בגדול, הבחירה שלך היא בין שני רכבים טובים ודי דומים האמת.
בקיה ריו תא המטען ענק וצריכת הדלק דווקא טובה, בניגוד למה שכתבו פה
היונדאי מאובזרת, תא מטען גדול. נדמה לי שטובה בתוך העיר, פחות לנסיעות מחוץ לעיר (לא מהירה, מתנדנדת, מרעישה).
תשווה מבחינת צריכת הדלק לפני שאתה קונה
ואיך שאני מכיר נשים בסוף תלכו על האוטו היפה יותר (שזה ללא ספק הריו לפי דעתי)