Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה שוב על כל התגובות, באמת עזרתם לי לעזור לה

 

חיפשתי תובנות, חיפשתי הצדקה, בסוף יצאתי פיתה, מקריאה חוזרת שוב ושוב של ההודעות שלכם הבנתי שכל עוד מודעים לחסרונות מדובר על צמיגים פחות או יותר סבירים.

ובמיוחד לאור ההפרש של כמעט פי 2 במחיר לעומת חברה נורמלית כומ continental.

 

אולי באיזה b4 לא הייתי מתקין אוי-וייעשן, וכנראה גם לא בפיאט בראבו טורבו או סקודה ייטי, אבל יש לה יאריס ישנה, מה היא כבר צריכה בחיים?

 

יש לי זמן עד מחר להחליט אבל נראה לי שאין טעם להמשיך לריב איתה, יש דברים יותר טובים לעשות עם 531שח ..(כמו טיפול במוסך מורשה במקום כללי, מצבר שעוד מעט ימות וכו)

 

תודה רבה

 

אלעד בכללי אמשיך לעקוב אחרי הפורום ומאוד אשמח אם תעלה חוו"ד מקצועי שלך לגבי האוי-ויישען שלך :)

פורסם
בוא ניקח מסלול מירוצים למקום אחד ונהיגה מנהלתית למקום אחר - אם אתה לא יודע להבדיל בין השניים זה כבר סיפור שונה לגמרי.

 

הרכב השני במקרה שלי הוא מיצובישי לנסר 1500 שנת 2010 - הנהגת היא נהגת רגועה ולא נהגת שודים ורוב הנהיגות הן בתוך העיר ונהיגה אחת בשעות שהכביש פתוח בהן באמצע השבוע - ללא פקקים.

 

לחץ האוויר נשמר בקפדנות בשני הרכבים.

 

הצמיגים שמותקנים ברכב מתאימים לקוד המהירות של הרכב.

הצמיגים שמותקנים ברכב הם צמיגים עם תקן - גם האוי-ויישען הם צמיגים עם תקן.

 

מעולם עוד לא יצא לי "לפרפר" ברמזור עם אף אחד מהרכבים שלי - אני לא יודע איך אנשים נוהגים כאן אבל כנראה שההבדלה בין דייטונה לכביש 1 לא מתבצעת כראוי.

 

אני באופן אישי - כמו שציינתי - לא מרגיש בטוח להתקין אוי-ויישען ברכבים שאני מתחזק באופן אישי, המשפחה זה סיפור אחר.

 

ההמלצה שלי על פאלקן היא בגלל שזה הצמיג שמציע קפיצת מדרגה ראשונה מעל הצמיגים הסיניים ומקריאת ביקורות עליו - הביקורות הן טובות למעט - שלג.

 

המישלנים ושאר צמיגי חסכון בדלק לרוב מראים על רמת נוחות נמוכה שזה אומר שקט נסיעה ורכות - יש אנשים שזה לא מתאים להם, כמוני למשל - אני אוהב נסיעה שקטה ולא סובל רעש צמיגים - ויש אנשים שצמיג שגם יחזיר להם את הערך שלו זה הדבר הכי חשוב להם וזה מאוד מובן.

 

כל אחד והשיקולים שלו.

 

הדבר היחיד שמדליק לי נורה אדומה באוי-ווישען זה מרחק בלימה גדול באופן ניכר ממתחרים על כביש רטוב - לא קורה הרבה במדינת העולם השלישית בה אנו חיים אבל עדיין שיקול מכריע.

 

כל אחד וסדרי העדיפויות שלו. זה שהנהגת רגועה לא שולל מצב חירום כמו בלימה ותמרון להתחמקות מרכב/הולך רגל ושם הצמיגים האלה יכולים לעשות את ההבדל. יכול להיות שמדובר בעניין אישי שלי אבל כבר אמרתי שמותקנים צמיגים טובים ותקינים ברכב אני יותר רגוע.

אני לא נהג מירוצים ולא מתיימר להיות, הרכב "פרפר" בגלל הצמיגים, מאז ההחלפה ההתנהגות השתפרה פלאים וכל מי שנהג ברכב לפני ואחרי ציין את השינוי.

