Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אף פעם לא הבנתי למה כולם נדחסים בימים\שעות מאוד מסויימים לתוך תחנות הדלק.

מה הבעיה לתדלק בימים\שעות שהתחנה ריקה לגמרי?

מה הבעיה לדלג לתחנה הבאה במידה והגעתם לאחת עמוסה במיוחד? לא חבל על העצבים?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנהג שבדרך כלל לא מתעצבן מכלום גם אם חותכים אותו מול הפנים, יש רגעים שבאמת הסבלנות פוקעת ואני מברך מכל הלב את הנהג שביצע את מה שביצע. הבחנתי שבמיוחד בפקקים רואים טוב את התרבות הנהיגה או יותר נכון החוסר תרבות של הנהג הישראלי. עצוב לומר שהמצב בכבישים בישראל מתקדמת בצעדים גדולים לכיוון המצב נהיגה ברוסיה, קלות ראש ופזיזות מיותרת ויותר גרוע פשוט חוסר ידע על הכביש.

לפני כמה ימים נכנסתי לתדלק ואיזה חכמולוג עם אאודי חדשה החליט להכנס נגד כיוון התנועה כדי לתדלק, כשהוא קלט שאף אחד לא יתן לו להכנס הוא פשוט נעמד, דומם מנוע ויצא ממנו ואמר עד שמישהו ממכם לא זז אני לא זז. אני נתתי רוורס ויצאתי משם ונסעתי עוד כמה קילומטרים לתחנה אחרת כי זה פשוט סיוט לחכות ששני עקשנים יחליטו מי יזוז.

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם
יש מישהו מכם שנוהג ולא חוזר עצבני (ברמה נמוכה או גבוהה, זה לא משנה) עקב דברים על הכביש?(נהגים, אהמ...)? מדינה בלי תרבות נהיגה, אתה מצפה לחיוכים.

 

תלמד לא להתעצבן, זה לא קשה, רק צריך לדעת לעבור למוד נהיגה רגוע. פתאום השהות בכביש תיהיה נעימה יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני בשוק שהבחור הצעיר גם נכנס בו קלות כול זמן,מה ניראה לו זה מכוניות מתנגשות?

איך אותו הבחור שנכסו בו כול הזמן התאפק??

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אף פעם לא הבנתי למה כולם נדחסים בימים\שעות מאוד מסויימים לתוך תחנות הדלק.

מה הבעיה לתדלק בימים\שעות שהתחנה ריקה לגמרי?

 

תאכלס.

בחיים לא חיכיתי בתור כדי לתדלק.

זה כמו ללכת בחמישי בערב/שישי לסופרמרקט, אשכרה גן חיות...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
תאכלס.

בחיים לא חיכיתי בתור כדי לתדלק.

זה כמו ללכת בחמישי בערב/שישי לסופרמרקט, אשכרה גן חיות...

 

יום שישי יש עיתון חינם בהרבה תחנות ואנשים שוטפים את הרכב לקראת שבת(עוד מנהג) אז יוצא מצב שבשישי יש הכי הרבה עבודה לתחנות דלק

Miata ND2

 

פורסם
צריך לעמוד בתור לרציף מסוים ולא לחכות בכניסה לתחנה.

נכון, אבל ההתנהגות של הבחור הצעיר ההוא גרועה שבעתיים.

 

יש מישהו מכם שנוהג ולא חוזר עצבני (ברמה נמוכה או גבוהה, זה לא משנה) עקב דברים על הכביש?(נהגים, אהמ...)? מדינה בלי תרבות נהיגה, אתה מצפה לחיוכים.

כן. על ה*ין שלי.

 

אני הייתי ככה, אדיש, אבל לאחרונה התופעות מעלות את העצבים, אין כאן תרבות נהיגה, זלזול במכוניות של אחרים וכהנה וכהנה.

רגע, אז כשאתה חוזר הביתה (או מה שלא יהיה) כולך עצבני, מה השגת בעצם?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לדעתי הנהג הראשון צודק הוא ראשון אז הוא ראשון בתור לא משנה איזה משאבה מתפנה ראשון,

כמו בשירותים במקום ציבורי, אתה לא מחכה מאחורי דלת ספציפית אלא מי שיוצא ראשון אתה הבא אחריו.

פורסם

הנהג הראשון צודק.

 

תורים בחנויות למשל, מתאחדים לתור אחד מול הקופות והניגשים לקופה הראשונה שמתפנת.

 

הדברים יזוזו הרבה יותר מהר אם הראשון יחכה בכניסה ויכנס למשאבה הראשונה שמתפנת, מאשר להמר על משאבה וליצור מספר של תורים.

פורסם
לדעתי הנהג הראשון צודק הוא ראשון אז הוא ראשון בתור לא משנה איזה משאבה מתפנה ראשון,

כמו בשירותים במקום ציבורי, אתה לא מחכה מאחורי דלת ספציפית אלא מי שיוצא ראשון אתה הבא אחריו.

 

זה כמו בסופר, אתה לא יכול לעמוד עם העגלה שלך מחוץ לתור ואז לתפוס את הקופה הראשונה שמתפנה.

פורסם

פעם עמדתי ליד החלון של הקופאי בתחנת דלק אבל לא קרוב מדי כי הייתה לפני בחורה, השעה הייתה מאוחרת והמקום היה ריק. ברגע שהבחורה פינתה מקום הגיח לו מבוגר גבוהה ובשיא חוצפתו ישר ניגש לחלון. אני מסתכל עליו כדי להבין מה קורה, מבין שהוא עקף אותי, פונה אליו "סליחה למה עקפת אותי?!", הוא לטענתו "חשבתי שסתם עמדת פה". אז כן, כדאי לעמוד צמוד כדי לא להיתקל בחכמולוגים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
פעם עמדתי ליד החלון של הקופאי בתחנת דלק אבל לא קרוב מדי כי הייתה לפני בחורה, השעה הייתה מאוחרת והמקום היה ריק. ברגע שהבחורה פינתה מקום הגיח לו מבוגר גבוהה ובשיא חוצפתו ישר ניגש לחלון. אני מסתכל עליו כדי להבין מה קורה, מבין שהוא עקף אותי, פונה אליו "סליחה למה עקפת אותי?!", הוא לטענתו "חשבתי שסתם עמדת פה". אז כן, כדאי לעמוד צמוד כדי לא להיתקל בחכמולוגים.

 

 

שיטת המצליח.

 

אם יש משהו שישראלים טובים בו זה היתממות.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

במקרה את הקופאי אני מכיר הרבה זמן אז הוא גרם לחוצפן להתעכב עד שסיימתי לתדלק ולנפח אוויר בצמיגים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...