Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם לי הלכה שרשרת טיימניג בסיאט איביזה 1.2 TSI


יניב921
שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אריק,

 

אם הבנתי נכון פספסת את הציניות של הבחור שציטטת....

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עידן - רק הערה אחת, לשני חברי פורום כבר סייע מכתב ששלחתי. לצ׳מפיון, זה תמיד צ׳מפיוןן... אז אולי עוד יש תקומה לחותמת :-)

ואם אני סופר גם את עצמי - אז לשלושה ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי VAG לפני כל המגדשים שהם הכניסו במנועים שלהם ולפני כל התיבות הילוכים "המשוכללות",היו אמינים,כי הם היו פשוטים.

היום זה כבר סיפור אחר.

 

אתה טועה, הם היו דראק כבר מאמצע שנות ה-90

לא קשור לטורבו ומצמדים כפולים.

רכבים חדשים ויקרים סבלו מתקלות שרכב יפני ב-20 יתבייש בהן (הכל מנסיון אישי).

ובעלויות תחזוקה שלא היו מביישות מעבורת חלל.

 

ממליץ לפתוח תת פורום "צמפיון אכלו לי..שתו לי..נפל לי חלון, מותחן, מצמד, טורבו וגם הבוכנה עפה החוצה מהבלוק על הפלסטיקה המתפוררת"

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, השרשרת ברכבו של פותח האשכול לא נקרעה או קיימת תקלה מסויימת שבגללה צריך להתנפל אל הייבואן/הייצרן.

 

על סמך מה קבע המכונאי שיש להחליף את הרצועה ? הרי הוא לא פירק שום דבר.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, הם היו דראק כבר מאמצע שנות ה-90

לא קשור לטורבו ומצמדים כפולים.

רכבים חדשים ויקרים סבלו מתקלות שרכב יפני ב-20 יתבייש בהן (הכל מנסיון אישי).

ובעלויות תחזוקה שלא היו מביישות מעבורת חלל.

 

ממליץ לפתוח תת פורום "צמפיון אכלו לי..שתו לי..נפל לי חלון, מותחן, מצמד, טורבו וגם הבוכנה עפה החוצה מהבלוק על הפלסטיקה המתפוררת"

 

אם אתה מדבר מניסיון, היה ראוי שתציין על איזה דגם ספציפי אתה מדבר ושנתון. הניסיון שלך לא מייצג. ולכן ההודעה שלך שייכת לקטגוריית ה"מעודדות".

לי יש נסיון אחר. גולף 1.6 2007, בקרוב בת 7, והיית מת לאמינות כזו...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאלץ ( מחמת עינא בישא כמובן ) להצטרף אל קודמי עם בורה עתיקה באמת ( יד ראשונה אצלי, ישר מהחנות ), בת למעלה משלוש עשרה שנים ( תחילת המילניום ) ועם קרוב ל 200K ק"מ שפותחת עיניים בתדהמה כל פעם שהיא קוראת כאן על גירים ומנועים ושרשרות טיימינג שהולכים לבלי שוב ובגיל כל כך צעיר. ורק כשהיא נתקלת בקילופי פלסטיק או צניחת ריפוד וכאלו, היא מרגישה שוב חלק מהמשפחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שמדובר במותחן שרשרת תזמון עם פגם בייצור, זו בעיה מוכרת במנועי ה- tsi, כבר היה על זה מגה שרשור בעבר, שפתח אותו חאלד למיטב זכרוני, במקרה ההוא עם איביזה עם צ׳יפ, שהשרשרת קפצה מהמקום ונגרם נזק חמור למנוע.

 

קודם כל מדובר על לאון 1.8TSI ולא איביזה. ולמיטב זכרוני הרכב לא היה משופר.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, הם היו דראק כבר מאמצע שנות ה-90

לא קשור לטורבו ומצמדים כפולים.

רכבים חדשים ויקרים סבלו מתקלות שרכב יפני ב-20 יתבייש בהן (הכל מנסיון אישי).

ובעלויות תחזוקה שלא היו מביישות מעבורת חלל.