 

לגבי מישלין, האנרג'י הישנים בהחלט רועשים, בדגם האחרון הם הבטיחו לטפל בנקודה הזאת. בכל מקרה אני תמיד הולך על צמיגי נוחות כי החיסכון התיאורתי בדלק הוא שולי יחסית וגם אני מעדיף נוחות ושקט על פני החיסכון הזעום הזה. גם צמיגי ספורט שפוגמים בשקט ובנוחות לא נמצאים כרגע על הכוונת אצלי, בטח לא עם שתי משפחתיות משעממות.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

חזרתי לעדכן

 

ביקרתי אצל 'המאסטרו'.

 

1) מבצע צמיגים ב649 זה אין במלאי, באתר הם כן טורחים לעדכן כל חודש שהמבצע בדיוק נגמר בסוף החודש, בפועל הבחור שם אמר לי "זה כבר שנתיים אין במלאי". אה, יופי. אז למה לפרסם? bait and switch

2) הצמיגים הכי זולים שהיו במלאי הם של SHANGTAI, לפי התווית הם זהים בצריכת הדלק, רעש ואחיזה על רטוב לOVATION

3) אבל הם עלו 750 שקל

4) הצמיג הבא במחיר היה של NITTO יפן ב1000 לרביעייה

5) בכל זאת בחרתי באופציה הזולה יותר

6) נשבר אחד הגוז'ונים בגלגל קדמי ימני, לא יודע כמה זה יעלה, צריך להתחיל לחפש מוסכים מחר

7) מסתבר שאחד הג'אנטים (ברזל) האחוריים די עקום ורצוי להחליפו, ניסינו את הספייר - והוא עוד יותר דפוק. לא יודע איך זה קרה

 

\סוף שבוע כיפי

 

מישהו יודע איפה וכמה אמור לעלות ג'אנט ברזל 14" פשוט והחלפה של גוז'ון?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי פפואס
פורסם

משתתף בצערך על הג'אנט והגוז'ון.

לא תמיד המחיר ה"זול" זה הדבר שחייבים לפעול לפיו. (גם הפלקן טובים יותר מהסיני עלום השם והם לא יקרים יותר משמעותית)

שיהיה בהצלחה ונסיעה טוב.

קובי

:-)

פורסם (נערך)

אחרי כל ההתיעצויות וההיסוסים בסוף עשית בחירה גרועה.

צמיגי Ovation הם אמנם סיניים, אבל לפחות נבדקו בבדיקות השוואתיות על ידי אתרי רכב באירופה ויש לגביהם חוות דעת אוביקטיביות.

לעומת זאת הצמיגים של Shengtai אינם מוכרים - ולכן הם בקטגוריה של צמיגים שצריך להתייחס אליהם בחשדנות.

 

מעניין לראות תוצאות של מבחן השוואתי של מרחק עצירה של צמיגים שנעשה ע"י מגזין Auto Bild ב- 2012 . לפעמים ליצרנים שאינם "נחשבים" יש מוצרים טובים יותר מאלו של המובילים. (Hankook, למשל במקום ה- 3). כמובן שיש להשוות דגמים ספציפיים ולא רק את שמות היצרנים.

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2012-Autobild-50-Tyre-Braking-Test.htm

עריכה אחרונה על ידי COMMANDER
פורסם

להקניט אותך אין טעם, סבלת מספיק.

"תרגיל פנדה" שעשו לך היה מעט צפוי, אם כי עדיין לא נעים.

לא הבנתי איך בדיוק שניים מתוך חמישה ג'אנטים 'עקומים'? אולי שניהם היו על אותו סרן שעיקם אותם על בור או משהו כזה..

 

לגבי הגוז'ון - ₪100~₪150 כולל עבודה.

ברזל 14" אולי ₪50 במקרה הכי גרוע בפירוקיה/פנצ'רייה נורמלית. כדאי לשאול את ג.מ פורטל אולי יש לו כאלה (אמנם הוא מהמרכז)

 

בהצלחה

שלא תדע עוד צער ;)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...