Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סבבה, השתכנעתי - בוש. :-D

 

אחריות אני לא מרחיב גם עבור 1.90 ש"ח - נמאס לי מנותני השירות בארץ. אחריות בדרך כלל לא שווה את הנייר שהיא כתובה עליו.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אישתי ואנוכי רכשנו לפני כשנתיים מכונות כביסה וייבוש של סימנס, הן עובדות לפחות 2 סבבי כיבוס\ייבוש ביום (זוג+2 ילדים+פינוק יתר) ועושות עבודה מצויינת.

 

אני לא זוכר איזה דגמים בדיוק רכשנו אבל אלה היו הדגמים שמיוצרים בגרמניה.

 

באופן אישי אני ממש לא אוהב את המכונות של קריסטל של השנים האחרונות, הן ממש ממש לא מה שהיו פעם, עשו בעיות (לא פעם) אצל הוריי ואחיי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עוד משהו שכדאי לקחת בשיקול זה מהירות הסחיטה, ככל שהמהירות גבוהה יותר, כך תוכל להוציא בגדים יבשים יותר מהמכונה, ומן הסתם זה יחסוך בעלויות יבוש, בהנחה ואתה משתמש במייבש.

רק אל תשכח שזה תלוי גם בסוג של הכביסה, כי יש בגדים שאסור לסחוט.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

פורסם

צודק המגיב מעליי. כמה דברים לגבי סחיטה, ככל שהמכונה בעלת יכולת סחיטה מהירה יותר כך היא אמורה להיות עמידה יותר.

בכלל, עד כמה שידוע לי, סחיטה מהירה יותר הורסת את הבגדים. לכן צריך לקחת גם את זה בחשבון.

פורסם

אכן, סחיטה מהירה מדי יכולה להרוס בגדים והיא גם מעלה את הצורך בגיהוץ.

 

בכלל, מהירות סחיטה מקסימלית זה נתון שהוא דומה מאוד למהירות מירבית של רכב- לרוב אתה לא צריך את זה אבל נחמד לדעת שאתה יכול להגיע לשם. :wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
+1 לבוש-

להורים הייתה מכונה של קריסטל שהאכילה אותם הרבה מרורים.

לי יש בוש, גם כן מהסדרות הזולות,

נקנתה לפני 7-8 שנים,

מתוכם כשנתיים היא הייתה ללא שימוש ואוכסנה מחוץ לבית (תחת מחסה, אבל עדיין בג'יפה רצינית)

הייתי בטוח שאחרי יותר משנתיים של חוסר שימוש יתייבשו לה הגומיות והיא תנזל מאיפהשהו-

אממה, כבר שלוש שנים רצוף היא עובדת כמו גדולה טפו טפו טפו.

גם לי יש סיפור זהה לחלוטין, רק ששלי אוחסנה כ-4 שנים. סוס עבודה.

כהמלצה, הייתי מחפש את הדגמים עם הפיקוד המיכני (פשוט ואמין יותר מאלו הדיגיטליים), ובעיקר המיכניים לא מתקלקלים באתה בצורה כמו הדיגיטליים.

פורסם

בעקבות השרשור ההוא המלצתי להורים שלי לרכוש אינדסיט תוצרת איטליה - חרא של מכונה.

הוחלפה פעמיים בחדשה על ידי שירות ניופאן.

 

פעם אחרונה שאני קונה את זה, אפילו בצחוק.

פורסם

אם רוצים לחסוך ולא לקנות בוש, תחפשו קונסטרוקטה עם נתונים זהים.

למעשה מדובר במוצר זהה.

לי יש כבר 7 שנים קונסטרוקטה 7 ק"ג שעובדת כל יום. רק מילים טובות יש לי להגיד על המכונה.

אגב, היא מיוצרת בספרד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אצלי יש בוש כבר כ 5 שנים, ואצל ההורים יש קריסטל, שתי המכונות נקנו במקביל. אני עד היום לא הייתה תקלה אחת (טפו טפו טפו), אצל ההורים שלי כבר היו כמה תקלות שדרשו הגעת טכנאי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
בעקבות השרשור ההוא המלצתי להורים שלי לרכוש אינדסיט תוצרת איטליה - חרא של מכונה.

הוחלפה פעמיים בחדשה על ידי שירות ניופאן.

 

באמת צר לי לשמוע.

אנחנו 3 משפחות על טהרת ה- אינדסיט (3 כביסה, 2 תנורי אפיה ומדיח אחד) וכול המכונות יופי-טופי.

אני מצטער שזה היה המצב אצלך ומתנצל אם בגלל המלצה שלי הגעתם לזה.

פורסם

הדגם הספציפי לא חשוב. העיקר זה שהמכונה בעלת "הנעה ישירה" משמע אין את תמסורת הרצועה המסורתית בין המנוע לתוף.

כך המנוע מסתובב במהירות הרבה יותר נמוכה ומפיק הרבה פחות רעש.

אם תהיה דרישה אני יכול לצלם סרטון עם סאונד, למרות שאני בטוח שלא חסרים כאלה ביוטיוב.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 


×
×
  • תוכן חדש...