Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הופקד עלי להחליף צמיגים ברכב של חמותי.

 

"המאסטרו" משווקים ovation ecovision vi682 במחיר של 649 לרביעייה כולל מע"מ, הרכבה ואיזון.

"צמיגי תמר" משווקים continental ecocontact 3 ב1,180 לרביעייה כולל הכל, הצמיג האירופאי הכי זול במידה הזו בחיפה לפי tires4u.

 

איך אני משכנע אותה להוציא כמעט פי 2 על "בסך הכל חתיכת גומי"?

 

תודה

פורסם

מסביר לה בצורה יפה שהחתיכות גומי האלו הן מה שמחבר בינה לבין הקרקע.

וזה מה שיכול להציל או להרוג אותה במצבים מסוימים.

 

זה בערך הדבר הכי חשוב שיש להשקיע

עליו ברכב.

 

מצד שני נסעתי תקופה עם ovation ובשביל נסיעות מנהלתיות ומדי פעם נסיעות אגרסיביות אני מוכרח לציין שהם עשו עבודה לא רעה.

אני לא חושב שהייתי קונה ovation לרכב שלי אבל הם לא כאלה רעים.

פורסם

תודה

 

הרכב שלה עם abs אבל בלי esp. היא לא נוסעת הרבה ולכן לא רוצה להקשיב לי.

אם היה 100 200 שקל הבדל אולי הייתי משכנע אותה, אבל המבצע של הovation ממש קורץ

 

עם הסיניים יש סיכוי יותר גבוה לאיבוד אחיזה? רעש? צריכת דלק משמעותית יותר גבוהה?

פורסם

גם אם יש הפרש בצריכת הדלק הוא יתבטא באחוזים בודדים.

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-30351-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%A9-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92-%D7%99%D7%A7%D7%A8-%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%92-%D7%9E%D7%95%D7%9B.aspx

לא משמעותי לרכב שנוסע מעט.

למה אתה משווה רק לצמיגים אירופיים? יש צמיגים קוריאניים ויפניים טובים.

גם צמיגי אוביישן הם לא פצצה מתקתקת. ודא רק שהצמיג "טרי"

 

אל תתווכח עם חמותך-לעולם!:evil:

פורסם

אני הולך לפי המבצע הזה שמצאתי אצל "המאסטרו" שאין שני לו מול מה שיש בtires4u בצפון.

162.25 לצמיג אוביישן (מאסטרו)

250 מקסיס

272 פאלקן

293 דאנלופ

295 הנקוק

295 קונטיננטל

300 גודייר

 

הקפיצה כמו שאתה רואה ממותג קוריאני בינוני לאירופאי מוביל היא זניחה לגמרי, בעוד בין סיני לאירופאי יש הבדל של כמעט 100%

 

 

 

נ.ב

אין לי בעיה שתהיה לחמותי אחיזה נמוכה בסיבובים :wink::wink:

פורסם

אתה יכול לוותר לחמותך על אחיזה בסיבובים אבל חשוב שתהייה לה תאוצה טובה בקו ישר.

המחיר של הצמיג בהחלט מפתה.

"חצי מחיר" הוא לא בהכרח "חצי איכות" כפי שאפשר לראות בהשוואה הזו:

http://www.tyreblog.co.uk/2010/information-safety-risks-buying-cheap-budget-tyres-517

למי שמאותגר אנגלית: אמנם תוצאות הבלימה על כביש רטוב היו נמוכות יותר בצמיגים הזולים, אבל בשאר הפרמטרים הם לא היו נחותים לעומת הצמיגים היקרים.

פורסם (נערך)

נחותות יותר? 14 מטר הפרש ממוצע בעצירה על כביש רטוב בין הצמיגים הזולים לבין הצמיגים היקרים ואתה קורה לזה "נמוך" יותר?

 

אני קורה לזה הפרש של שבע פרות דרוסות על הכביש - תרגם את זה לבני אדם עכשיו ואתה תבין שזה הפרש היסטרי.

 

האוביישנים בכלל לא צמיגים רעים מצד שני, אני כן יכול לאמר שבאמת על כביש יבש - הם שקטים וגם נוחים ולא היו לנו איתם תופעות של משיכה לצד מסויים כמו שהיו לי עם צמיגים סיניים זולים אחרים.

