Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי בתחנת דלק צפופה ברעננה, תור כניסה לתדלוק, של מספר מכוניות. הראשון בתור לא רצה להתקדם עוד כמה מטרים וחיכה לראות איזה רציף משאבות יתפנה ראשון. מאחוריו עמד רכב של בחור צעיר שצפצף כל הזמן, מדי פעם נכנס בו (קלות) בכוונה מאחורה, כדי שהראשון יתקדם מעט ויתן לו להיכנס ולהתיצב מול אחד מרציפי המשאבות. התחילו קללות וצעקות ולא היה חסר הרבה למכות.

 

בכל מקרה מדובר על דקות מעטות. מאחורי הרכב הראשון עמדו בתור לתדלוק כ 3 רכבים מחוץ לתחנה וצמודים למדרכה. הם לא הפריעו לתנועה בכביש כי ממילא היה עוד תור מקביל, של הרכבים שממתינים לרחצה, שעמדו קרוב למרכז הכביש, והתור הזה אכן הפריע לתנועה.

 

מי היה בסדר \ לא בסדר : האם אלה שרצו להקדים בכמה דקות את הכניסה לתחנה (ועם קצת מזל לתדלק לפני הראשון) או הראשון שחיכה למשאבה הראשונה שתתפנה?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה ש TRONCHO אמר.

ואני עבדתי בתחנת דלק שבכל יום שישי היו צעקות והיו כמה פעמים שהעניינים התחממו,אין מה לעשות: ישראלים, יום שישי, ממהרים.

Miata ND2

 

פורסם
מה ש TRONCHO אמר.

ואני עבדתי בתחנת דלק שבכל יום שישי היו צעקות והיו כמה פעמים שהעניינים התחממו,אין מה לעשות: ישראלים, יום שישי, ממהרים.

 

יש מה לעשות- חינוך. פעם אחת שתוזמן ניידת למקום כזה ואחד הנהגים יתלווה לתחנה, אני מבטיח לך שהוא לא יעשה את זה שוב.

פורסם
יש מה לעשות- חינוך. פעם אחת שתוזמן ניידת למקום כזה ואחד הנהגים יתלווה לתחנה, אני מבטיח לך שהוא לא יעשה את זה שוב.

 

החינוך מתחיל לא מתחנת המשטרה, זה לא באמת ישנה כבר דבר.

 

(וזה במקרה הטוב שהמשטרה בכלל תעשה משהו)

פורסם
יש מישהו מכם שנוהג ולא חוזר עצבני (ברמה נמוכה או גבוהה, זה לא משנה) עקב דברים על הכביש?(נהגים, אהמ...)? מדינה בלי תרבות נהיגה, אתה מצפה לחיוכים.

 

אני לא חוזר עצבני ,למדתי כבר וראיתי הכל, גם אם כמעט נכנסים בי אני כבר לא מתרגש, לא מצפצף , למדתי לבלוע כמו שאומרים

Miata ND2

 

פורסם

מעדיף לתדלק בחמישי ב10 בלילה כשאני חוזר מהלימודים כשהתחנה ריקה

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

שאלת השאלות של כל גבר ישראלי מצוי - לחיות על הברכיים או למות על הרגליים. אפשר למחול על הכבוד וחכות עוד שתי דקות או לצאת גבר ואלי לחטוף דקירה בטחול. שכל אחד יעשה לעצמו את השיקול.

פורסם
יש מישהו מכם שנוהג ולא חוזר עצבני (ברמה נמוכה או גבוהה, זה לא משנה) עקב דברים על הכביש?(נהגים, אהמ...)? מדינה בלי תרבות נהיגה, אתה מצפה לחיוכים.

 

דווקא אני חוזר מבסוט כל יום...

...שהגעתי בריא ושלם במציאות הזו...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
יש מישהו מכם שנוהג ולא חוזר עצבני (ברמה נמוכה או גבוהה, זה לא משנה) עקב דברים על הכביש?(נהגים, אהמ...)? מדינה בלי תרבות נהיגה, אתה מצפה לחיוכים.

אני.

מוסיקה טובה, מזגן. אם יש מישהו שנעים לנהל איתו שיחה, אז אפילו יותר טוב.

חותכים? שיהיה לבריאות.

צופרים? שיהיה בכיף.

חוסמים ושמים ז*ן? לא צופר. ממתין שיהיה ניתן לעקוף, וכשמתאפשר עוקף.

תאונה? לא מתעצבן. יוצא, דבר ראשון מצלם, לוקח פרטים [אם לא נותנים, מזמין משטרה] ושלום על ישראל.

הגעתי למסקנה, שאם אתה לא מתעצבן זה מרגיש הרבה יותר נעים. זה גם מעצבן את הצד השני יותר, מה שהופך את הסיפור ליותר משעשע. אם זה טוב או לא אני לא יודע, אבל הפכתי נורא אדיש בכביש. צריך חוצפה יוצאת דופן כדי לעצבן אותי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני הייתי ככה, אדיש, אבל לאחרונה התופעות מעלות את העצבים, אין כאן תרבות נהיגה, זלזול במכוניות של אחרים וכהנה וכהנה.

 

תבדוק את המזגן, אם לא שמת לב הטמפרטורות עלו לאחרונה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...