Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך החיפוש שלי אחר מוצרי חשמל לבית, הגיע תור של מכונת הכביסה...

 

הדרישות: כביסה לזוג, מחיר זול.

 

מתלבט בין 2 מכונות - מוגכן לשמוע על אחרות:

הראשונה קריסטל מדגם cfl565k מחירה כ-1050 ₪

http://m.zap.co.il/model.aspx?modelid=734364

מהירות סחיטה של 600 סל״ד.

 

השנייה של בוש, דגם 16060- מחירה יקר יותר - 1550 ₪. מהירות סחיטה של 800 סל״ד.

http://m.zap.co.il/model.aspx?modelid=838850

 

מעדיף לחסוך את ה500₪ האלו לטובת שימושים אחרים.

 

מה אתם הייתם עושים?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

יש לי בוש (דגם 20260-בבסיס זהה לזו,גם כן מהסדרות הזולות) כ6 שנים.

רק שבחים(ואצלי היא מכבסת כל יום ל 4...)

החלפתי לה בעצמי גומיית אטם קדמית לפני 3 חודשים לערך בשל קריעה(שאני גרמתי) בעלות של 80 ש"ח וזהו.

אני יכול לומר לך שביום שהיא תמות היא תוחלף בדגם אשר יהיה הדומה ביותר אליה הקיים בשוק.

נושא התחזוקה הוא החשוב ביותר במ.כביסה(פירוק האבנית באופן תדיר ע"י חומר ייעודי/טבעי)

 

תומר

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

בוש.

אם אתה לחוץ ב 500 שקלים אלה אתה בקטגוריה שאין לך כסף לקנות דברם זולים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

רק שים לב לגבי האחריות. קריסטל מציעה הרחבת אחריות ל4 שנים בעלות של 199 ש"ח ואצל בוש מדובר על 5 שנות אחריות בתוספת 99 ש"ח. כמובן באם אתה רואה בכך צורך.

פורסם

רק בוש, יש יותר מדי סיפורי זוועות על קריסטל זה לא מה שהיה לפני 20 ו30 שנה עכשיו זאת סחורה טורקית, הן לא מחזיקות מעמד. אם יש לך סימנס במחיר הזה שקול גם אותה, הן יותר שקטות.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

עמדתי בדילמת מכונת הכביסה לפני שלושה חודשים.

אחר לבטים רבים בין המכונות הזולות לאכותיות, החלטתי ללכת על LG עם הנעה ישירה. המחיר היה 1900 שקל ל-6 ק"ג אם אני זוכר נכון.

הגורם המכריע בהחלטה היה שהמכונה נמצאת בסביבת המגורים, מאוד קרוב למטבח ולסלון, כך שמכונה שקטנה היא מצרך הכרחי.

יש אחריות לעשר שנים על המנוע. ושנה אחת על הכל. הציעו לי גם הרחבת אחריות ב-150 שקל לשנתיים נוספות (3 שנים סה"כ)

שים לב שחלק מנותני האחריות מחייבים על ביקור טכנאי גם באחריות.

 

אם גם אצלך מכונה רועשת יכולה להיות בלתי נסבלת, שקול להתאמץ קצת בשביל ה-LG. במיוחד שהמחיר שלה יחסית עממי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם (נערך)
רק בוש, יש יותר מדי סיפורי זוועות על קריסטל זה לא מה שהיה לפני 20 ו30 שנה עכשיו זאת סחורה טורקית, הן לא מחזיקות מעמד. אם יש לך סימנס במחיר הזה שקול גם אותה, הן יותר שקטות.

 

גם בוש מייצרת/מרכיבה בטורקיה(את חלקי הפלסטיק של הסדרות הנמוכות בוודאות וחלק מהמכלולים)

ישנה סחורה גרמנית אך לרוב היא מהסדרות הגבוהות.

למיטב זכרוני בוש מייצרת בגרמניה/טורקיה/איזשהיא מדינה באירופה שאת שמה אני לא זוכר.

 

נ.ב- בוש וסימנס בדגמים הזולים חולקים מוצרים זהים.(בוש בבעלות סימנס)

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

מצטרף להמלצה על lg. רק כשהיא מנגנת לך בסיום אתה נזכר שהפעלת מכונה. חרישית כמו הלילה ביחס למכונות רגילות

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

+1 לבוש-

להורים הייתה מכונה של קריסטל שהאכילה אותם הרבה מרורים.

