Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה ניחוח פרימיום יש בפולו?

תכנס בגירסה מאובזרת של הקליאו,אחרי זה הפולו ניראית כמו דגם לפני עשור,כאשר הקליאו גם זריזה,מאובזרת,ונראית הרבה יותר עדכנית מהפולו,רק מאחור פחות מרווחת.

 

הקליאו האוטומטית מתחילה ב104,900 ש״ח.

 

הפולו הרבה יותר נוחה ותא הנהג שלה הרבה יותר איכותי .

 

צ׳מפיון כרגיל יעשו מבצעים בקרוב והמחיר של הפולו ירד.

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מאז ומעולם צ׳מפיון תמחרו את הרכבים גבוהה בהתחלה והמחיר נשחק אט אט לרמת מחירים סבירה. לא ציפיתי אחרת. הפולו 1.2 ידנית לא צריכה לעלות מעל 85 וגם זה אחרי עמלת פרימיום.

פורסם
איזה ניחוח פרימיום יש בפולו?

תכנס בגירסה מאובזרת של הקליאו,אחרי זה הפולו ניראית כמו דגם לפני עשור,כאשר הקליאו גם זריזה,מאובזרת,ונראית הרבה יותר עדכנית מהפולו,רק מאחור פחות מרווחת.

 

א.ניחוח פרמיום, לא פרימיום באמת. כלומר, יש בה משהו פולקסווגאני באיכות החומרים ואיכות הרכבה, מתגים שנלקחים מדגמים יקרים יותר וכד'.

ב. הקליאו לדעתי מעולה מכל בחינה וגם הכי יפה בכיתה.

 

בשביל למכור סופר מיני ידנית הם יכולים להמשיך למכור איביזות ולהרוויח, כך שהניסיון למצב את הפולו כיוקרתית לא פוגע בהם, להיפך.

בסה"כ ניסיתי להסביר את ההיגיון של אנשי השיווק, זה הכל.

 

זו לדעתי אחת הבעיות שבשיווק מספר מותגים תחת אותו יבואן שאם נרצה או לא חייב לבדל בין המותגים שהוא מוכר. אני מעריך שאם למותג פולקסוואגן היה יבואן נפרד אזי המחיר היה תחרותי ביחס לקבוצה וקרוב יחסית לאיביזה ודומותיה.

 

ועוד נקודה לציון:

עובדה שבאירופה הגולף נחשבת לעממית ונמצאת בד"כ באותו קלאס יחד עם הפוקוס והאסטרה ושות'. רק בארץ היבואן ממתג אותה כמשפחתית פרימיום וגובה מחיר בהתאם (דומה ליבואן מאיר והסיוויק)

פורסם
דניאל מדובר על 100 אלף לגרסא הידנית במקרה של הפולו...

 

בגלל זה השוותי אותה למחיר הגרסה הבסיסית של הקליאו טורבו 0.9 הידנית שנושק ל 80K.

פורסם

שווה את המחיר או לא? זה אני לא יכול לענות בוודאות.

 

אבל אני כן מכיר אנשים, שהעובדה שניתן להוסיף בקרת שיוט אקטיבית+ בלימה אוטומטית במקרי חירום ב3000 ש"ח מהווה סיבה מספקת לקנות את הפולו החדשה ולא את המתחרות.

 

אלה אנשים שערך הבטיחות, והנוחות שבבקרת השיוט האקטיבית ממוקם מאוד גבוה אצלם.

 

רק נותר לראות האם התוספת הזו תגיע גם בפאביה כשתוכרז המחליפה באישור האלים בכבודם ובעצמם, וכן לאחר אישורו של צ'אק נוריס.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

קיה סיד נמכרת במבצע "חבר" במחיר של 117K ש"ח וברמת אבזור גבוהה יותר...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

יקר מאוד, לדעתי עדיף ללכת על משומש. לא חסרות כאלה מזקנות שנסעו 4000 ק"מ בשנתיים :)

או על מותג האח :סיאט שם כנראה למבצעים אין תחתית.

 

כשהרכב הושק ב2010 אני זוכר שהגרסא היקרה ביותר עלתה כ110K ש"ח שאת זה איכשהו עוד ניתן לבלוע, אבל 120K כבר מקפיץ לסיגמנט אחר.

 

בעניין הקאיות והיונדאים. המחירים אטרקטיביים ואיכות הרכבים בקו עליה מטאורי, אבל הם עדיין לא בליגה של הגדולות. אין מה להשוות לVW, פורד ואירופאיות אחרות. כנ"ל גם מול יפניות מקבילות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם (נערך)

אייל, בעניין הקאיות, ממליץ לך לנהוג על הסיד - אתה תופתע מאד עד כמה הם מאד בעניין! הפער בין הסיד לפוקוס/גולף מאד קטן והיא בהחלט מתחרה לגיטימית, על אחת וכמה במבצע "חבר"

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תהיה כנה עם עצמך, גם אם אתה בתחושה של כעס עליהם, הייתה לך VW. ישבת לא מעט בתא הנוסעים. באמת אפשר להשוות אליה סוזוקי באיכויות?! וכמה עולה האדם? ה500? האיפסילון? האירופאיות מציעות יותר איכות ועולות יותר. תוסיף לזה מנוע חדש וחסכוני, מולטימדיה ושות' ותקבל יחס טוב של עלות תועלת. לא הכל זה שקל מול שקל


×
×
  • תוכן חדש...