Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משומשת עד 30-20 גג, חובב אלפות הנעה אחורית בעבר, מחפש יפנית 4x4 שיהיה שווה לקנות לשם הנאה מנהיגה


yd1

פוסטים מומלצים

מנוע שני ליטר מכיוון שלא קיימים היום רכבי הנעה אחורית אמינים ונפוצים בשוק בעלי חויית נהיגה משובחת (כגון אלפטא 2.0 79)

מחפש רכב זול נפוץ ואמין ברמה סבירה, חשבתי על B3 2010-11 היא שני ליטר ו 4X4, השאלה האם אפשר להוציא ממנה הנאה כלשהיא בנהיגה

או זה מזדה/הונדה וכו לכל עניין ודבר מבחינת שליטה והתנהגות כביש.

 

צריך לנסיעות בעיקר ארוכות וגם בין עירוניות. חייבת להיות אוטומטית.

האם קיים תחליף מציאותי סביר לרכב הנאה אחורית אמין בימינו שלא נפשוט את עורנו במוסך?
(BMW ..)

 

או לוותר בכלל על כל הכיף :( וללכת על מזדה 2012 / סוויפט 2010?

ממש אשמח לתשובה מבעל נסיון על סוברו 4X4 2.0 ליטר לגבי power slides בקטנה (לא מחפש דריפט!)

עריכה אחרונה על ידי yd1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מיאטות דור שני (עד 2005 כולל) אוטומטיות. אמינות, זולות לתחזוקה, וכיף נהיגה שתתקשה למצוא ברכבים אחרים. או שאתה חייב יותר משני מושבים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, yd1 כתב:

ממש אשמח לתשובה מבעל נסיון על סוברו 4X4 2.0 ליטר לגבי power slides בקטנה (לא מחפש דריפט!)

אולי על דרך/מגרש עפר עם הרבה גז והרבה היגוי.

על הכביש? בחלומות הלילה...

אין מספיק כוח, וגם ההנעה הכפולה דואגת למשיכה אחידה של כל הגלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, yd1 כתב:

או לוותר בכלל על כל הכיף :( וללכת על מזדה 2012 / סוויפט 2010?

 

 

לוותר. זה לא תקציב לרכב שייתן הנאה. בודאי לא power slides ברכב עם הנעה של כל הגלגלים

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שתהנה מאמינות יתרה ברכבי סובארו.

כמו שציינו בתקציב כזה עדיף לחפש משהו בנתונים טובים, שמור ומטופל.
חוץ מזה שהתקציב הזה כיום לא מקנה המון לאור המצב בשוק המשומשות
אני הייתי הולך על איזו סיוויק האצ'בק\מאזדה 3 לפחות תהנה מרכבים עם מוניטין אמינות גבוה ועם DNA מהנה לנהיגה ביחס למשפחתיות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא מבחינת חלפים הייתי מצפה שלא יהיה הבדל לעומת טויוטה. רעיון לא רע בכלל - השאלה היא האם אתה יכול למצוא אחת במצב טוב בתקציב שלך.

עריכה אחרונה על ידי chrono
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, chrono כתב:

דווקא מבחינת חלפים הייתי מצפה שלא יהיה הבדל לעומת טויוטה. רעיון לא רע בכלל - השאלה היא האם אתה יכול למצוא אחת במצב טוב בתקציב שלך.

יכול למצא, אבל הבנתי שיש בעיות עם המערכת הזרקה ישירה של המנועים שלה מסדרת G4

והIS350 ללא בעיות אבל לא נמכרה בארץ 😕

עריכה אחרונה על ידי yd1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח ש20-30 זה לא התקציב אחרת לא תמצא שום לקסוס סבירה ותקינה בתקציב הזה.

גם לא יודע איזה רכב הנעה כפולה יתן לך פאואר סלייד ב20-30 אלף שקל אבל בטח ובטח לא תקבל רבע פאואר סלייד מסובארו b3 אלא אם אתה על מגרש קרח ששפכו עליו שמן מכונות והרכיבו לך צמיגים שחוקים עד היסוד.

אז נצא מנקודת הנחה שה20-30 מדבר על 20-30 שנים על הכביש ואז האפשרויות שלך נפתחות.

אם אתה חובב אלפא- חפש גוליה מודל 2017-2018, גרסת ה200 כ״ס תשאיר לך עודף מ100000 שקל, עדכון תוכנה והופ יש לך וולצ׳ה עם 280 סוסים צוהלים וזנב מקשקש לרוחב עם צליל משובח והסמל המאוד נכון על המכסה מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא חושב שיש משהו גם אמין וגם יחסית מודרני בתקציב שלך. לא יודע איזה לקסוס במצב טוב תמצא בסכומים האלה, רק רכבים בני 20.

אולי cts משנת 2010 כזה, אבל אין לי מושג לגבי האמינות ועלויות אחזקה.

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיק שתי לקסוס GS300 2008 בבית.

המון רכב בכלום כסף.

מאוד מפנקות.

אפשר להוציא ממנה קצת כיף (בכל זאת הנעה אחורית)

עד כה לא עשו בעיות.

כן צריך לקחת בחשבון שהתחזוקה יקרה בכ50-70%.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Roycohen1979 כתב:

אני מניח ש20-30 זה לא התקציב אחרת לא תמצא שום לקסוס סבירה ותקינה בתקציב הזה.

גם לא יודע איזה רכב הנעה כפולה יתן לך פאואר סלייד ב20-30 אלף שקל אבל בטח ובטח לא תקבל רבע פאואר סלייד מסובארו b3 אלא אם אתה על מגרש קרח ששפכו עליו שמן מכונות והרכיבו לך צמיגים שחוקים עד היסוד.

אז נצא מנקודת הנחה שה20-30 מדבר על 20-30 שנים על הכביש ואז האפשרויות שלך נפתחות.

אם אתה חובב אלפא- חפש גוליה מודל 2017-2018, גרסת ה200 כ״ס תשאיר לך עודף מ100000 שקל, עדכון תוכנה והופ יש לך וולצ׳ה עם 280 סוסים צוהלים וזנב מקשקש לרוחב עם צליל משובח והסמל המאוד נכון על המכסה מנוע.

אבל ג'וליה אין פחות מאזור ה90K.. פי 3 מהתקציב (אם היה בתקציב זה הרכב שהייתי לוקח, אין שאלה בכלל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, Roycohen1979 כתב:

 

אז נצא מנקודת הנחה שה20-30 מדבר על 20-30 שנים על הכביש ואז האפשרויות שלך נפתחות.

אם אתה חובב אלפא- חפש גוליה מודל 2017-2018, גרסת ה200 כ״ס תשאיר לך עודף מ100000 שקל, עדכון תוכנה והופ יש לך וולצ׳ה עם 280 סוסים צוהלים וזנב מקשקש לרוחב עם צליל משובח והסמל המאוד נכון על המכסה מנוע.

 

די ברור ש 20-30 זה דוקא כן התקציב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...