Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתבחן עד מחר, אני רוצה לראות שיפרסו כמות כזאת של מצלמות וכל הנהגים יהיו בשקט.

זה פשוט בושה כמות כזאת של מצלמות...

צריך להעריך יותר את ה WAZE חח

 

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חכו כמה חודשים עד שלכל נהג ונהג במדינה יהיה דוח מהירות.

אפילו האידיוטים שאומרים "אבל מה אכפת לכם מהמצלמות? תנהגו כחוק" יתחילו להתעצבן מזה כי גם הם, אם ביודעין או בלי להבין את זה, עוברים על החוק כמה וכמה פעמים ביום.

פורסם
חכו כמה חודשים עד שלכל נהג ונהג במדינה יהיה דוח מהירות.

אפילו האידיוטים שאומרים "אבל מה אכפת לכם מהמצלמות? תנהגו כחוק" יתחילו להתעצבן מזה כי גם הם, אם ביודעין או בלי להבין את זה, עוברים על החוק כמה וכמה פעמים ביום.

 

תגיד לי, אתה אמיתי? אתה לא יודע אם עברת באדום? אתה לא יודע שאתה נוסע מעל המהירות המותרת?

 

אם אתה לא יודע עדיף שלא תהיה על הכביש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מדבר על מהירות, לא על אור אדום. Give me a fucking break!

 

יש המון מתחסדים (גם פה בפורום) שטוענים שהם לעולם לא עוברים על המהירות המותרת.

אני מכיר את הטיפוסים האלו וגם הם עוברים על המהירות אבל טוענים שלא.

הסיבה היא שכולם עוברים על המהירות המותרת.

 

אז עוד כמה חודשים, כשהמצלמות האלו יהיו פעילות, כל מני אנשים שעד היום חשבו שהם נהגים בטוחים ולא לוקחים סיכונים, גם יתחילו לקבל דוחות על מהירות.

פורסם
אני מדבר על מהירות, לא על אור אדום. Give me a fucking break!

 

יש המון מתחסדים (גם פה בפורום) שטוענים שהם לעולם לא עוברים על המהירות המותרת.

אני מכיר את הטיפוסים האלו וגם הם עוברים על המהירות אבל טוענים שלא.

הסיבה היא שכולם עוברים על המהירות המותרת.

 

אז עוד כמה חודשים, כשהמצלמות האלו יהיו פעילות, כל מני אנשים שעד היום חשבו שהם נהגים בטוחים ולא לוקחים סיכונים, גם יתחילו לקבל דוחות על מהירות.

 

הפונקציה היא לא כמות האנשים שעוברת על החוק אלא כמות הכבישים שהמהירות הקבועה אליהם בחוק לא מתאימה להם ויש להעלותה בהתאם לתנאי הדרך.

זה שאנשים במדינה לא מקשיבים לחוק ונוסעים בהתאם לתנאי הדרך ולא לפי המהירות היבשה של השלט בכביש זה כבר משהו אחר

(אני מכליל את עצמי בקבוצה הזאת).

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

יוסי

 

בטא עצמך ברור כיאה לבוגר אוניברסיטה ומתורגמן צמרת אז תקבל או לא תקבל התייחסות.

 

זוכר יש כפתור שם בצד

 

אוליי תשתמש בו עוד הפעם.

 

רוב הפעמים שאני קורא את הודעותיך אני מודה למי שזה לא יהיה, שאין לי ילדים כמוך.

 

אמן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ואחת העבירות הכי קשות בספר תקנות התעבורה, שהיא אחד משלושת הגורמים העיקריים לתאונות הדרכים, והרבה מעבר לזה בתאונות עם נפגעים והרוגים, אחראית ל-16K דו"חות (קצת יותר מ-10%), כאשר עבירת מהירות שגורמת (לפי המחמירים ביותר) ל-2% מתאונות הדרכים, אחראית לשאר 80 ומשהו אחוזי הדו"חות.

