Jump to content

טל זילברמן

  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טל זילברמן

  1. בגדול, הבחירה שלך היא בין שני רכבים טובים ודי דומים האמת. בקיה ריו תא המטען ענק וצריכת הדלק דווקא טובה, בניגוד למה שכתבו פה היונדאי מאובזרת, תא מטען גדול. נדמה לי שטובה בתוך העיר, פחות לנסיעות מחוץ לעיר (לא מהירה, מתנדנדת, מרעישה). תשווה מבחינת צריכת הדלק לפני שאתה קונה ואיך שאני מכיר נשים בסוף תלכו על האוטו היפה יותר (שזה ללא ספק הריו לפי דעתי)
  2. לגבי הספארק, אכן מדובר במכונית מרווחת, עם הרבה תאי אכסון (אגב תא המטען די קטן) הגיר הידני מספק תחושה שונה בנהיגה. אני מרגיש השהייה בזינוק ובמעבר הילוך - ואני לא אוהב את זה תנסה ותיווכח, טובה תחושת ידיים מכל דיבור והתייעצות. לגביי הפיקנטו, הדלק זו אכן בעיה. הרכב עושה כ-1:15 לדעתי צריך לקחת עט ונייר ולחשב מה ההפרש בצריכת הדלק מהמתחרים ולהגיע למסקנה כמה זה משפיע על ההוצאה החודשית על הרכב. קח רק בחשבון שהפיקנטו סחירה מאוד ולכן גם שומרת על הערך. צריך גם לחשוב על זה, למרות שאתה "על הנייר" רוצה רכב ל-10 שנים. לך תדע מתי תאלץ להחליף
  3. רגע איזה רכב זה בכלל? נראה לי אם זה מוסך שאתה קובע ולא מוסך "מטעמו" אתה מסודר תעשה אתו הסכם עם חתימות לפני כן
  4. נהגתי על הספארק ולא אהבתי בכלל האוטו כאילו לא סוחב
  5. לא שווה בעליל. המחיר של החלקים הוא כמו אוטו חדש.
  6. נראה שירדת מהקורולה וטוב שכך זה רכב אמין אומנם אבל לא נוח, כל הזמן אני דופק את הראש בכניסה אליו ואני לא גבוה במיוחד
  7. ברור שצבע משפיע על הסחירות. אני הייתי הולך על הלבן, קלאסי. גם רכבים לבנים הכי פחות משתתפים בתאונות באופן יחסי.
  8. אני שמח מאוד שמדובר בפורום על רמה. כל הכבוד!
  9. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
×
×
  • תוכן חדש...