 

ממליץ לפתוח תת פורום "צמפיון אכלו לי..שתו לי..נפל לי חלון, מותחן, מצמד, טורבו וגם הבוכנה עפה החוצה מהבלוק על הפלסטיקה המתפוררת"

 

הזוי, שימו לב ששרשרת טיימינג שאמורה להחזיק לאורך כל חיי המנוע קורסת בטווח קילומטרג' כזה שאפילו רצועת זימון מגומי הייתה מתביישות בו.

 

פשוט לא יאומן.

אני לא מבין מה התרומה שלכם לכול דיון שנפתח בעניין תקלות או הודעות שקשר לרכבי קונצרן VAG חוץ מאשר לזרוק רפש ולציין בראש חוצות למה הרכבים תוצרת קונצרן VAG הם קקה.

 

די נמאס לקרוא את ההודעות שלכם !

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מדבר מניסיון, היה ראוי שתציין על איזה דגם ספציפי אתה מדבר ושנתון. הניסיון שלך לא מייצג. ולכן ההודעה שלך שייכת לקטגוריית ה"מעודדות".

לי יש נסיון אחר. גולף 1.6 2007, בקרוב בת 7, והיית מת לאמינות כזו...

 

היות ומזקני הפורום מכירים את סיפורי לא ציינתי אך למען החדשים.

VR6 95 ידנית ופולו 1.4 16V 98

שתיהן דראק מן דראק.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק היקר.

אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שלמרות שפלח השוק של הקונצרן הוא לא מהגבוהים בשוק, כמות התקלות וסיפורי הזוועה שמיוחסת לרכבי הקונצרן וליבואן חריגה ביחס למשקלן הסגולי.

נכון, גם ליצרנים אחרים יש בעיות ותקלות, אבל צריך להיות עיוור או עם דיסוננס כדי לא להבין שיש פה בעיות אמינות רציניות וחמור מכך שהיבואן מדי פעם גם מתנער מהן.

מנועים שהלכו אחרי ק"מ נמוך, בעיות גיר, רצועות תזמון וחיישנים שמחזירים את נשמתם לבורא בטרם עת הם סיפורים שחוזרים על עצמם כל העת.

צ'טערת, צריך להיות טיפש אמיתי כדי לא להבין שהמלך הוא ערום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מה התרומה שלכם לכול דיון שנפתח בעניין תקלות או הודעות שקשר לרכבי קונצרן VAG חוץ מאשר לזרוק רפש ולציין בראש חוצות למה הרכבים תוצרת קונצרן VAG הם קקה.

 

די נמאס לקרוא את ההודעות שלכם !

 

צודק לגמרי.

 

העניין הוא שגם ההודעות שלך הן חלק מריטואל קבוע כשמדובר בדיון על משהו מתוצרת VAG. :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק לגמרי.

 

העניין הוא שגם ההודעות שלך הן חלק מריטואל קבוע כשמדובר בדיון על משהו מתוצרת VAG. :roll:

אם וכאשר מישהו פותח אשכול בפורום הטכני עם בעיה ברכב מקונצרן VAG אני משתדל לעזור לו עד כמה שניתן במסגרת הפורום. הפסקתי לשבח ולהלל את רכבי קונצרן VAG כי זה התחיל לשעמעם אותי.

 

לך כבר לא נמאס ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבי יש בחברה 4 רכבי סקודה רומסטר 1.2 TSI,לכולם,אבל לכולם נקרעו שרשראות טיימינג,אחד אחרי השני,בהפרש של יום!

מה תגיד על זה?

גם בעסק של גיסי 4 מאזדות חדשות (מאזדה 6) עדיין עם ניילונים על המושבים עלו באש מסיבה לא ברורה במהלך החודש האחרון.

untitled.JPG

car.jpg

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בעסק של גיסי 4 מאזדות חדשות (מאזדה 6) עדיין עם ניילונים על המושבים עלו באש מסיבה לא ברורה במהלך החודש האחרון.

 

שני שונות תמונות לחלוטין. הראשונה נראית כמו למברגיני והשניה רק השטן יודע ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...