Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם לי הלכה שרשרת טיימניג בסיאט איביזה 1.2 TSI


יניב921
שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש שיגידו לא אמין.

אני קורא לזה חדשני ביותר עם חבלי לידה.

עדיף זה מאשר מנוע של יצרן ותיק משנות התשעים.

 

ואנקדוטה קטנה : בעשורים הקודמים היה נהוג לומר שטויוטה זה הרכב האמין בעולם !

אממה, לשני אחיי היו טויוטה קורולה ולשניהם הלך מנוע.

אז אין באמת יצרן שהוא אמין ב100%

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמע, הבעיה היא שעד שלא עושים רעש לא מקבלים טיפול.

זה נכון לגבי צ׳מפיון וזה נכון לגבי כל דבר אחר בתרבות המסריחה בארץ הזאת.

אני יכול לתת לך אינספור דוגמאות שקרו ועד שלא איימתי לא קיבלתי שירות ( מחשב נייד, מצלמה מקצועית ...).

אז נכון, מגיע לו היה לקבל שירות ובהתחלה כמו בכל מקום בארץ אמרו ישר לא, עד שצצה לה הילה ואני מאמין שהיא עזרה לו

ועידכנה אותו בכל המתרחש כמו שהיא עזרה להרבה אנשים פה בפורום וזה צעד מבורך ובתכלס למרות שהוא קנה רכב ממיטב כספו

הוא לא יכול לקחת את זה כמובן מאליו... למה אתה שואל ? כי אתה בישראל.

כמובן שעולה השאלה מה קורה עם אנשים שהם לא בפורום וכשהם נענים בשלילה מה הם עושים ?

צ׳מפיון מנסים לעשות שינוי וזה יקח המון זמן, לבנתיים הילה זה כל מה שיש לנו .-:)

 

בוקר טוב,

 

צ'מפיון מוטורס משקיעה רבות לטובת לקוחותיה, ובוודאי שלא מקבעת תרבות קלוקלת.

אחרי הילה, שעושה עבודתה נאמנה, עומד מערך שלם שמסייע לה בסופו של דבר לתקן חווית שירות לא מושלמת של מי מלקוחותינו.

אנחנו רוצים לקוחות מרוצים ונפעל לשם כך בכל ערוץ אפשרי.

נשמח לעזור,ולעמוד לשירותכם בכל עת.

 

אורית ברכה

מנהלת שירות לקוחות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקטנה... רק חודש וחצי ומאה עשרים תגובות לשרשור, עד שהגבתם וגם אז בכלליות ולא לגופו של עניין.

הרצון לעזור זועק לשמיים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקטנה... רק חודש וחצי ומאה עשרים תגובות לשרשור, עד שהגבתם וגם אז בכלליות ולא לגופו של עניין.

הרצון לעזור זועק לשמיים.

 

 

מה אתה רוצה מהם?

הם עזרו ללקוח שבשרשור

הם לא חייבים לענות על כל דבר..

העיקר שהם מטפלים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הכל בחיים נמדד במבחן התוצאה הסופית.

לפעמים הדרך חשובה לא פחות.

עד שהבנאדם (והוא לא הראשון אגב) לא הפך את השולחן לא ספרו אותו ממטר.

יש פה ספונסרים שמגיבים מה'יריה' הראשונה, כמו שצריך להיות.

לפרסם את התגובה הלקונית אחרי חודש וחצי, זה בזיון

סליחה... זה צ'מפיון.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

 

צ'מפיון מוטורס משקיעה רבות לטובת לקוחותיה, ובוודאי שלא מקבעת תרבות קלוקלת.

אחרי הילה, שעושה עבודתה נאמנה, עומד מערך שלם שמסייע לה בסופו של דבר לתקן חווית שירות לא מושלמת של מי מלקוחותינו.

אנחנו רוצים לקוחות מרוצים ונפעל לשם כך בכל ערוץ אפשרי.

נשמח לעזור,ולעמוד לשירותכם בכל עת.

 

אורית ברכה

מנהלת שירות לקוחות

 

 

מילים ריקות מתוכן.

גולף 2008 TSI 140 כ"ס 105000ק"מ. טופל רק במוסך מורשה, ותוך הקפדה על מועדי הטיפולים. כ 800 ק"מ אחרי טיפול

נשברה בוכנה וגרמה לסדק בבבלוק מנוע. לצערי פנית המוסך לצמפיון לא הועילה ונאלצתי לשלם את מלא המחיר (החלפת מנוע).

חבל שלא מכירים באחריות לייצור כושל של רכבים. צמפיון אותי הפסידתם בתור לקוח (אחרי כ- 20 שנה שרכשתי רק רכבי VW) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר אז כבר, אודי S3 הלך טורבו ב 48,000 ק"מ, קרע יחד איתו חיישן חמצן עליון, נסעתי עם האוטו למרכזי של אודי, קיבלתי תשובה שלילית.

שלמתי על כל התיקון בעצמי, וכמובן אם מישהו תהה לעצמו, לא בצ'מפיון.

הרכב הבא לא יהיה VAG.

 

עריכה : הרכב שנת 2008, טופל כל חייו במוסך המרכזי + קיימות קבלות על ה-כ-ל

Peugeot 208 GTI 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במסגרת טיפול החלפת המותחן באחריות , הם שכחו להחליף ל שמן מנוע מתאים ופילטר -

זו אחריותם המלאה והם צריכים לתקן זאת על חשבונם .

 

ובמיוחד לרכב אשר בצע טיפול והחליף שמן ופילטר לפני שלושה חודשים , ושילם על כך .

 

כאשר אתה מדבר עם השרות הטכני , בדוק ועדכן אותנו לאיזה שמן מנוע הם מחליפים - צמיגות ותקן .

ובמה הוא שונה מהשמן אשר כרגע במנוע הרכב .

 

אייל .

 

חוזר ומעדכן

 

צ'מפיון חזרו אליי בשיחת ועידה עם מנהל המוסך לאחר שיחת ההתרעמות שלי איתם על עלות ההחלפה הזמינו אותי למוסך לבצע את הטיפול על חשבונם וחשבון המוסך

 

ביום שישי הרכב נכנס למוסך וטופל ואפילו קיבל שוב פעם עידכון תוכנה והפעם בחינם. (דרך חדשה להוציא כסף מלקוחות היא על עדכון תוכנה?)

 

את האלמנט בסך 220 ש"ח קיבלתי בצורת עלות מחזיר שמן (טוב ניחא...) שלא כלול בעלות ההחלפה

 

שבת שלום

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...