חוזר לנושא הזה בעקבות מקרה שעכשיו אני בעיצומו -
לקחתי את הרכב המדובר (סובארו פורסטר 2012) והכנסתי לחברה גדולה לפחחות, צבע, וחידוש פנימי. לא אומר את שם החברה כרגע, בהמשך יכול להיות שאפשרי יהיה לפרסם.
אחרי שבוע בערך, כשהודיעו שהרכב מוכן ובאתי לקחת אותו, התברר שלא רק שהצבע והפחחות לא משהו (לא ציפיתי למושלם, אבל זו לא הבעיה היחידה), היו חסרים חלקים ברכב (כמו סמל הX מאחורה וסוגרים בטמבון הקדמי), והכי גרוע הפלסטיקה בפנים בדלתות, מסביב לקונסולה, הילוכים וכו, נראית על הפנים - יש עליה סימני חומר ניקוי שנשארו (נראה כמו נזילות חומר על הפלסטיק). לזכות המקום יאמר שהם ניסו לסדר ואת הדברים החיצוניים רובם החזירו אך הרכב בפנים נראה על הפנים.
נראה לכם שזו ירידת ערך? יש משהו שאפשר לנסות או חומר מיוחד שמישהו מכיר שיכול להסיר דברים כאלו? יכול לשלוח תמונות בהמשך כרגע הרכב עדיין אצלהם, התעקשתי להשאיר שיסדרו לפחות מה שאפשר.
אשמח לכל טיפ