Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוש /סימנס בדגמים הפשוטים מיוצרות בסין/טורכיה ואין כמעט הבדלים בין שאר המכונות הזולות , הדגמים היקרים שמיוצרים בגרמניה זה כבר איכות אחרת !

דרך אגב ,הטופ של המוצרים הללו זאת חברת מילה , אבל המחיר בהתאם .

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתמול קיבלתי מכונת בוש פתח עליון - יוצרה בסלובקיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לי נסיון עם אינדסיט, אבל באלקטרולוקס אני לא נוגע אחרי התקלות והעלויות שספגתי ממכונה מתוצרת זו (פתח עליון).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

תתחדשו לכם על הקניות.

היתה לי בעבר קריסטל (מכאנית דווקא) - חרא (סליחה על המילה) של מכונה ועל השרות לא נרחיב.

גם בוש גרמנייה היתה, ושבקה חיים אחרי כשלוש שנים ומחצה (תקלה יקרה בפיקוד השביתה אותה).

שתי המכונות - פתח עליון.

הכל עניין של מזל.

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

פורסם
דרך אגב ,הטופ של המוצרים הללו זאת חברת מילה , אבל המחיר בהתאם .

מסקרן אותי לדעת. להורי יש מכונת של מילה, כבר כ6 שנים. הם ממש מרוצים, אך מחירה כפול ממחיר מכונה טובה+. מדובר על סביבות ה6K.

האם זה באמת שווה את תוספת המחיר ומכונה נגיד של בוש\סימנס המיוצרת גם כן בגרמניה, לא תספק תוצאות לא פחות טובות בכאלפיים ש"ח פחות?

פורסם
מצטרף להמלצה על lg. רק כשהיא מנגנת לך בסיום אתה נזכר שהפעלת מכונה. חרישית כמו הלילה ביחס למכונות רגילות

 

 

+1.

 

גם אצלי וגם אצל כמה שכנים שקנו לפי המלצתי. כבר כמה שנים (בערך 5) ללא תקלות אצל אף אחד.

 

דני

פורסם (נערך)
מסקרן אותי לדעת. להורי יש מכונת של מילה, כבר כ6 שנים. הם ממש מרוצים, אך מחירה כפול ממחיר מכונה טובה+. מדובר על סביבות ה6K.

האם זה באמת שווה את תוספת המחיר ומכונה נגיד של בוש\סימנס המיוצרת גם כן בגרמניה, לא תספק תוצאות לא פחות טובות בכאלפיים ש"ח פחות?

 

אני גם חשבתי על זה לפני קניית המכונה האחרונה, אבל המחיר הוא בלתי הגיוני. מכונה של מילה עלתה 6-9K ש"ח, ומכונה של בוש עלתה 2400 ש"ח, ומתצוגה 1900 ש"ח.

לי במקרה יש ביטוח תיקונים דרך ביטוח הדירה, אבל גם אם הייתי מאריך אחריות באופן פרטי למכונת בוש,

ואפילו קונה אח"כ עוד מכונה, לא הייתי מגיע למחיר של המילה. הבוש האחרונה שהייתה לנו(פתח עליון, ותוצרת ספרד),

עבדה קשה מאוד 10.5 שנים, ככה שלא נראה לי שמילה באמת שווה את תוספת המחיר.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

באירופה המוצרים של מילה עולים כ 15-20% יותר מהמוצרים המקבילים של חברות אחרות. תוספת כזאת כן הייתי משלם.

להורים של אשתי יש שואב אבק וכיריים חשמליים תוצרת מילה - מוצרים נהדרים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...