Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם לי הלכה שרשרת טיימניג בסיאט איביזה 1.2 TSI


יניב921
שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יניב,

קראת את השרשור שפרסמתי?

אני מטפל ב"אוטו בדק" וכהגעתי אליהם לדווח על רעשים בהנעה, הם הודיעו לי שזאת בעיה ידועה ורק כיוון שהאחריות שלי פגה הם היו חייבים לקבל אישור מהיצרן שאותו קיבלו יום למחרת.

 

פרסמתי גם את ה-TSB.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם כל אחד פה בפורום היה מקשיב לעצת ה"פנה לעורך דין" תואר במשפטים היה כנראה עוזב את משבצת "התואר הכי מיותר עבור מי שהולך לעבוד בחברת אבטחה כמוקדן\מאבטח\פקידת קבלה" ועורך דין אשכרה היה מסיים את התואר והסטאז' והולך לעסוק בתחום כדי שיוכל לגבות 500 שקלים (כולל מע"מ) עבור החותמת היוקרתית שלו בתחתית המסמך שהלקוח שלו כתב....

 

במילים אחרות- תפסיקו על כל שטות להפנות לעורכי דין!!!! אתם לא מבינים שאתם מפריעים את מנוחתם במוקד חברת האבטחה עם השטויות שלכם?? הרי אם הם לא ינוחו בעבודה הם לא יהיו עירניים בבוקר למחרת והם ייכשלו בקורס של התואר השני ב"כל מקצוע שאינו קשור למשפטים" ואז הם ישארו תקועים במוקד לנצח.

בגללכם!!!

 

אז בואו נקבל החלטה לעזור לעורכי הדין בכך שלא נפנה אליהם ולא נמליץ לאחרים לפנות אליהם על כל שטות, ככה נשפר את סיכוייהם להצליח בתואר שני ב"כל מקצוע שאינו קשור למשפטים" ולהתקדם בחייהם.

 

סבבה?

:lol:

 

 

 

וברצינות, לא צריך על כל שטות לפנות\להפנות לעורכי דין, זה בזבוז כסף לחינם ובייחוד שיש לא מעט צעדים שניתן לעשות לפני שמגיעים לנקודת ה"אין ברירה".

 

יבואן מפעיל עסק כלכלי, הוא יספוג הכל פרט לזה שתפגע לו בכיס, כשהוא יבין שפותח השרשור רציני בעניין הפניה לתקשורת הוא יבין שעדיף לו לספוג סיפור של 2000 שקל (נניח) מאשר להסתכן בטרמפיסטים שיעלו לו הרבה יותר.

 

צ'מפיון נוקטים בגישה שירותית מטומטמת שמבריחה לקוחות, אבל אני שכמו בכל עסק כלכלי מצליח, גם אם המנהל דפ"ר ברמה בינלאומית- אם הוא מצליח הוא כנראה יודע דבר או 2 במספרים או שיש לו מישהו שמבין את זה.

בקיצור, תאיים בפנייה לתקשורת ושיבינו שהמטרה שלך היא לעורר בלי רכבים שחוו תקלה דומה ושילמו עבור הטיפול, תאיים להם על הכיס כי גם ככה התדמית שלהם מעניינת להם את התחת.

 

 

עריכה,

ראיתי עכשיו שאתה (פותח השרשור) איימת בפניה למדיה וזה לא הזיז להם.

 

אז עכשיו אל תאיים- תפנה למדיה ידידי, לא יודע אם זה קיים עדיין אבן אני זוכר שבזמנו במגזין ממון של עיתון ידיעות אחרונות היה טור קבוע של בני ברק (?) שפנו אליו בעלי רכבים עם תקלות לא סבירות שהיבואן גילגל מכל המדרגות, אם לסכם איך נראת פסקת סיום ממוצעת של אותו טור זה היה בערך משהו כזה:

"לאחר פנייה אל היבואן ובקשת התייחסותו הוא הודיע שקיים בדיקה נוספת של התלונה המדוברת והחליט כצעד של רצון טוב\לפנים משורת הדין\כל שקר אחר שיוציא אותו מהבוץ- לתקן את הרכב ללא חיוב הלקוח.

 

הם (צ'מפיון) לא מיצמצו כשאיימת בפנייה לתקשורת?

פעם הבאה תאיים ותעשו פווווו, הם ימצמצו.

:)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב,

קראת את השרשור שפרסמתי?

