Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בלי פתחי מזגן במושב אחורי - האם יש פתרון יצירתי איך שהילדים לא יסבלו מאחור בחום הקשה שבחוץ?


tofish

פוסטים מומלצים

יכול להיות ש"ההנעה מרחוק" ברכב היברידי היא בעצם הפעלת המזגן ותו לא
כי ברכב הברידי, בכל מקרה תחילת נסיעה היא לא על מנוע הבנזין למנוע חשמלי אין "התנעה"
ככה שזה לא סותר את לשון החוק שלמיטב זכרוני לא השתנתה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה עובד. וזה נמצא בברושור של היבואן.

איזה מישהו העלה סרטון שזה לא עובד כי התקינו קודם בצורה לא נכונה.

מי שזה לא עובד אצלו, שיפנה לדביל שהתקין לו את הקודן שיסדר את זה.

מה שכו, איך שאתה נכנס לאוטו זה צועק שהוא רוצה קוד. הגיוני. מה שמוזר, שזה לא דורש עוד לחיצה על כפתור ההתנעה כמו רכבים שהיו לי בארהב.

 

זה רכב עם שטח חלונות קטן סהכ, הבעיה שהחלונות בהירים לחלוטין. רק אומר שהמזגן לא כזה חזק, ושמתי לב שאם לוחצים על הגז בעמידה אז יש תפוקת קירור רצינית, אם לא לוחצים ואתה בP, גם אם 45 מעלות ושמתה על Low, זה מוציא קור עלוב.

שוב, מה שבעיקר עוזר, זה להשאיר חלונות קצת פתוחים, מגן שמש קדמי. ואני גם זורק מגן שמש בצד הבעייתי וסוגר עליו חלונות.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהרבה מהרכבים אפשר לפתוח את השמשות מרחוק ע"י לחיצה ארוכה על פתיחה בשלט
זה בדרך מה שאני עושה, אני פותח את כל החלונות עוד כשאנחנו בבית. בנוסף לזה יש מגן שמש

 

ככה הרכב לא חם מידי כשאנחנו נכנסים לרכב והמזגן דוחף אוויר קר כמעט מיד, הרכב מתקרר ונוח לנהיגה תוך פחות משתי דקות בערך

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, סולל הדרך כתב:

יכול להיות ש"ההנעה מרחוק" ברכב היברידי היא בעצם הפעלת המזגן ותו לא
כי ברכב הברידי, בכל מקרה תחילת נסיעה היא לא על מנוע הבנזין למנוע חשמלי אין "התנעה"
ככה שזה לא סותר את לשון החוק שלמיטב זכרוני לא השתנתה.

לאחר בירור עם חברים שעובדים בתחום הרכב. 

 

יש בישראל מספר דגמים היברידיים וגם עם  מנוע בנזין רגיל בלבד עם התנעה מרחוק מקורית מהיצרן שמופעלת ועובדת.

 

יותר מזה יש לא מעט דגמים שאפשר להוציא מהחניה ללא נהג. 

 

אז כנראה שהתקנה העתיקה שאתם מדברים עליה "בעזיבת הרכב כבה מנוע והפעל אמצעי נעילה" לא רלוונטית להתנעה מרחוק.

  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה נמצאת בתיקון ג1 משנת 2014

 

image.png.9a47ca97b32e048a8a69fed8839bb84e.png

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.6.2024 בשעה 08:28, guyr כתב:

לאח שלי ברוסיה היה מנגנון שהוא היה מפעיל את הרכב מרחוק, בזמן שהוא בבית כדי שהמיזוג יחמם את הרכב.

זה היה ניסאן קשקאי פשוט יחסית, לא מאמין שזה בא מהמפעל ככה.

האם מישהו יצא לו להתקין מערכת התנעה מרחוק בארץ?

לרוב זאת מערכת שלא מתניעה את המנוע מרחוק, אלא מניעה יחידת חימום נפרדת - ברוסית עממית - автономка או Стояночный отопитель.

באנגלית Parking Heater.

מערכת נפרדת מהמנוע שמחממת את תא הנוסעים והמנוע דרך המערכת קירור של המנוע ע"י חימום נוזל הקירור. (יש גם מערכות שרק מחממות את האוויר בתא הנוסעים).

לרוב הן שואבות דלק ממיכל הדלק של הרכב לצורך החימום, אך יש גם כאלו שמתקינים עם מיכל נפרד.

שתי חברות מאוד מוכרות הן Webasto וEberspächer.

