Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד תמחור הזוי של היבואן.

 

כנראה לא רצה לירות לעצמו ברגל עם הUP! שגם עולה הרבה מאוד.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה בדיוק המקרה הקלאסי של נקיטת זהירות מקניבליזציה בין מותגים.

מחפשי סופר מיני זולה - ימצאו את מבוקשם באיביזה.

מבקשי סופר מיני בגלל הממדים ולא רק בגלל המחיר - יעדיפו את הפולו שמשדרת תחושה איכותית יותר.

 

לא תמיד מה שקובע זה תמורת מטר-פח לשקל.

פורסם
מבקשי סופר מיני בגלל הממדים ולא רק בגלל המחיר - יעדיפו את הפולו שמשדרת תחושה איכותית יותר.

 

לא תמיד מה שקובע זה תמורת מטר-פח לשקל.

 

 

בגלל הממדים? מה מיוחד במימדים של הפולו?

סתם רכב שמתומחר בצורה הזויה.

פורסם
קליאו 0.9 ידנית עולה בגרסת הבסיס כ 20000 פחות. שום טענה של שמירת ערך, אמינות וכדומה לא יצדיקו להעדיף את הפולו בהפרש הזה.

 

"רכב צרפתי. כל היום במוסך"

פורסם
קליאו 0.9 ידנית עולה בגרסת הבסיס כ 20000 פחות. שום טענה של שמירת ערך, אמינות וכדומה לא יצדיקו להעדיף את הפולו בהפרש הזה.

אין שום בעיה עם שמירת הערך של הקליאו, היא יורדת בסביבות 7-8%.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור, השאלה היא מה קורה בפועל בעת המכירה. האם מרבית אם לא כל העסקאות נסגרות במחיר מחירון או מתחת לו - ואם מתחת, באיזה שיעור? הפולו, למרות גילה, מרגישה כרכב האיכותי בקטגוריה העממית לצד הפיאסטה והפער בין שתי אלו לבין הקליאו החדשה ניכר למדי. מה שכן, מסכים שהמחיר הזוי. הייתי מעדיף פיאסטה וחוסך סכום רב או משקיע עוד ועולה כתה ל-A1.

:idea:
פורסם
בגלל הממדים? מה מיוחד במימדים של הפולו?

סתם רכב שמתומחר בצורה הזויה.

 

בגלל הממדים הקטנים.

ישנם לקוחות שמעדיפים רכבים קומפקטים מטעמי פרקטיות אבל לא מוכנים לוותר על ניחוח פרימיום.

 

וכדי להבהיר את עצמי: אישית, לו הייתי עומד בפני רכישה בתקציב זה - לא הייתי חושב בכיוון.

גם בעיניי זה מתומחר בצורה מוגזמת. מה שאני מנסה להסביר זה את צורת החשיבה של אנשי השיווק.

זה לא שהם יפסידו לקוחות שירוצו ליבואן אחר - הרי בשביל זה קיימת בארסנל האיביזה. לכן הם יכולים להרשות לעצמם עם הפולו לכוון לסוג לקוחות שונה.

פורסם

מקווה שעמישראל יקבל שכל ויבין שדורשים הרבה יותר על אותו מוצר ופשוט לא יקנה.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

איזה ניחוח פרימיום יש בפולו?

תכנס בגירסה מאובזרת של הקליאו,אחרי זה הפולו ניראית כמו דגם לפני עשור,כאשר הקליאו גם זריזה,מאובזרת,ונראית הרבה יותר עדכנית מהפולו,רק מאחור פחות מרווחת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
דור, השאלה היא מה קורה בפועל בעת המכירה. האם מרבית אם לא כל העסקאות נסגרות במחיר מחירון או מתחת לו - ואם מתחת, באיזה שיעור? הפולו, למרות גילה, מרגישה כרכב האיכותי בקטגוריה העממית לצד הפיאסטה והפער בין שתי אלו לבין הקליאו החדשה ניכר למדי. מה שכן, מסכים שהמחיר הזוי. הייתי מעדיף פיאסטה וחוסך סכום רב או משקיע עוד ועולה כתה ל-A1.

 

צר לי לאכזב אותך, אבל כמי שעובד בתחום מכירת הרכב ביד השנייה אגלה לך שכל רכב היום כמעט נמכר בכמה אלפים בודדים מתחת למחירון. כך שגם מזדה 3 וטויוטה קורולה נמכרות פחות מהמחירון שלהן. יצא לי גם למכור רכבים צרפתים במחירון ( ואני לא מהלל את כישורי המכירה שלי ).

לכל רכב יש את הקהל שלו. זה שיאמר שרנו כל הזמן במוסך, גם אם תוריד לו 10K מהמחירון - עדיין לא יקנה.

 

אם נחזור לענייננו. עם ישראל כבר הוכיח שהוא לא פראייר ומוכן לשבור סטיגמות . ראה ערך רכבים ידניים, רכבי מיני וכו...

הדוגמה הטובה ביותר לכך היא הסטיגמה הנוראית שהייתה לרכבי קיה בשנות ה 2000, והתדמית שלה היום. כשישראלי מבין שהוא משיג עסקה טובה - הוא עושה אותה. תתפלא, אבל הלקוחות של פולקסוואגן לא שונים מהותית מהלקוחות של הרכבים הצרפתיים. שניהם מחפשים איכות ותמורה גבוהה. אחרת, בשביל אמינות הם היו הולכים למזדה וטויוטה. לכן, במקרה הזה הקליאו תקרוץ לאותם לקוחות.

כפי שזה נראה כרגע, הפולו תשווק בעיקר ללקוחות הקיימים של פולקסוואגן, ולא תנסה להרחיב את מעגל הלקוחות של צ'מפיון. חבל.

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
פורסם

ובקיצור, לשאלתו של פות"ש, במחיר המוצהר כנראה שלא, בטח כאשר יש אלטרנטיבות ראויות ומבחר שרק הולך וגדל. לגבי המחיר בפועל, אני דווקא מכיר שבשונה מסיאט וסקודה, וממה ששמעתי אפילו אאודי, VW נוטים להיות בונקרים על המחיר. מאידך, סביר להניח שבשלב מסוים יגיעו המבצעים ולכן טעות לרכוש במחיר הנוכחי.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...