Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה כמו בסופר, אתה לא יכול לעמוד עם העגלה שלך מחוץ לתור ואז לתפוס את הקופה הראשונה שמתפנה.

 

בחנויות אופנה כמו זארה וH&M יש תור אחר והראשון בתור מופנה לקופה הראשונה שפנויה, עובד יפה מאוד.

אבל אין מקום לזה בתחנת דלק צפופה ביום עמוס.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני מתדלק בלילות. התחנה ריקה לרוב.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

נוהג לתדלק בלילה כי שונא תורים.

 

בסופרים למשל אני עומד ומחכה שאחת מ2 הקופות שמולי תתפנה, כי הן בדרך כלל צמודות.

כשאני בקניות עם מישהו\י אז כל אחד מאיתנו תופס תור לקופה אחרת ומחכים שהראשונה תתפנה.

 

חלקכם יגידו שזאת חוצפה, אני אומר שאני פשוט בישראל.

פורסם

תדלוק לילי FTW. גם אין את הנדחפים האלו מהתחנה שלמרות שאתה ניגש לעמדת תדלוק עצמי, מתחילים לנקות לך את החלונות (בציפיה לקבל טיפ). גם הם רדומים ואני מתדלק לי בפאנן.

פורסם

אם מישהוא נוסף עומד בתור המקביל אז אין מה להתעצבן עליך.

 

עליי צעקה לפני כחודש איזה פרחה מטומטמת כי העזתי להזיז את העגלה (הכמעט ריקה) שלה מהתור בעוד היא מסתובבת בסופר ועושה קניות.

 

ושלא תהיה אי הבנה, הגיע כבר תורי, לא הזזתי לה את העגלה סתם ככה בכדי להכעיס.

 

היא כנראה ציפתה שאני אעמוד 20 דקות מאחורי עגלה ריקה עד שהיא תסיים את הקניות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אף פעם לא הבנתי למה כולם נדחסים בימים\שעות מאוד מסויימים לתוך תחנות הדלק.

מה הבעיה לתדלק בימים\שעות שהתחנה ריקה לגמרי?

מה הבעיה לדלג לתחנה הבאה במידה והגעתם לאחת עמוסה במיוחד? לא חבל על העצבים?

 

במקרה הזה (ואני חושב שאני יודע באיזו תחנה מדובר) המחירים טובים והשטיפה היא בחינם מעל 30 ליטר ובוסף יש עיתון חינם בשישי.

לכן נהגים עומדים בתור ולפעמים נוצר שם בלאגן לא קטן בגלל תור לשטיפה ותור לתדלוק.

 

 

אני לא טורח אם המצב ככה, החיים קצרים מדי...

פורסם
מדי פעם נכנס בו (קלות) בכוונה מאחורה, כדי שהראשון יתקדם מעט ויתן לו להיכנס ולהתיצב מול אחד מרציפי המשאבות.

 

זה פשוט לא יאומן.

 

 

בגלל תרבות הנהיגה הנוראית פה והזלזול ברכוש האחר, רוב הרכבים פה (בלי קשר לגיל) מלאים בדפיקות ושריטות.

 

 

כואב הלב...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם ראשונה שאתה פוגש אנשים מפגרים במקום ציבורי? תתרגל, זה רק הולך ונהיה נפוץ יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
במקרה הזה (ואני חושב שאני יודע באיזו תחנה מדובר) המחירים טובים והשטיפה היא בחינם מעל 30 ליטר ובוסף יש עיתון חינם בשישי.

לכן נהגים עומדים בתור ולפעמים נוצר שם בלאגן לא קטן בגלל תור לשטיפה ותור לתדלוק.

 

 

לא קורה עיתונים, ואת הרכב אני שוטף לבד.

עכשיו הבנתי על מה כל המהומה, תודה על החידוד.


×
×
  • תוכן חדש...