור לי בסכום נמוך יותר

 

 

תודה וחג שמח

פורסם

השאלה מה הבעיה במתג החשמלי ? האם החשמלאי הציע לך חלק מקורי או זבל סיני ?

 

לבד אפשר לעשות הכול השאלה אם יש לך ניסיון וספרות המסבירה כיצד להחליף את המתג.

איזה כייף לי :)

פורסם

בדוק את הנושא במוסך המורשה של הייבואן וגם מחירו של מתג חדש.

 

בפורום קיים ייבואן מקביל לחלקי חילוף ליונדאי לכן נסה לברר איתו גם כן.

איזה כייף לי :)

פורסם

שלום.

 

אם הבעיה היא רק המתג עצמו, יש אפשרות להחליף את החלק.

גם אצלי ברכב הייתה בעיה דומה, רק בצד של הנהג. הלכתי למוסך מורשה, הם רצו על החתיכת פלסטיק הקטנה הזאת 914 ש"ח כולל מע"מ !!

קניתי את אותו חלק בדיוק ב EBAY ב40 ש"ח אולי, ועוד 40 דקות של עבודה שעשיתי לבד. אם יש לך ידיים לעניין, לא אמורה להיות בעיה גדולה.

בכל מקרה, כמו שהמליצו לך פה, תחפש אצל חבר הפורום שמייבא חלקים ליונדאי, או בחנות חלקי חילוף את המחירים של החלק.

 

עד כמה שאני יודע, בדרך כלל קשה לתקן את החלקים האלה, כי זה אלקטרוניקה מאוד עדינה בפנים, פשוט קונים חדש.

 

 

בהצלחה

פורסם

הצפה של הרכיב בספריי מגעים זה כמו כוסות רוח למת.

במקרה הטוב המתג יעבוד כמה ימים במקרה הרע בזבוז כסף.

איזה כייף לי :)

פורסם

הניסיון שלי שאם המתג חוזר לעבוד הוא יכול לעבוד הרבה מאוד זמן

שנית על איזה בזבזוז כסף אתה מדבר 15 שקל ספריי מגעים ?

פורסם

ספריי מגעים איכותי תוצרת סרוויסול או KONTAKT עולה בסביבות 30 שקלים.

אני לא מדבר על ספריי מגעים פשוט הנמכר באוטודיפו/סופר סל.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על העצה, אני אנסה מקסימום אבזבז 20-30 שקל. המתג לא מת בפתאומיות, בהתחלה כשה רק רכשתי את האוטו - הוא היה עובד רק אם הייתי לוחץ חזק ובזווית מסויימת ואז לאט לאט הפסיק להגיב, אז אולי באמת זו בעיה במגעים.

 

אעדכן

פורסם

פעם כשהיה לי זמן הייתי משפץ את המתגים האלו

פותח אותם בזהירות ומנקה את המגעות עם מקלון אוזניים טבול בספרי מגעים

אם בא לך אז המוצא אחרון לפני רכישת מתג חדש תנסה

אגב אצל מעשנים זה האפר של הסיגריות שעושה את הבעיה ואז רק קצת לחץ אויר והעניין נפתר עד לסיגריה הבאה :-D

פורסם

אם אתה משתמש בספריי מגעים, יש לבדוק ברצינות רבה שרשום עליו [על המיכל] חד משמעית -- "לא דליק" !!

 

אחרת אל תתפלא אם פתאום הדלת תעלה באש.

 

עצוב אבל אמיתי.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...