לי יש בוש, גם כן מהסדרות הזולות,

נקנתה לפני 7-8 שנים,

מתוכם כשנתיים היא הייתה ללא שימוש ואוכסנה מחוץ לבית (תחת מחסה, אבל עדיין בג'יפה רצינית)

הייתי בטוח שאחרי יותר משנתיים של חוסר שימוש יתייבשו לה הגומיות והיא תנזל מאיפהשהו-

אממה, כבר שלוש שנים רצוף היא עובדת כמו גדולה טפו טפו טפו.

פורסם (נערך)

בעבר היו לי שתי מכונות שמהן הייתי סופר מרוצה - סימנס ובוש נשמב לי שהיתה בדרך גם קונסטרוקטה אחת, אבל אני כבר לא זוכר במדויק. אכזבה רבתי מא.א.ג.-אלקטרולוקס, והשיא היה קריסטל שהעפתי אתמול אחרי שנתיים בלבד (עדיין באחריות) - לאחר שהתוף נתקע בלי יכולת לסובב אותו קדימה או אחורה. זאת אחרי שהטכנאי ביקר כבר כמה פעמים, החליף אטם סביב הפתח (העליון) ולא הצליח להרגיע את הריקודים שהמכונה רקדה בכל רחבי חדר הכביסה, והרעש שייצרה ולא היה ניתן להשתקה. אני חשבתי שאולי כדאי להזמין טכנאי, אשתי החליטה שחבל על ה-120 ש"ח שכן גם בביקורים קודמים הוא לא הועיל במיוחד.

הכלה החדשה היא בוש, ממתינה לטכנאי שיבוא מחר לחבר אותה. נבחרה כיון שיש בבית עוד כמה מכשירי בוש שאנו מרוצים מהם (מדיח כלי, תנור אפיה, שואב אבק קטן, בעבר מיבש כביסה קונסטרוקטה ועוד כמה פיצ'יפקעס).

הטענה בחנות היתה שקריסטל הוא מוצר מדבקה ובשנים האחרונות האיכות ירדה מאד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לנו היתה מכונה של בוש ששבקה חיים אחרי עשר וחצי שנים. הוחלפה בבוש אחרת.

מציע לך ללכת בהרצליה לאולסייל. יש שם מבחר גדול מאוד של מכונות חדשות מתצוגה.

לשותף שלי קנינו משם קונסטרוקטה ב 1700 שקל, שהכי זול שמצאנו לאותו דגם היה 2200 שקל.

אני רכשתי מכונה זהה לחלוטין רק של בוש, כי נגמר המלאי של הקוסטרוקטה, ב 1900 שקל

במקום 2400 שהיה הכי זול שמצאתי. שתי המכונות אגב של 7 ק״ג, וסחיטה עד 1000 סל״ד.

מכונות של 6 ק״ג ו/או מהירות סחיטה נמוכה יותר, זולות משמעותית.

כמו שציינו בוש/סימנס/קונסטרוקטה זה אותו דבר. גם אותו יבואן ואותו שירות. לכן אם אתה מוצא

קונסטרוקטה, היא בדרך כלל תהיה זולה בכ-10 אחוז.

בנוסף, אם אתה ניגש לשם, תבדוק כל דגם שאתה רואה באינטרנט. זה לוקח עשר שניות לכל

דגם, כי יש דגמים שם שלא משתלם לקנות, וחדש לא מתצוגה יעלה לך אותו דבר.

וכמובן אחרי שאתה בוחר מכונה, תתמקח על המחיר. יש שם אחראי מאוד נחמד בשם גבי,

הוא יוריד לך לפחות עוד 100 שקלים מהמחיר הנקוב, ולפעמים גם 300 שקל, תלוי כמובן בדגם.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

שים לב שלמוצרים זהים יש מחירים שונים בשלושת המותגים. לפני מספר שנים קניתי תנור אפיה במותג בוש שעלה 4000 ש"ח, הסימנס הזהה עלה בחנות השכנה 6000.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...