אני מטפל ב"אוטו בדק" וכהגעתי אליהם לדווח על רעשים בהנעה, הם הודיעו לי שזאת בעיה ידועה ורק כיוון שהאחריות שלי פגה הם היו חייבים לקבל אישור מהיצרן שאותו קיבלו יום למחרת.

 

פרסמתי גם את ה-TSB.

 

 

קראתי את השרשור שלך לרבות את הכתבה בגרמנית. יפה שמצאת.

אין באמת TSB של היצרן. וגם אם כן, במפורש אמרו לי שתי נציגות שרות של צמפיון וגם במוסך שלא יתקנו על חשבונם.

בשביל הספורט, אתקשר מחר לאוטו בדק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-TSB מוזכר בכתבה שצירפתי לשרשור שלי - ייתכן והם משתמשים במינוח אחר שנקרא TPI - Technical Product Information.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year

 

ה-1.2TSI מעולם לא נבחר למנוע השנה.

 

לעומת זאת ה-1.4TSI טורבו/סופר נבחר פעמיים ברציפות למנוע השנה. מנוע כל-כך מדהים שהטכנולוגיה החדשנית שהוא הציג (רק גיקים של מכוניות זוכרים שלנצי'ה הציגה את הטכנולוגיה הזאת קודם) נעלמה לחלוטין מהגולף סימן 7.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-TSB מוזכר בכתבה שצירפתי לשרשור שלי - ייתכן והם משתמשים במינוח אחר שנקרא TPI - Technical Product Information.

TPI זה בהחלט לא TSB ויש ביניהם הבדל גדול.

יש לך TSB של הייצרן לגבי הרכב הספציפי ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

TPI זה בהחלט לא TSB ויש ביניהם הבדל גדול.

יש לך TSB של הייצרן לגבי הרכב הספציפי ?

 

בכתבה מ-Autobild מוזכרת השורה הבאה (באדיבות Google Translate):

"VW replaced during the service action 15D8 around 5000 cars timing chain and chain tensioner by an improved version."

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגדרת הייצרן ל-TPI:

 

Technical Product Information

 

additional technical information for the purpose of service support

 

זה מידע פנימי שמפיץ הייצרן למוסכים המורשים כיצד ואיך לטפל בבעיות שונות ברכב ובהחלט זה לא מסמך שבעזרתו תוכל לעשות משהו.

 

ייתכן שהרכב של פותח האשכול אינו כלול ב-TPI או ב-TSB מכיוון שאצלו ברכב כבר קיימים מותחנים ושרשרת משופרת.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא נקרעה השרשרת, אך הבוחן אמר שהיא בדרך ויש להחליפה. כנראה היא רופפת.

כמובן שמחליפים את כל הקיט, מותחנים ושרשרת חזקה יותר.

 

אני אובד עיצות. בקושי חלפו שנתיים והם כבר מתנערים. פשוט בושה.

מהו קוד המנוע כפי שרשות ברישיון הרכב.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן שהרכב של פותח האשכול אינו כלול ב-TPI או ב-TSB מכיוון שאצלו ברכב כבר קיימים מותחנים ושרשרת משופרת.

 

המשופרים זה 40K ק"מ, אז כמה הדפוקים? החלפה כל טיפול עשרתלפים?

 

סוף כל סוף אני מבין למה הגששים התכוונו ב"אלמנט".

 

 

"אז מה היה לנו שם? היה לנו ריגולז' ברקס, פלגים, פלטינות, שטנגה, פילטר שמן, שמן ברקס, החלפנו לך גם את האלמנט... את האלמנט אל תכניס לו לחשבון. האלמנט עלינו, און דה האוס"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי VAG לפני כל המגדשים שהם הכניסו במנועים שלהם ולפני כל התיבות הילוכים "המשוכללות",היו אמינים,כי הם היו פשוטים.

היום זה כבר סיפור אחר.

הסיאט מיי זה רכב מאוד פשוט ומינימילי אז אין לך מה לדאוג כלל.

 

אתה טועה , אמרו שזה מנוע של שנה.

 

אז מה אם הוא נבחר למנוע השנה,זה אומר שהוא טוב?(וכמו שאמרו הוא לא נבחר למנוע השנה זה היה ה1.4TSI ולא ה1.2)

גם האקובוסט של פורד נבחר למנוע השנה פעמיים ברציפות אבל הוא טרי בשוק ואף אחד כרגע לא יודע עד כמה הוא אמין.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3835 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...