את המערכות ניתן לרוב להזמין בקונפיגורטור בעת הזמנת הרכב OEM או להתקין מאוחר יותר RETROFIT.

eberspaecher-bedienelemente-diagnosetools-controls-820x620.jpg

עריכה:

לנושא הפוסט, יש רכבים בהם יש אפשרות לאוורור אוטומטי לשעה מסוימת:

image.thumb.png.1b910b28c12961368d1585e361657828.png

 

או שאפשר פשוט לקנות משהו כזה בנוסף להמלצות השונות שכבר נתנו:

s-l1600.jpgs-l500.jpg

עריכה אחרונה על ידי f31
  • אהבתי 2

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, f31 כתב:

לרוב זאת מערכת שלא מתניעה את המנוע מרחוק, אלא מניעה יחידת חימום נפרדת - ברוסית עממית - автономка או Стояночный отопитель.

באנגלית Parking Heater.

מערכת נפרדת מהמנוע שמחממת את תא הנוסעים והמנוע דרך המערכת קירור של המנוע ע"י חימום נוזל הקירור. (יש גם מערכות שרק מחממות את האוויר בתא הנוסעים).

לרוב הן שואבות דלק ממיכל הדלק של הרכב לצורך החימום, אך יש גם כאלו שמתקינים עם מיכל נפרד.

שתי חברות מאוד מוכרות הן Webasto וEberspächer.

את המערכות ניתן לרוב להזמין בקונפיגורטור בעת הזמנת הרכב OEM או להתקין מאוחר יותר RETROFIT.

eberspaecher-bedienelemente-diagnosetools-controls-820x620.jpg

עריכה:

לנושא הפוסט, יש רכבים בהם יש אפשרות לאוורור אוטומטי לשעה מסוימת:

image.thumb.png.1b910b28c12961368d1585e361657828.png

 

או שאפשר פשוט לקנות משהו כזה בנוסף להמלצות השונות שכבר נתנו:

s-l1600.jpgs-l500.jpg

הדבר האחרון שהמלצת הוא המוצר עם הביקורות הכי שליליות אי פעם באינטרנט תסתכל באמזון ובכל מקום אחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, הביקורות של המכשירים הללו כאשר מוצאים אותן נראות לא משהו, גם בתצורות שונות... ☹️

 

לא הקדשתי זמן רב לחיפוש בהפסקת צהרים 🙃

טוב נו, אבל יש לי ניסיון עם דומה לזה בקמפר, והביקורות טובות:

61rDIdmzJeL._AC_SL1500_.jpg71aHLIyFT1L._AC_SL1500_.jpg

נשאר רק לחתוך את הגג...*

*לא מומלץ לעשות את זה ברכב פרטי!

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלת"ק.

כשרכב יושב בשמש (אגב אם זה נסיעה בבוקר זה לא זמן רב ובדרך כלל הרכב לא יהיה כזה חם) אנחנו לא רק צריכים לקרר את חלל הרכב, אלא גם "להלחם" בעליית הטמפרטורה מחלקי הפנים והחוץ הרותחים. לכן, כבעלים של רכב כהה, אני בתחילת נסיעת צהריים תמיד מוצא פינה מוצלת ועומד בה 2-3 דקות עם מזגן בעוצמה מירבית. ואם אפשר - סוגר פתחי מיזוג לכמה רגעים כדי שלפחות התעלות שבדשבורד יצטננו משמעותית. 

לגבי פתרונות להורדת הטמפרטורה לכתחילה יש לי גם מספר שיטות:

א. להשאיר כ2 סמ פתח בחלונות הרכב, לא משמעותי אבל מוריד בכמה מעלות את החום.

ב. הצללת חלונות, בעיקר מאחורה, עושה הבדל גדול.

ג. לשים כיסוי על גבי השמשה

 

בעבר ראיתי פתרון של מישהי, היא קנתה גליל צנרת גמישה של מזגן, קופסת פלסטיק מרובעת או מעוגלת כתלות בגודל ובצורת פתח המיזוג הקדמי, והדביקה את הכל בצורה הרמטית כך שיצרה מעבר מיזוג למושב האחורי לעבר כסא הבטיחות.

רעיון יצירתי אך יתכן שבגלל המרחק יהיה אובדן של עוצמת המפוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סעיפים א-ג שהזכרת מיושמים על-ידי בהצלחה רבה ברכב עם מזגן לא גיבור במיוחד.


לגבי ג, חשוב להדגיש שהצלונים הפשוטים ששמים *בתוך הרכב* שווים כקליפת השום, צריך במינימום כיסוי חיצוני על השמשה (מסוג "תחבושת היגיינית") או כיסוי "חזיה" שמכסה גם חלק גדול מחלונות הצד הקדמיים.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או לעמוד בצל לפתוח חלונות ולפתוח ולסגור דלת אחת, ככה אפשר להוציא אוויר.

אם יש לכם ג'יפון, סטיישן, האטצ' - לפתוח ולסגור את הבגאז'

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...