 

אבל גם אני באופן אישי - חרד מלהרכיב אותם על הרכב שלי - מדובר על רכבים אחרים במשפחה.

 

אני באופן אישי הייתי ממליץ על הפאלקנים - מתאימים גם לכביש יבש וגם לכביש רטוב, דופן קצת רכה אבל הם שקטים ונוחים ואוחזים טוב.

 

התגובות השליליות היחידות שראיתי לגבי הפאלקנים היו שיש להם אפס אחיזה בשלג - מצד שני - אם אתה לא גר בירושלים, אין לך רכב 4*4, זה לא שיקול בכלל.

 

אני נוסע על דאנלופ דירזה DZ101 שהם צמיגי קיץ - חוץ מזה שהם טיפונת רועשים יותר מהצמיגים שהיו לי קודם לכן - ממש זניח ולא מורגש לאחר כמה דקות בודדות של נסיעה, הם נהדרים למחירם

 

אם אתה לא בקטע של נסיעות טכניות אלא רק נסיעות מנהלתיות, כמוני - הם אוחזים נהדר בקיץ וגם בכלל לא חוויתי איתם שום בעיה בחורף כשרטוב, יש להם דופן קשה, אורך חיים ארוך ואם הג'אנט הוא מגנזיום אז הדופן שלהם גם מאוד בולטת וזה נותן הגנה טובה מאוד לחישוקים (מנסיון) שווים את הכסף.

 

עדיין - ההמלצה שלי היא הפלקנים אבל באמת אם מדובר בנסיעות קצרות בלבד ונהגת רגועה - האוביישנים יעשו את העבודה נהדר וחבל על הכסף.

עריכה אחרונה על ידי lanosforce

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אגב ה'מאסטרו'; היה להם לא מזמן מבצע על אותה המידה בפייסבוק "175/65R14 ניטו ארץ יצור יפן רק ב 239שח"

מדובר כנראה על Nitto NT650 שמוצע בtires4u החל מ₪383 לצמיג, שווה לבדוק אם המבצע עדיין תקף.

 

אם המבצע לא תקף אני לא רואה שום סיבה ללכת על Falken כשיש Goodyear/Continental ב₪20 יותר.

ככה שאני אומר "או הכל או כלום".

עזוב אחיזה, שקט, עזוב הכל. הבדל בצריכת דלק יש? יש.

נגיד שה ContiEcoContact3 יהיו חסכוניים יותר מה Ovation Vi-682 רק ב2.5%.

אם היא תיסע 15,000קמ בשנה ברכב ששותה 1:10 יהיה הבדל של 37.5 ליטר בין הצמיגים.

במחיר של ₪7.4 לליטר מדובר על ₪277.5 בשנה.

תסכים איתי שהConti ישרדו לפחות שנתיים? הנה החזרת את ההפרש בין הצמיגים בדלק.

 

תשחק עם הק"מ-צריכה-עלות כדי להתאים את החישוב לנסועה של חמותך שתחיה ותראה מתי אתה מגיע ל break-even point.

 

מכאן ההחלטה פשוטה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

בדיוק היום הותקן לי ברכב של העבודה צמיג OVATION (יש להגות: "אוי ויישען!") מדגם VI-682, בדיוק כמו זה שפותח השרשור שאל לגביו. מה שמעניין זה שלמרות שרשומים עליו כל מיני שיגולי שכל על היותו חסכוני, המדבקה שמודבקת עליו בגאון מספרת סיפור קצת שונה:

 

IMG-20140310-WA0003.jpg

 

כמו שנאמר: Eco Vision my ass!!! הדירוג שלו לא נמצא אפילו במקום טוב באמצע - הוא אשכרה בצד הלא חסכוני. אז... שלא יעבדו עליכם!

עריכה אחרונה על ידי אלעד

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תודה רבה על כל התגובות!!!

