Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהאולם המליצו לי על הכמויות הבאות:

4 וויסקי, 4 וודקה, 1 פיג', 1 קמפרי, 1 ג'ין. כל הכמויות בליטרים.



אשמח להמלצות על מותגים, כשמה שחשוב זה שחובב אלכוהול יהיה מרוצה, כלומר שיהיה לו כיף לשתות ושידע שכן השקיעו בשבילו

ולקחו מותגים טובים+. אם בחלק מהמשקאות זה לא משנה, כי הם בעיקר לקוקטיילים וכו', אשמח לדעת.

לי אישית אין מושג באלכוהול, אני ממש לא צורך אלכוהול ובמקסימום אני שותה בירה אחת או שתיים במפגשים של על האש וכו'..רחוק מהעולם הזה כמזרח ממערב.

 

 

פורסם

לאיזה כמות של אנשים?

אצלי בחתונה עפו כמויות של בד אפל וייגרמייסטר.

זה גם תלוי מה האורחים שלך שותים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה תלוי בכמות השותים, אם אתה יודע שבמשפחה שלך אוהבים לשתות הרבה באירועים תקנה יותר ואם אין אצלכם תרבות (או חוסר) אלכוהול וגם בצד של הכלה אל תשקיע יותר מדי מחשבה בדבר.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

בקשר לכמויות אין בעיה, אני פשוט רוצה המלצה על מוצרים ספציפיים, בעיקר ל וודקה ולויסקי.

לדוגמא, יש מבצע בדיוטי - 3 ג'וני ווקר בלאק ב100$ או משהו כזה, זה נחשב לוויסקי טוב? סביר? בינוני?

פורסם
בקשר לכמויות אין בעיה, אני פשוט רוצה המלצה על מוצרים ספציפיים, בעיקר ל וודקה ולויסקי.

לדוגמא, יש מבצע בדיוטי - 3 ג'וני ווקר בלאק ב100$ או משהו כזה, זה נחשב לוויסקי טוב? סביר? בינוני?

 

הכללים של שרשור לייעוץ רכישת רכב חלים גם פה, מה התקציב ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

כ1000 ש"ח. זה מספיק לאלכוהול טוב?

אגב, משיחות עם ההורים מסתבר שבקושי יש שתיינים...ונראה לי שכדאי גם שתהיה טקילה אחת, למרות שמהאולם לא אמרו להביא.

פורסם

אם הרוב מבוגרים הייתי מביא להם דווקא שיבס ולא בלאק - הם מעדיפים שיבס.

לפי הכמויות האלה תקנה 2 שיבס ו-2 בלאק לייבל שיהיה גם וגם.

וודקה - 4 פינלנדיה זה המינימום יעלה בסביבות ה-400 שקל.

תקנה 2 פיג' לשוטים ואחד ייגר גם לשוטים.

אני ברמן באירועים וחוץ מאירוע אחד בחיים לא ביקשו ממני ג'ין.

רוב הקהל שותה וודקה/וויסקי או בירות.

פורסם

מה שיבאס?! מה בלאק?! (סליחה לכל אוהבי הבלאק אבל אלו מותגי ויסקי די מזעזעים)

 

תביא להם בושמילס או אם ממש בא לך להשקיע - בלאק בוש.

פורסם

אחרי חתונה שהייתי בה לא מזמן הגעתי למסקנה שתמיד אם יהיה ואן גוך בטעמים, הוא ייגמר ולא משנה כמה יהיה.

אני אישית הייתי מוותר על הפינלנדיה ומחליף אותה בואן גוך. כל הגילאים שתו אותו.

 

האולם/הגן לא מספק שתייה?

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

מצטרף לבחור מעליי. גם בחתונה שלי גמרו 5 בקבוקים של ואן גוך.

הבאתי גם 5 בקבוקי וויסקי שונים (כולם יחסית יקרים) ובסה"כ בקושי גמרו בקבוק וחצי.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

האולם מספק בירות ויין. אני אזרום איתכם כי גם אני שבכלל לא חובב אלכוהול, מחבב את ואן גוך.

אקנה שני ויסקי טובים ו4 ואן גוך בטעמים, עוד אחד רגיל בשביל וודקה רדבול וודקה תפוזים.

פורסם

בשביל וודקה רדבול או הוודקה תפוזים לא צריך ואן גוך, מספיק וודקה סטנדרטית (פינלנדיה, אבסולוטי, סמירנוף וכו') או טיפה מעל (קטל וואן למשל).

 

לגבי וויסקי זה מאוד תלוי באנשים, מבוגרים מעל 50 שאני מכיר בד"כ מעדיפים שיבס, לא יודע למה.

 

בד אפל מצוין לצ'ייסרים אבל קצת יקר (בערך פי 2 מפיג').

תקפוץ לחנות אלכוהול, יש להם בדרך כלל חבילות לאירועים בכל מיני מחירים. ואז אתה מקבל מחירים טובים יותר. מאיפה אתה בארץ?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מה שיבאס?! מה בלאק?! (סליחה לכל אוהבי הבלאק אבל אלו מותגי ויסקי די מזעזעים)

תביא להם בושמילס או אם ממש בא לך להשקיע - בלאק בוש.

מילים כדורבנות.

בלאק הנוכחי (2011 ואילך) פשוט רע. שיבאס זה לכאלה שנדמה להם שהם מבינים בוויסקי (דווקא מתאים לחתונה...)

בלאק בוש התמורה הכי טובה לשקל, במרחק עצום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...