Jump to content

YLKLN

  • פרסום הודעות

    140
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות YLKLN

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מצרף ציטוט מספר הנהג של פורד פוקוס החדשה מהנדסי פורד בהחלט חשבו על בלימת מנוע בניגוד למה שחושב פותח השרשור המודאג.
  2. איפה בדיוק הייתה הפעם הראשונה ? הרכב באותה תאונה היה מיצובישי שאין שום קשר בין היצרנים וביין התיבות . כאמור בתיבה של פורד יש מצב low כמו בכל תיבה אחרת בדיוק לצורך בלימת הרכב באמצעות המנוע מה גם שבחלק מהדגמים יש מנופים בהגה לתפעול ידני.לפי כמות "מהנדסי הרכב" שכותבים פה בפורום הייתה צריכה להיות בישראל תעשיית רכב מפותחת מאוד. מהנדסי פורד לא ייצרו את הרכב לאירופה וארצות הברית שקצת יותר הרריות מארצנו הקטנה וכמובן שאין תלונות ובטח לא תאונות לא עלינו.
  3. פיאט 500 ממש לא נחשקת סתם נשארו ממנה עשרות אלפים בעולם וסתם קיימת תעשיה שלמה של חלקים ושיפורים סביבה וערכה רק עולה ואחת שמשופצת יפה כבר מזמן עברה את ה 10000 יורו באירופה.חיפושית מיני מינור וסיטרואן דה שוו בערך באותה ליגה . אגב גם הווספות קלסיות וערכן עולה בהתמדה . המושג הנכון הוא לא רכב אספנות . רכב אספנות זה מושג טכני של רכב שעבר 30 שנה. רכב קלאסי זה רכב אספנות או שאפילו לא כזה טכנית אבל נחשב לרכב קלאסי וכאלה הם הרכבים שציינתי שהם בגזרה העממית יותר מעליהם יש אלפות שנות ה 70 מרצדס בדגמים מסוימים ואמריקאיות מסוגים בודדים .לא כל סוברו ודיהטסו תהיה קלאסית מה שכן היא תוכל להיות אספנות. רכב אספנות משופץ ברמה יפה עדיין כיפי ויכול להיות נקודת פתיחה נהדרת לתחביב מהנה גם הוא לא קלאסי.
  4. תיבדוק שהוויפי של האוטו לא מחובר לטלפון שלך כנקודה חמה שכן אז הוויז לא עובר לרשת הסללור שדרכה הוא מנווט. בקיצור סגור את הוויפי של האוטו או מצלמת דרך במידה ומותקנת .יש גם איזו שהיא הגדרה בטלפון שנותנת העדפה לרשת הסללורית חוויתי בעיה כזאת באוטו הקודם שהטלפון התחבר למצלמת דרך בוויפי והוויז לא עבד רק גוגל מפס.
  5. אצלי קיבלתי עםpsi 36 בכל הגלגלים והאוטו לא קשה ולא קופצני כלל ההיפך פחות קשה ממה שהיה לי ברכב הקודם.לגבי האנדרואיד אוטו השתמשתי בכבל סיני זול וחוויתי ניתוקים וקשיים בחיבור .לקחתי את הכבל המקורי של הטלפון והחיבור מהיר ויציב.אגב בכל הפורומים וביוטיוב ממליצים על כבל לחיבור הטלפון מאיכות גבוהה.
  6. אתמול ממתקן המסירה בניר צבי נסעתי למקום עבודתי הרכב עמד בשמש יוקדת משעה 0945 עד 1630 אפילו ללא צילון בחלון ( עוד לא היה לי) הפעלת מזגן ותוך זמן קצר היה נעים באוטו . אני יכול להסכים שעל נוחות ואיכויות אחרות עוד קשה לדבר אבל מזגן זה הכי קל להרגיש ולהשוות לרכבים אחרים והוא מעולה.
  7. אז גם אני עוקב אחרי השרשור מתחילתו ואף הגבתי בשלב מסוים ואתמול סוף סוף גם אני קיבלתי st line ובצבע הנכון .הרבה עוד לא נסעתי אך ממה שכן המזגן מעולה ויותר מזה והיא לא יותר קשה מהגולייטה שהיתה לי ונוסעת שקט מאוד.
  8. אינני יודע איך בנסיעה יודעים מתי יש 150כס ומתי זה 182כס הנתונים האלה נמדדים במצבים קיצוניים ובטח לא לפי תחושת בטן. אני נסעתי נסיעת מבחן בפוקוס st line ויכול להעיד שהיא באמת מרגישה חזקה ולא חסר כוח. מציע לכל המתעניינים לגשת ולבצע נסיעת מבחן ולא להיתפס למינוח או ניסוח של בוחן זה או אחר. אני לפחות חרשתי את רוב המבחנים ביוטיוב ובמגזיני רכב שמפורסמים ברשת בארץ ובעולם בסהכ חוות הדעת הכללית טובה מאוד עד מעולה מהרכב וזאת גם הייתה תחושתי בנסיעה. הפוקוס לא מושלמת וגם טויוטה קורולה או סיאט לאון לא ,לכל אחת יתרונות וחסרונות ועיניין של טעם אישי והעדפות של כל אחד. לכן לכל המתלבטים אל תתרגשו מכל מילה במבחן הסהכ הוא טוב מאוד ולכן ההחלטה היא מהבטן שבו ברכב תנהגו בו ותחליטו . סהכ החבילה מאוד מפתה ומשתלמת.
  9. באיזה חברה ניתן לוותר על איתורן תמורת 600שח?
  10. תתקשר לשחמון חלפים בפתח תקווה תושבת מקורית ורפידות במחירים קרובים למחירי חול ממליץ בחום שחמון טל 039300638 תבקש את טל.
  11. טבלטים נקסוס 7 ונקסוס 9 שמישים ועובדים למכירה במצב חיצוני חדש שניהם פרטים 0544425614 ניתן לרכוש כל אחד בנפרד
  12. הגולייטה 120 כס סוחבת מצוין בגירסה זאת המנוע נחשב לאמין ביותר והשילוב עם תיבה ידנית מוצלח מאוד, גירסת הפרוגרישן היא גירסת האיבזור הבסיסית אך בגדול לא מחסירה דברים מהותיים אין בקרת אקלים המזגן מכאני ואין חיישני אורות ומגבים,
  13. לגולייטה הבסיסית 120כס יש מנוע. T jet מגיעה בשתי רמות גימור פרוגרשין הבסיסי וקומפיטוציונה מעל. מניסיון אישי דגם אמין מאוד.
  14. סבלתי מאותה תופעה לפעמים האוטו לא היניע לאחר הכנסת הקוד בקודן.באותם מיקרים הייתה נשארת נורית מנעול בלוח השעונים.לאחר משחק עם המפתח סגירה ופתיחה מספר פעמים נורית המנעול הייתה כוביית והאוטו היה מניע.לבסוף נותק הקודן המקולל שאכן היה מחובר בטור לאנטנה של האימובילייזר התופעה נעלמה והאוטו מניע מייד
×
×
  • Create New...