 

בקיצור הבנתי שהצמיגים די בסדר ולא הולכים להעיף את חמותי בכל כיכר (וחבל:wink::wink:)

 

האמת שעד עכשיו לא חשבתי על הקטע של הדלק, היא נוסעת משהו כמו 10 אלף בשנה והרכב שלה עושה 1-14 בממוצע, יענו 714 ליטר בשנה, צמיג שיהיה חסכוני ב2.5% יחזיר 18 ליטר בשנה שזה משהו כמו 130 שקל

כלומר יקח 4 שנים להחזיר את ההבדל

 

התלבטות קשה

 

אלעד אשמח אם תעלה מעט רשמים מהצמיג בזה בהשוואה למה שהיה שם קודם

 

תודה תודה

פורסם

לצערי לא אוכל לעזור לך בזה - הרכב אצלי בדיוק מאתמול. קיבלתי אותו עם לפחות צמיג אחד גוסס (שהוחלף היום באוי ויישען), ג'אנט שאכל פצצה ואינו ניתן ליישור וצורך בהול בכיוון פרונט.

אין לי מידע על מה שהיה קודם לכן, אבל אשמח לחלוק איתך ועם שאר הפורום את הניסיון שיצטבר אצלי בהמשך לאחר שכל הליקויים יתוקנו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שוב חוזר ומגיב

 

אויי ויישעאן (בהחלט מאמץ!) מותקנים כזוג קדמי ברכב של אבא שלי - B4 2010 - זה רכב מאוד שקט שאני מכיר היטב, כל שינוי קטן ברעש ברכב הזה אני מזהה די בקלות והצמיגים האלה שקטים, בתור התחלה - הם שקטים.

 

זה גם רכב רך מאוד ונעים מאוד לשיוט - התחושה הזו גם כן לא נפגעה ותחושת הבלימה של הרכב על כבישינו היבשים מעלה תחושה טובה - לפני כן היו צמיגים של גוד-ייר ואני באופן אישי, לא מרגיש הבדל מהותי.

 

הבדל בצריכת הדלק - נחייה ונראה עם הזמן. רוב הסיכויים שלא יהיה כאן שום שינוי לטובה, אולי רק לרעה.

 

הבדל באחיזה - זה רכב עם אחיזה מטורפת גם ככה ואנחנו נהגים רגועים ושפויים.

 

 

במיצובישי שקניתי לאשתי ממש לאחרונה יש זוג קדמי אוי-ווישען (לא בטוח בכלל אם הם אקו-ויז'ן או לא) שמורכבים עם כוון נסיעה הפוך :shock: - בכל מקרה עוד יש עליהם לא מעט בשר וסה"כ הרכב נוסע בסדר גמור ומוציא צריכת דלק של 1:11.5 - כן כן, לנסר 2010 1500 אוטומט!

 

אני מתכנן בחודש הבא להחליף לה את שני הצמיגים הקדמיים (האחוריים הם של רדיאל והם תקינים לחלוטין) או בזוג אוי-ויישען או בזוג פאלקנים בכל מקרה מדובר ברכב שמגיע מ0-ל100 אחרי שמחוג התאוצה נרדם :-D

 

וזה גם רכב שני.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מזלזל גם ברכב שני.

אצלי ברכב הראשי ה-I30 מורכבים יוקו C דרייב 2 שהחליפו הנקוק שהראו קצת שחיקה. אני התקנתי רבעייה זהה, בהתחלה את הזוג הקדמי וכיוון פרונט ואחרי 3 חודשים את הצמד האחורי. הקדמיים בני שנה ו-4 חודשים ועדיין נראים חדשים לחלוטין ללא סימני שחיקה כלל. אני שומר על לחץ אויר תקין ובודק לפחות פעם בשבועיים על צמיגים קרים.

הרכב השני הוא מאזדה 3 שדווקא לי יותר חשוב שהוא יאחוז היטב משום שהוא משמש את בנות הבית ואת אחי הקטן שהוא נהג חדש וצעיר, הוא נרכש בקיץ והיו מתוקנים בו צמד GT סבירים מקדימה ומישלין יבשים מאחורה.

בגשם הראשון יצא לי לנהוג ברכב והוא "פרפר" פעמיים ביציאה מרמזור. בשישי של אותו השבוע התקנתי 2 גודייר אקסלנס חדשים מקדימה ובוצע כיוון פרונט.

כחודשים אחרי, לפני הטסט, החלפתי גם את הצמד האחורי לגודייר אקסלנס.

