Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
WAZE, לטיפולכם.

 

איזה התרעה אתה חושב שהם יכולים לספק לכזה דבר?

"מצלמה לפניך, הגעת מהר מדיי עצור והמתן חצי שעה".

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לנו אלא להלין על עצמנו.

 

לפני שפרויקט מצלמות הגטסו יצא לדרך, היה חלון הזדמנויות להפילו. נדרשו 10,000 חתימות של אזרחים שביקש חבר כנסת (נדמה לי מיכאל רצון) ע"מ שיוכל לבוא בדרישה עם כוח בכדי לשנות את רוע הגזירה.

 

למרות שהדבר הופיע כאן ובפורומים אחרים, ולמרות שלא היה צריך לשלם, או לבוא להפגין, כל שנדרש היה רק להוסיף שם ומספר טלפון באינטרנט.

 

נחשו כמה חתמו ? פחות מ-8,000 .

פורסם
בעתיד יוצבו גם מצלמות המסוגלות למדוד את פרק הזמן החולף בין מעבר של רכב בין מצלמה למצלמה.

 

 

מה לעזאזל? אתה בא להגיד לי שמצלמה תמדוד את הזמן שלקח לי לעבור מקטע כביש ואם ביצעתי זאת מהר מידי אז אני אקבל דו''ח?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
"אתה צפוי להגיע למצלמת ממוצע מהירות. בשביל להמנע מקנס, הורד את המהירות הנוכחית ל83 קמ"ש"

 

ואם מדובר בסדרת מצלמות?

נניח מתחילת כביש עד סופו (כי ממוצע אי אפשר לחשב עם רמזורים) נכנסתי לתחילת 6 דרום הייתה שם מצלמה, ומצלמה נוספת מחכה לי בקסם שזו היציאה שאני צריך לצאת בה.

 

 

GABIUBOGI

זה מה שכתוב...

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
אין לנו אלא להלין על עצמנו.

 

לפני שפרויקט מצלמות הגטסו יצא לדרך, היה חלון הזדמנויות להפילו. נדרשו 10,000 חתימות של אזרחים שביקש חבר כנסת (נדמה לי מיכאל רצון) ע"מ שיוכל לבוא בדרישה עם כוח בכדי לשנות את רוע הגזירה.

 

למרות שהדבר הופיע כאן ובפורומים אחרים, ולמרות שלא היה צריך לשלם, או לבוא להפגין, כל שנדרש היה רק להוסיף שם ומספר טלפון באינטרנט.

 

נחשו כמה חתמו ? פחות מ-8,000 .

 

בזמן שהתחילו עם הפרוייקט הזה של המצלמות הייתי כל יום הפורם ובכתבות שונות לדעת מה קורה עם זה...

 

על מה שאתה מדבר פעם אחת לא ראיתי לא כתבה ולא נושא פה בפורם כי אני אישית הייתי חותם!

 

מקס.

פורסם
זה לא קיים כבר עכשיו?

שמעתי שזה קיים בכביש 4 לכיוון רעננה\כפר סבא

 

אם זה היה קיים שם כבר הייתי חסר רשיון ו\או בית מכמות הקנסות.

תודה לאל הכביש היומי שלי נטול מצלמות.

מהירות מקסימלית של 90 בכביש הזה (סלול מצויין, גדר הפרדה מבטון, 3 נתיבים לכל כיוון, שולים מלאים, ראות מצויינת קדימה) מרגיש פשוט לא טבעי ומצריך אותך להוריד בכוח את הרגל מהגז.

 

התאונות היחידות שאני רואה בכביש הזה (ואני רואה הרבה) הן בזמן הפקקים בתאונות של במפר-טו-במפר כי מישהו בדיוק התאפר, קרא עיתון או דיבר בטלפון וגלש על 20 קמ"ש לתוך עכוזו של הרכב לפניו.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

מכיר סיפור על מקום שבו התחילו עם מדידת מהירות ממוצעת, מה שזה גרם שכל הנהגים ירדו מהכביש המהיר וחיכו עד שתעבור רוע הגזרה ואז המשיכו בנסיעה עד למצלמה השניה

תוך מספר חודשים בנו בסמטה הזאת קניון ענק שבו כל הנהגים עצרו כדי לסדר את מהירות הנסיעה הממוצעת

פורסם

אם זה יקרה יאלצו לבנות חניונים לפני כל מצלמה כדי שמי שעבר את המהירות יוכל לעמוד בצד ולא לגרום לפקק או תאונה.