 

מצד שני כמו שכבר אמרתי, אף אחד לא אמר מעולם שהמצלמות האלה נועדו לשפר את הבטיחות בדרכים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אני מדבר על מהירות, לא על אור אדום. Give me a fucking break!

 

יש המון מתחסדים (גם פה בפורום) שטוענים שהם לעולם לא עוברים על המהירות המותרת.

אני מכיר את הטיפוסים האלו וגם הם עוברים על המהירות אבל טוענים שלא.

הסיבה היא שכולם עוברים על המהירות המותרת.

 

אז עוד כמה חודשים, כשהמצלמות האלו יהיו פעילות, כל מני אנשים שעד היום חשבו שהם נהגים בטוחים ולא לוקחים סיכונים, גם יתחילו לקבל דוחות על מהירות.

 

יוסי צודק לגמרי. ואני אחד מהמתחסדים האלו. :lol:

 

ראיתי כמה פעמים שהמד שלי הגיע ל100 בכביש של 90. קורה. זה ממש קלי קלות אם אתה פתאום צריך להתמקד בכביש ולא במחוג המהירות שלך.

 

ואז מה קורה? אני מיישר קו עם המהירות של הבחור מלפני. או לצידי. לא שם לב למהירות.

 

ומה ההבדל בין להאיץ ללשמור מהירות בדוושת הגז שלי? בערך כלום. מספיק שאני אנסה לזוז בכסא כדיי לא לחטוף כאב גב, ופתאום אני ב100. ברגע שאני שם לב אני מוריד ל90, אבל לך תדע אם עברתי מצלמה.

 

מה שיקרה ברגע שיהיה מצלמה בכל מקום, זה שלא משנה כמה טוב אתה נוהג, ברגע שנהגת מהר "מדיי" עבור הכנסת, אתה חוטף דו"ח. אפילו אם אתה לא באמת נוהג מעל המהירות המותרת, אלא רק האצת לשנייה בטעות.

פורסם

נכון מאוד.

 

הפונקציה היא לא כמות האנשים שעוברת על החוק אלא כמות הכבישים שהמהירות הקבועה אליהם בחוק לא מתאימה להם ויש להעלותה בהתאם לתנאי הדרך.

זה שאנשים במדינה לא מקשיבים לחוק ונוסעים בהתאם לתנאי הדרך ולא לפי המהירות היבשה של השלט בכביש זה כבר משהו אחר

(אני מכליל את עצמי בקבוצה הזאת).

כן, כולנו בקבוצה הזו.

 

יוסי

 

בטא עצמך ברור כיאה לבוגר אוניברסיטה ומתורגמן צמרת אז תקבל או לא תקבל התייחסות.

 

זוכר יש כפתור שם בצד

 

אוליי תשתמש בו עוד הפעם.

 

רוב הפעמים שאני קורא את הודעותיך אני מודה למי שזה לא יהיה, שאין לי ילדים כמוך.

 

אמן

 

אני לא מבין למה אתה נכנס בי שוב בלי שום סיבה.

אל תענה אפילו, רק תחשוב מה רע לך בחיים ולמה אתה מרגיש צורך לדבר בצורה כזו לבן אדם אחר שאתה לא מכיר.

אתה צריך להתבייש בהתנהגות שלך.

פורסם
אני מדבר על מהירות, לא על אור אדום. Give me a fucking break!

 

יש המון מתחסדים (גם פה בפורום) שטוענים שהם לעולם לא עוברים על המהירות המותרת.

אני מכיר את הטיפוסים האלו וגם הם עוברים על המהירות אבל טוענים שלא.

הסיבה היא שכולם עוברים על המהירות המותרת.

 

אז עוד כמה חודשים, כשהמצלמות האלו יהיו פעילות, כל מני אנשים שעד היום חשבו שהם נהגים בטוחים ולא לוקחים סיכונים, גם יתחילו לקבל דוחות על מהירות.

 

זה למה הבנת

 

קודם בדוק את ההתנהגות שלך אחרי זה תבוא בטענות

 

והאמן לי טוב לי מאוד בחיים הלוואי עליך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...