Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך גלובס: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000889499#fromelement=hp_morearticles

 

בתכנון גם מצלמות שיחשבו תנועה בין שני קטעים, כלומר מהירות ממוצעת.

ואני שואל, מתי יימאס לעם שלנו? מתי יישברו, ואז יבינו שם למעלה שאי אפשר

להתעמר ככה באזרח, כי בסוף נשרף לו הפיוז.

ואיך לעזאזל הם עשו את החישוב הזה: "הכנסות של 60 המצלמות שכבר נפרסו מסתכמות ב-81 מיליון שקל בשנה. אם כך, בחישוב של פריסת 2,000 מצלמות, ההכנסות השנתיות שתגרוף המדינה מסתכמות בכ-2.7 מיליארד שקל בשנה"?!

כי אם זה נכון, למה לא לשים 6000 מצלמות, ואז לגרוף 8.1 מליארד בשנה.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מתי יישברו, ואז יבינו שם למעלה שאי אפשר

להתעמר ככה באזרח, כי בסוף נשרף לו הפיוז.

 

מתי שיהיה כאן כאוס.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אין, הם התחרפנו סופית.

 

לאט לאט הדמוקרטיה נעלמת במדינה הזו.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

סביר להניח שזה לא יעבור.

 

בכל מקרה לדעתי, ד"ר אמיר זיו-אב, שטוען בכתבה שזה

"יפחית את כמות התאונות ב20%"
צריך לשלם לדעתי קנס עצום ואולי לעמוד לדין אם מתברר תוך שלוש שנים שזה לא השפיע בכלל על כמות התאונות וההרוגים.
פורסם

לאט לאט הדמוקרטיה נעלמת במדינה הזו.

גם בהולנד היא נעלמת? ובצרפת ובלגיה ?

אין שום בעייה בהצבת 8,000 מצלמות, רק שידאגו לעלות את המהירות המירבית המותרת.

אף אחד לא ביקש 150 קמ"ש.

אבל בכבישים מתאימים אין שום בעייה לעלות ל 120 קמ"ש, ובכבישים בין עירוניים ראויים 110 קמ"ש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

דיברתי באופן כללי, לא רק על המצלמות.

 

אני מרגיש שהקולר על צווארנו מתהדק מיום ליום ונעשה ממש לא טוב לחיות כאן. החברה שיושבים שם במגדל השן לא סופרים אותנו.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני מצטט שורה מתוך כתבה בכלכליסט מסחטת כספים: מצלמות המהירות גבו קנסות של 20 מיליון שקל תוך שנה וחצי

"בימים אלה, יש להדגיש, מוצבות בכבישי הארץ גם מצלמות המסוגלות לצלם את חזיתו של רכב המתקרב למצלמה ואילו בעתיד יוצבו גם מצלמות המסוגלות למדוד את פרק הזמן החולף בין מעבר של רכב בין מצלמה למצלמה."

 

 

אם זה אמיתי, לא תתאפשר חריגה מהמהירות המותרת כלל, ואמצעי ההתרעה השונים (ולנטיין, וויז וכדו') לא יועילו.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

אנחנו חיים במדינה פשוט שסוחטת את הנהגים בכל.

צריכים כסף - אין בעיה שוק הרכב מקבל הכל וגם לא מתקומם.

 

אם היתה מפלגה כלשהי שדואגת לנהגים - היה טוב.

קובי

:-)

פורסם

מתישהו כולנו (העבריינים) נצבור מספיק נקודות שלא יאפשרו לנו דו"ח נוסף אחד ואז יהיה מצב כזה

1. רוב הנהגים יאבדו את רשיונם.

2. כולנו ננהג לאט יותר והדוחות יפסקו, ואז, הממשלה תתקע עם אלפי מצלמות בלי כיסוי.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

"בעתיד יוצבו גם מצלמות המסוגלות למדוד את פרק הזמן החולף בין מעבר של רכב בין מצלמה למצלמה."

 

 

זה לא קיים כבר עכשיו?

שמעתי שזה קיים בכביש 4 לכיוון רעננה\כפר סבא

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם
סביר להניח שזה לא יעבור.

 

בכל מקרה לדעתי, ד"ר אמיר זיו-אב, שטוען בכתבה שזה צריך לשלם לדעתי קנס עצום ואולי לעמוד לדין אם מתברר תוך שלוש שנים שזה לא השפיע בכלל על כמות התאונות וההרוגים.

 

מצטער על חוסר הסבלנות שלי, אבל בחיי שאני מאחל לו לעבור תאונת דרכים כזו ששום סכום בעולם כבר לא יעזור לו.

ועל מנכל "אור ירוק" יש לי גם כמה מילים חמות להגיד, שמקומן לא בפורום כתוב.

בוא רק נסכם ונאמר, שככה בדקיו מגיעים למדינה בה כשאני עומד ב"עצור" ועוברת אותי ניידת משטרה ברח' שאני פונה אליו, אין אף אבל אף נהג לפני שבכלל חושב להתייחס ולתמרור. ולמה? הרי זה לא עבירה אמיתית גם ככה.

 

עריכה:

 

לטענת מנכ"ל אור ירוק, את הסכומים הנגבים מהמצלמות "צריך להעביר לגופים העוסקים

בבטיחות בדרכים".

 

מה, לא צודק? מזמן לא היה לנו דו"ח מצוץ מהאצבע על תאונת דרכים, בחסות "גוף העוסק בבטיחות בדרכים".

אין לי מספיק קללות לא ברוסית, לא בעברית ולא באנגלית כדי לתאר מה אני חושב על האיש הזה ועל פועלו.

אבל הדרך לגהינום תמיד רצופה בכוונות טובות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

 

זה לא קיים כבר עכשיו?

שמעתי שזה קיים בכביש 4 לכיוון רעננה\כפר סבא

 

אין מצלמות פעילות בכביש 4 דרום לכיוון רעננה\כפר סבא .

הכי קרובה זאת המצלמה ביציאה מחדרה דרומה .


×
×
  • תוכן חדש...