Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביצעתי לרכבי היום טיפול שכלל החלפת מצתים.

כאשר הוצאתי את הישנים (שאגב, מצבם הכללי היה טוב), הם ממש נטפו שמן. הכוונה לכל הארבעה, כולם נטפו 2-3 טיפות.

אציין כי הרכב לא מעשן כלל, צריכת הדלק ממוצעת, אין נוזלים מטפטפים מהאגזוז, מניע בקלילות ונוסע טוב מאוד. לפני ביצוע הטיפול, נסעתי כ-30ק"מ כאשר המנוע מסתובב בכ-4000 סל"ד (הוספתי K44 ע"מ להפתר מפיח במערכת) - נראה לי שזו ממש לא הבעיה, אבל חשבתי לציין זאת בכל מקרה.

האם זהו מצב נורמלי?

Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci"

פורסם

האם אתה מיתכוון להיצטברות של שמן בחרסינה של הפלאג? כי אם כן ככל הניראה אטם מיכסה שסתומים נחוץ החלפה ואם קיימים גומיות בבית המצתים אז גם הם.

פורסם

דליפה קלה של שמן מאטם מכסה השסתומים. תקפיד על כמות נכונה של שמן ותעקוב אם זה חוזר על עצמו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
דליפה קלה של שמן מאטם מכסה השסתומים. תקפיד על כמות נכונה של שמן ותעקוב אם זה חוזר על עצמו.

איציק

 

כאשר החלפתי את המצתים, בשתי הצינוריות שמתחברות למכסי השתומים היו משקעים של שמן. יכול להיות באמת נזילה מהאטמים. האם המצב מחייב החלפתם?

Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci"

פורסם

שלום לכולם.

גם אצלי החלפתי מצתים ב307 2007 ובשניים השמאליים יש כמו בריכה קטנה של שמן.

האמת שלא עשיתי עם זה כלום.

באופן כללי הרכב מתנהג בעייפות כאילו אין לו כח לסחוב האם יכול להיות שזה בגלל זה או בגלל שהרכב עבר כבר 340000 ק"מ? (עם אותו מנוע)

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם
האטמים עולים כ100 ש"ח אחד, כדאי להחליף את שניה, החלף את האטמים נקה את המצתים וחזור לעדכן

זה ממש לא העניין של ה-170 ש"ח, פשוט אינני מבין מה הקשר בין אטמי מכסה השסתומים למצתים.

בשרטוט שצירפתי מהאתר של פיג'ו, נראים שני הפריטים אשר נמצאים במפלסים שונים לגמרי בראש המנוע.

לכן לא ברור לי כיצד החלפת האטמים הנ"ל ימנעו משמן להגיע אל המצתים.

אשמח להסבר

307.JPG

Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci"

פורסם
זה ממש לא העניין של ה-170 ש"ח, פשוט אינני מבין מה הקשר בין אטמי מכסה השסתומים למצתים.

בשרטוט שצירפתי מהאתר של פיג'ו, נראים שני הפריטים אשר נמצאים במפלסים שונים לגמרי בראש המנוע.

לכן לא ברור לי כיצד החלפת האטמים הנ"ל ימנעו משמן להגיע אל המצתים.

אשמח להסבר

אין קשר, ראש מנוע בנוי משכבות, חדירת שמן מנוע למצתים היא בין שכבי,יש צורך בהחלפת ראש מנוע.

פורסם
דווקא בגלל שאטם מיכסה השסתומים נימצא מעל לפלאגים ברגע שהאטם בלוי ונוזל השמן יורד לכיוון הפלאגים.

מאור, הנזילה היא לא חיצונית אלא פנימית בלבד.

ראשי המצת (מהבוקסה עד לחיבור החשמלי) נקיים לגמרי, ההברגה והאלקטרודה היו מלאים בשמן.

אגב, כל אזור המצתים בראש המנוע נקי לגמרי.

סליחה, אבל טרם הבנתי מדוע עלי להחליף את האטמים, כאשר אלו כלל אינם קשורים לנזילה (לפי דעתי).

Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci"

פורסם
לא כך הובן השירשור בהתחלה. ייתכן וגומיות השסתומים נחוצות החלפה.

זה בהחלט יכול להיות, אך כיצד כולם דולפים בו זמנית?

אין משהו אחר בראש המנוע שיכול להוות המקור לבעית הדליפות?

Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci"

×
×
  • תוכן חדש...