Jump to content

טל זילברמן

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טל זילברמן

  1. דבר אחד לא ברור לי. למה פעם גנבו לי את הסמל של טויטה? כאילו זה רק טויטה לא מרצדס, מה הם יעשו בסמל של טויטה??? מה?
  2. מחיר טוב אבל אפשר להוריד אותו עוד
  3. מקווה שתשתדרג מבחינת הבטיחות כי זה אותו בלי "תחת", כל נגיעה זה ישר שסי ולדעתי לא מתאים למשפחה עם ילדים קטנים
  4. התוצאות הגרועות במבחני הריסוק הן גם בדגם הזה שאתה רוצה לבחור? אתה יודע שה-I10 מורכבת בטורקיה נכון?
  5. לא חד משמעי, יכול להיות נפילה יכול להיות לא. קח לבדיקה
  6. אומרים שהבעיה היא הפח החלש אבל זה רכב מעולה היה לאבא שלי אותו שנים
  7. ברור, איזו שאלה! שקוף שהייתה שם תאונה אבל אולי היא לא יודעת על כך
  8. מסכים בהחלט. אני אוהב את הפיקנטו (ומתברר שלא רק אני, זה הרכב הנמכר ב-2013) בגלל האבזור ונוחות הנסיעה. ואגב מה אתם חושבים על המבצע על הניסן?
  9. חסרים פרטים, מחיר?
  10. הפוקוס ממש לא נוחה, לא מלפנים ולא מאחור בגלל הצפיפות, לדעתי לא להתקרב
  11. למה לא עברה טיפולים? אז איך זה רכב שמור? בקיצור, לא נשמע מציאה גדולה
  12. המיקרה חמודה אבל אני במקומך הייתי שוקל את הקיה פיקנטו הידנית. צריכת הדלק היא נמוכה ובעניין האמינות, היא היחידה בקטגוריה שמגיעה עם 7 שנות אחריות.
  13. שים לב שכמו שכתבו לך הספורטאז' הוא לא לשטח אלא ג'יפון פנאי, והבנתי ממך שזה מה שאתה מחפש. הייתה איזו כתבה החודש במאקו שבוחנת קרוסאוברים והספורטאז' זכה במירב הנקודות ויצא במקום הראשון. נכתב שלאחר מתיחת הפנים גרסת האורבן של הספורטאז' הוא הרכב שמציע את המכלול השלם ביותר לנהג
  14. סיוויק/מאזדה לא הייתי הולך על הלנסר
  15. תחשוב על עצמך, אתה לא היית קונה אותן במחיר מחירון ורוב הרכבים לא נמכרים במחיר מחירון
  16. עיתונות הרכב מגיעים רק עם קשרים וגם ככה אין בזה כסף לך על משהו אחר
  17. נכון. צריכת דלק זו לא חזות הכל, יש עוד דברים. אני דווקא מכיר מישהו שמספר שצריכת הדלק בפיקנטו שלו לא מהגבוהות, אולי בהשוואה לרכבים הקודמים שלו... הכל עניין יחסי
  18. הצהוב היה מזעזע לטעמי
  19. על פניו, נראה טוב. תלך לבדיקה ותראה שאין שם תאונות, בעיות קריטיות, יכול להיות משהו חשוד
  20. בכל הסוכנויות, לא הבנתי את השאלה. לדעתי תשאל חבר או בן משפחה שקנה מסוכנות ומרוצה איפה הוא קנה ולך על זה
  21. מה השאלה בכלל? ברור שרכבים קוריאנים טובים יותר מרכבים צרפתים. לגבי המחירים לביטוחים שהבאת, הסכומים נראים לי לא הגיוניים ומופרזים ביותר... 18K לביטוח??? אילו לא המחירים
  22. סוניק עדיפה
  23. תודה לך על המידע. אתה צודק 100%
  24. המבצע של "חבר" בהחלט מטה את הכף לטובת הסיד שהיא מאובזרת ויחסית חסכונית אבל לא הבנתי את השאלה - אם אין בעיות תקציב - אז לך על ג'יפ פורש חדש - מה השאלה?
×
×
  • תוכן חדש...