 

אני לא רואה הבדל אם רכב נוסע 1,000 ק"מ בחודש או 3,000 ק"מ בחודש, איבוד אחיזה יכול לקרות בכל מצב וסיטואציה ואני מעדיף למנוע אותו או להגיע כמה שיותר מוכן, מבחינתי צמיגים הם הקו הראשון של הרכב והם באים במגע עם הכביש, לי חשוב שהם יהיו במצב מצויין ויאחזו בצורה מושלמת.

לא רצתי לקנות ברידג'סטון או מישלין שנחשבים משום מה בישראל למותגים הכי טובים, התקנתי יוקוהאמה וגודייר, שני מותגים ידועים ומוכרים. ביוקו הלכתי על דגם חדש יחסית שאמנם קצת רועש ואולי פחות חסכוני אבל אוחז את הכביש בצורה מצויינת והוא גם נוח יותר מההנקוק שאותו הוא החליף.

עם הגודייר בחרתי בדגם וותיק ומוכר וכזה שמכוון לנוחות ואחיזה ופחות מיועד לנהיגת הארדקור ולחיסכון בדלק.

אם התקציב שלי היה ממש דחוק הייתי שוקל רכישה של מותג בינוני כמו פאלקן למשל או מחפש צמיגים במבצע אבל פחות התעסקתי בזה, ברגע שהצמיגים שמותקנים על הרכב תקינים וטובים זה יוצר אצלי שקט נפשי מסויים.

פורסם

בוא ניקח מסלול מירוצים למקום אחד ונהיגה מנהלתית למקום אחר - אם אתה לא יודע להבדיל בין השניים זה כבר סיפור שונה לגמרי.

 

הרכב השני במקרה שלי הוא מיצובישי לנסר 1500 שנת 2010 - הנהגת היא נהגת רגועה ולא נהגת שודים ורוב הנהיגות הן בתוך העיר ונהיגה אחת בשעות שהכביש פתוח בהן באמצע השבוע - ללא פקקים.

 

לחץ האוויר נשמר בקפדנות בשני הרכבים.

 

הצמיגים שמותקנים ברכב מתאימים לקוד המהירות של הרכב.

הצמיגים שמותקנים ברכב הם צמיגים עם תקן - גם האוי-ויישען הם צמיגים עם תקן.

 

מעולם עוד לא יצא לי "לפרפר" ברמזור עם אף אחד מהרכבים שלי - אני לא יודע איך אנשים נוהגים כאן אבל כנראה שההבדלה בין דייטונה לכביש 1 לא מתבצעת כראוי.

 

אני באופן אישי - כמו שציינתי - לא מרגיש בטוח להתקין אוי-ויישען ברכבים שאני מתחזק באופן אישי, המשפחה זה סיפור אחר.

 

ההמלצה שלי על פאלקן היא בגלל שזה הצמיג שמציע קפיצת מדרגה ראשונה מעל הצמיגים הסיניים ומקריאת ביקורות עליו - הביקורות הן טובות למעט - שלג.

 

המישלנים ושאר צמיגי חסכון בדלק לרוב מראים על רמת נוחות נמוכה שזה אומר שקט נסיעה ורכות - יש אנשים שזה לא מתאים להם, כמוני למשל - אני אוהב נסיעה שקטה ולא סובל רעש צמיגים - ויש אנשים שצמיג שגם יחזיר להם את הערך שלו זה הדבר הכי חשוב להם וזה מאוד מובן.

 

כל אחד והשיקולים שלו.

 

הדבר היחיד שמדליק לי נורה אדומה באוי-ווישען זה מרחק בלימה גדול באופן ניכר ממתחרים על כביש רטוב - לא קורה הרבה במדינת העולם השלישית בה אנו חיים אבל עדיין שיקול מכריע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מעולם עוד לא יצא לי "לפרפר" ברמזור עם אף אחד מהרכבים שלי - אני לא יודע איך אנשים נוהגים כאן אבל כנראה שההבדלה בין דייטונה לכביש 1 לא מתבצעת כראוי.

זה מפני שלא נהגת בפיאט בראבו עם ASR כבוי. אני מבטיח לך שתחווה סבסוב צמיגים הגון גם בכביש יבש. על כביש רטוב אני בכלל לא מדבר...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...