Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

90% מהמבחן, קובי מספר לנו כמה הרכב הזה קרוע והצמיגים גמורים, קצת מזכיר לי את המבחן ל-6 בו הוא דיבר על צבע המכונית במשך מחצית מהכתבה. לא מבין מה הטעם בלבחון רכב כזה עם צמיגים גמורים ועם מנוע שנשמע לבוחן עייף.

פורסם

אי אפשר לחשוד בי שאני אוהב את הביקורות של וואללה, אבל לכתבה הזו יש הרבה טעם. היא גם נותנת לך להרגיש שהם אהבו את הרכב (או לפחות מה אהבו ברכב) כאשר נהגו בו בחו"ל, גם נותנת לך להבין מה מצב הרכב אחרי XX ק"מ של נהיגה קשה, וגם רומזת לקרסו שהגיע הזמן לטפל ברכב שלהם...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

טוב! הם קבלו רכב הדגמה עם "היסטוריה" מסויימת. השאלה היא, האם רכב ספורט אמור להיות "טחון ועייף" לאחר 10 או 15000

ק"ם? מה יהיה אם לקוח ממוצע יקנה את הרכב וייסע איתו נהגה ספורטיבית רוב הזמן? זו תהיה התוצאה לאחר זמן קצר כל כך?

ואני מדבר על נהיגה נטו ולא להרוס את הרכב בכוונה.

ושורה תחתונה, המחיר הוא בסדר?

פורסם

כתבה טובה והגונה - וגם תואמת את מה שאני חשתי בנסיעת המבחן שלי ברכב, לפני מספר שבועות. אז היו לרכב כ-7000 ק"מ וכבר אז ימיהם הטובים של הצמיגים הקדמיים היו מאחוריהם, מה שכמובן השפיע על המשיכה, ההיגוי והתנהגות הכביש. התרעתי על כך בפני ידידי זכי איש קרסו - והמלצתי לו שיבצעו "הצלבת" צמיגים לפני מבחן העיתונות הבא, כי הקטילה בוא תבוא...

 

לחובב הגה שמחפש תמורה טובה לכספו, מצאתי את פיז'ו 208GTI כדאית יותר, קל וחומר שהיא גם מהנה יותר לנהיגה. לקליאו יכולת גבוהה מאד, אך היא הותירה אותי קר - בעוד שמהפיז'ו ירדתי עם חיוך.

 

לחובב הגה שנס הרים הוא ביתו השני, אין תחליף לדור האחרון(3.5) של הספורט קליאו, שעשתה בית ספר לכולן, כולל היורשת האוטומטית והמתחרה מצרפת. אך מאחר ואינה מיוצרת יותר, קורסה OPC יכולה להוות תחליף מכובד - והיא גם עושה לי את זה יותר משתי הצרפתיות.

 

חבל שאין לאיילון מוטורס רכב הדגמה; כנראה שהפיאסטה ST היא היורשת ההולמת של ספורט קליאו דור 3.5, זצ"ל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ספציפית כתבות של וואלה אני לא לוקח ברצינות יתרה לאחר שבמבחן לברלינגו הם קטלו אותה חצי מבחן על כך שהרכב לא מהנה לנהיגה כמו הדור הקודם :shock: כאילו... אתם לוקחים ברלינגו שהקשר בינה לבין כיף הוא לא קשור בכלל ואז יורדים על הרכב מהסיבה הזו.

 

אבל המבחן הזה דווקא כתוב וראוי בהחלט, לדעתי.

פורסם
מה שאני חשתי בנסיעת המבחן שלי ברכב, לפני מספר שבועות. אז היו לרכב כ-7000 ק"מ וכבר אז ימיהם הטובים של הצמיגים הקדמיים היו מאחוריהם, מה שכמובן השפיע על המשיכה, ההיגוי והתנהגות הכביש. התרעתי על כך בפני ידידי זכי איש קרסו - והמלצתי לו שיבצעו "הצלבת" צמיגים לפני מבחן העיתונות הבא, כי הקטילה בוא תבוא...

 

 

זה משהו שאני באמת לא מבין, אתה השבת את תשומת ליבם לעניין לפני מספר שבועות, הם לא מבינים שזה קצת חסר טעם לתת נסיעת מבחן על רכב ספורטיבי עם צמיגים גמורים שלא מאפשרים בעצם לקבל אינדיקציה וטעימה מהפרמטר המרכזי שאמור למכור את הרכב?.....

 

טמטום צרוף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לאחרונה עשיתי סבוב סוכניות שכלל נהיגה בלא מעט ספורטיביות. למעט מקרה אחד שבו הרגשתי תושבות עייפות או חופש קל בממסרת, כל המכוניות היו מתוחזקות היטב ועם צמיגים במצב תקין לחלוטין.

המכוניות היו עם 8-17K ק"מ. בכולן כבר הוחלף סט צמיגים אחד לפחות (שאלתי).

המגאן קאפ הייתה מתוחזקת מצויין בכל ההיבטים. גם הבנתי שיש מודעות טובה לעניין. כך שמוזר שעיתונאי קיבל מכונית במצב כזה. פישול.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

במקרה הייתי שם שהוא סיים את המבחן. איך שהוא יצא מהרכב הוא אמר שהוא לא זוכר מצב כ"כ גרוע של רכב בנסיעת מבחן. הרכב עומד על 10K בלבד. אחד העובדים שם אמר לי: "האמת שגם אני קרעתי את הרכב שנסעתי עליו".

 

מצד אחד העובדים אונסים את הרכב, מצד שני לא משנה מה הוא עבר, אחרי 10K הוא אמור להרגיש הרבה יותר טוב.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

בהחלט משנה מה הוא עבר.

אפשר לגמור צמיגים ובלמים ברכב גם בשעתיים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גם לי הזדמן לנהוג בקליאו המדוברת במבחן השוואתי, גם "אצלנו" הצמיגים השחוקים חיבלו משמעותית בהתנהגות המכונית ובפוטנציאל שלה. המכונית נמרחה בכניסה כמעט לכל פניה והדיפרנציאל האלקטרוני עבד קשה מאוד כדי לסייע לה לצאת החוצה מהן.

זה שונה לחלוטין מהאופן בו היא התנהגה בהשקה שלה בזמנו בספרד, שם על כבישים לחים עד רטובים היא אחזה, פנתה והאיצה הרבה יותר טוב (אפילו בגרסה הרגילה ולא ה-CUP).

יש יבואנים שפשוט לא מבינים, או לא רוצים להבין את המשמעות של הכנת מכונית ספורטיבית למבחן דרכים ויש כאלו שכן. לראייה, באותו מבחן ממש, אספתי גם 500 אבארת', עומר גלברט ממש התעקש שבמכונית יוחלפו הצמיגים הקדמיים והאחוריים, לא רק התעקש, גם סגר את האולם ונסע איתי לעשות את זה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

אה, נו.

זה מקצועיות.

 

ככה בונים מותג ספורטיבי.

 

לרנו היו ניסיונות לפנות לקהל חובבי ההגה בעבר, אבל הם היו נטולי המשכיות.

חבל, כי את הרכבים יש להם. רק לא את הגישה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חבל מאד שהרכב לא מיוצר גם בידני.

כמו כן התמחור בארץ ע"י קרסו שוב מבקש: תעזבו אותנו לא רוצים למכור.

גם ב 145 א' ₪ תרוויחו יפה והכי חשוב תמכרו מכוניות רבות וכך הרווחים יגדלו. שיעור מס' 3 בשיווק .

×
×
  • תוכן חדש...