Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה לפאגאני שעברה תאונה רצינית? התשובה בפנים. (רמז- היא לא מגיעה למשחטה...)


edan82
שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אגב, השילדה לא תוקנה, היא הוחלפה בחדשה ונושאת את אותו מספר שלדה (הרכב נבנה\יוצר לחלוטין מאפס, אין ברכב הזה זכר לרכב המקורי שהיה).

 

יש לי את הגרזן של סבא שלי: אבא שלי החליף את הלהב, ואני החלפתי את הקת.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא יכל לפרגן לעצמו לוחית רישוי נורמאלית? בטח גם השתמש בצמיגים סיניים :wink::lol:

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם היה לי את היכולת הכספית, לא הייתי קונה בחיים אוטו עם קונוטציה של חדר-מיון.

 

מזכיר לי את אשתי שלא יכולה לחשוב על לנצ'יה דלתא ואפסילון כי זה מזכיר לה את הטכניון :lol:

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הגרזן של סבא שלי: אבא שלי החליף את הלהב, ואני החלפתי את הקת.

 

דני

יש פרדוקס שנקרא פרדוקס הספינה של טיזיס.

השאלה העולה היא האם ספינה שהוחלפו בה כל החלקים, האם היא עדיין אותה ספינה?

 

זוכרים את בויד קודינגטון ?

משפר רכב אגדי שהיה לוקח רכב שרירים ישן, מחליף לו שילדה לשילדה מודרנית (יש בארה"ב יצרני שילדות מודרניות לרכבים קלאסים ישנים), מחליף את כל חלקי הפח באוטו, פנים חדש לגמרי, מנוע 8 ליטר עם שני מגדשים ו 1000 כ"ס אבל כמובן הרכב נשאר עם הרשיונות הרגילים שלו ועל הדרך לא משלם המון מיסים ומתחמק כליל ממגבלות זיהום אויר כי מדובר ב"רכב מיושן".

 

בסוף מס הכנסה האמריקאי השחיל אותו בכמה מליונים על הונאת מיסים, תבע אותו על בסיס הפרדוקס הזה, טען שהוא לא משפר רכב אלא יצרן רכב ולכן צריך גם לעמוד בדרישות זיהום אויר של רכב מודרני וגם צריך לשלם מיסים, זה הייתה תחילתו של הסוף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם תוכל לרחוץ פעמיים באותו נהר?

 

הירקון נחשב?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם גבר הולך ביער ואשתו לא שומעת, האם הוא עדיין טועה?

 

תודה.

 

 

ולנושא: עבודה מדהימה, אין ספק, אבל ראית מה מוסכים בשטחים עושים? לא רואים את השיפוץ הזה ממטר. והם לא משתמשים בחלקים חדשים, הם מתקנים.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי מה ולמה שלחו לאטליה אם ייצרו הכל מחדש...

 

בגדול, הבחור הגיע להסדר והפגר של ה-F כביכול נמכר לפגאני, ממנו נעשה שימוש חוזר במכלולים שונים שאינם הושפעו מהתאונה (בעיקר מה שקשור למערכות חשמל וכדומה, הפגיעה בשלדה עצמה אמנם היתה מינורית אבל הועדף לעשות שימוש בשלדה חדשה כיוון שמדובר במכונית הייפר.

בקיצור היו מכלולים תקינים שנעשה בהם שימוש חוזר והיו מכלולים אחרים שלמרות תקינותם נותרו בידי פגאני כיוון שלא התאימו לדגם החדש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוטה קצת לא להסכים עם העניין של לשפוך מה שבא לך על האוטו כי אין גבול לממון.

 

זכור לי מבחן רכב שקראתי על הזונדה, שאמרו לעיתונאי (זה היה בעיתון "אוטו" לדעתי) לעמוד במקום, לעזוב את ההגה, וללחוץ פול גז. הוא עשה את זה, והאוטו פשוט המשיך בקו ישר בלי לזוז מילימטר ימינה/שמאלה. האיזון ברכב הזה היה פשוט מושלם. אאל"ט ברכב הזה יש משהו 700-750 כ"ס.

לא עניין פשוט לגרום לרכב עם כל כך הרבה כוח לא לסטות בתאוצה כל כך חזקה.

 

אני גם זוכר את המבחן הזה... :wink:

עומד מאחורי כל מילה.

לרכב הספציפי היו 650 סוסים וזו באמת הייתה חוויה מרשימה. היא הייתה גם לכיוון השני - בלימה מאוד חזקה ללא שום סטייה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...