Jump to content

טל זילברמן

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טל זילברמן

  1. אין לי את התקציב. תודה רבה זה לא בטיחותי מספיק, אז נלך על משפחתית
  2. מחיר נמוך מאוד, גם אני הייתי מחכה לקאץ'
  3. ממליץ לך להתאמץ קצת בשביל הסיד. אתה מכיר את האוטו? נהגת עליו? חווית הנהיגה והישיבה מפתיעה לטובה וזה אוטו מאוד חסכוני בדלק
  4. משהו אמין אמין אמין, חסכוני. בטיחותי כי יש ילד קטן שנוסע באוטו. עדיפות ליד 2-3. יש לי כמה רעיונות... מה תהיה הבחירה הכי טובה? התקציב קצת בעייתי?
  5. היונדאי נחמדה, חסכונית. בזהירות אומר שלא ידוע לי על בעיות רציניות אופייניות
  6. מאזדה 3 נראית בחירה טובה
  7. חחח- הרגת אותי עם 6
  8. בחירה קשה, אני אישית לא הבנתי את ההתלהבות מה-i20. היאריס חמודה אבל המנוע ממש לא חזק ויש רק שני חלונות חשמליים וזה כמו לנסוע ברכב משנות ה-70 אם אתה במושב האחורי, הזוי לדעתי
  9. גם אני אהבתי מאוד את הקיה סיד סטיישן, רכב מאוד מרווח ונעים (צריך לנסוע בו כדי להבין), חסכוני - זה גם חשוב לך - וההתנהגות כביש טובה
  10. הכי אהבתי את ההונדה אקורד
  11. אני אוהב את היאריס, מאוד אמין, תחזוקה זולה, נוח
  12. הפג'ו נראה הכי שמור ממה שאתה כותב
  13. את הסיד אני מכיר באופן אישי, זה רכב נוח מאוד, מרווח וחסכוני
  14. ברור שה-1.8, זאת חווית נהיגה מעולה.
  15. לי היא מאוד מאוד קורצת, לא מבין איך אפשר שלא להתפתות מBMW סדרה 1
  16. בוא נעשה סדר - מה בא לך ולאישתך? משפחתית טובה (המאזדה שהצעת יכולה להיות נחמדה מאוד) או ג'יפ? הרבה פעמים אני יודע שהאישה מתה על ג'יפ (מעולם לא הצלחתי להבין מדוע), זה עושה להן את זה רכב גדול וגבוה במקרה הזה, הסורנטו תהיה בחירה טובה, זה רכב יפה, נוח, עושה את הוואו. 7 מקומות וממה שאני מכיר זה רכב אמין.
  17. פספסתי? מה קנית בסוף?
  18. אם כבר גטס אז תיקח את הגאסה היותר חסכונית בדלק
  19. כבר חשבו על זה וענו (התשובה בפסקה האחרונה) - http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-8dff27a65a6d741006.htm?sCh=cf404569c706a210&pId=2082585621
  20. לי יש ניסיון עם המאזדה והניסן ושתיהן סבבה
  21. אצלנו בעבודה היו נותנים הונדה אקורד. האוטו טס רק שאתה נוגע בגז
  22. בקיה פורטה תא המטען ענק ובכלל זה אוטו מאוד נוח לנסיעה ומאובזר. ואל תדאג לגבי הביצועים, זה מספיק לך. אגב, למה שקלת את היונדאי הזאת גם?
  23. אני לא כזה חכם אבל אם לשפוט לפי חכמת ההמונים זאת דווקא בחירה טובה. לגבי הדלק, ברור שהרכב עושה מעל 1:11, לא צריך להגזים אנשים קונים אותו בגלל הבטיחות שכן חשובה, האבזור, המנוע ובגלל שהם בטוחים שיוכלו למכור אותו אחר כך
  24. כן הוא סוחר אבל מה איכפת לך. מכרת את האוטו במחיר טוב לך אז שינסה למכור ב-14
×
×
  • תוכן חדש...