 

אבל אם זה קורה מי שצריך להיות תחת פיקוח דבר ראשון זה מי שהגה את הרעיון הזה...קודם כל השהוא יוכיח שזה אפשרי.

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם
אם זה יקרה יאלצו לבנות חניונים לפני כל מצלמה כדי שמי שעבר את המהירות יוכל לעמוד בצד ולא לגרום לפקק או תאונה.

 

אבל אם זה קורה מי שצריך להיות תחת פיקוח דבר ראשון זה מי שהגה את הרעיון הזה...קודם כל השהוא יוכיח שזה אפשרי.

 

ומה אתה חושב? שהם יתנו למצב כזה לקרות?

זה די ברור שיורידו את השוליים בין המקטעים האלה.

יהיה יותר פשוט לעמוד באמצע הכביש כבר ולעזור גם לנהגים האחרים על הדרך

מה יקרה 2 ק"מ אחורה לפי אקורדיוני תנועה?

פקק, עד איפה הפקק יגיע?

עד אילת

 

מדינה מטופשת

אני עובר לאופניים חשמליות [לא באמת]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

איזה מדינה פרייארית, אם השיטה כל כך טובה, למה 2,000 מצלמות? אני מציע 8,000,000, אחת על כל אזרח.

יוכלו לעשות כסף על עוד דברים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אין לנו אלא להלין על עצמנו.

 

לפני שפרויקט מצלמות הגטסו יצא לדרך, היה חלון הזדמנויות להפילו. נדרשו 10,000 חתימות של אזרחים שביקש חבר כנסת (נדמה לי מיכאל רצון) ע"מ שיוכל לבוא בדרישה עם כוח בכדי לשנות את רוע הגזירה.

 

למרות שהדבר הופיע כאן ובפורומים אחרים, ולמרות שלא היה צריך לשלם, או לבוא להפגין, כל שנדרש היה רק להוסיף שם ומספר טלפון באינטרנט.

 

נחשו כמה חתמו ? פחות מ-8,000 .

 

לא שזה רע לאסוף חתימות בשביל מטרה כזו, אבל אין בכך כלום, כך שתחושת ההחמצה מיותרת. הענין הזה בא לעולם כי הוא כלכלי, כי הוא מראה עשייה בתחום של מניעת תאונות ויש סיכוי סביר שייצור סטטיסטיקה של הורדת המהירות הממוצעת בכבישים, בקיצור נחמד מאוד למי שצריך להוציא חוברות מהודרות תקופתיות על פועלו המבורך בענין. עשרת אלפי חתימות אינן חזקות מהאמור לעיל ואם כן, אז גם שמונת אלפים.

פורסם

אני לא מבין מה אתם מתלוננים? הרי המדינה דואגת לנו!

 

היא לא רוצה שניסע מהר מדי כדי שלא נקדים סתם לעבודה, או אולי נפספס את הנוף. מה גם שככה אנחנו חוסכים דלק. אה, דרך אגב הם עוזרים לנו גם לחסוך בדלק בכך שהמחיר שלו מאוד גבוה - ואז ניסע פחות. גם הם עוזרים לנו לשמור על הסביבה בגלל שרכב מזהם יותר עולה הרבה יותר כסף.

כמובן שאין צורך לציין שלתינוקות אין צהרונים ממומנים כדי שנוכל להיות יותר עם המשפחה שלנו. זו גם הסיבה שהיא לא בונה דיור בר השגה - כדי שנוכל לגור עם ההורים עד גיל 50...

אל תשכחו שמחיר החשמל עלה כדי שנצרוך פחות מהגז שמצאנו כדי שנוכל לייצא אותו, והמדינה תוכל להרוויח יותר כסף כדי לשדר לנו תעמולת בחירות מצויינת!

תזכרו גם שהרי ללא חקיקה המכריחה אותנו לשים אפוד זוהר בתקנים מחמירים בכל רכב, חברת XXX לא הייתה מצליחה להיפטר מטונות של חומר זרחני, ומפטרת עובדים.

 

בקיצור, אני לא מבין למה אתם מתלוננים...


×
×
  • תוכן חדש...